Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Valse godingen!!

praatjes
07-09-2003, 22:15

Tegenwoordig denken de meisjes van nu dat ze aanbeden moeten worden, op dit forum kom je dat het meest tegen. Maar ik ben daar niet toe bereid. Ik ben een ouderwetse jongen die jullie dames weer op jullie plek laat wijzen. Allemaal valse godingen zijn het eigenlijk :)

praatjes
07-09-2003, 22:33
Origineel gepost door nadyaa Aaah praatjes: Hade schie Gataaaaaaaaar fel Mataaaaaaaaar he :hihi: http://www.stapletoncorp.com/airport.jpg :hihi: Say whatttttt nadyaa!!! Je hebt me een hart aanval bezorgt, ik ga je wat aan doen :)

praatjes
07-09-2003, 22:42
Origineel gepost door nadyaa Aanvallesch oppe die harttie issche niette gud zegge die minier, wij sooow niet doen, wij ziegen alleen Gaaataaar isch fie die mataaar :hihi: :stout: Nadyaa zoek een docter op asjeblieft en laat je zelf eens goed onder de loep nemen want je laat veel gebrekken zien :)

praatjes
07-09-2003, 22:54
Origineel gepost door nadyaa Ewa kijk wat ze met me gedaan hebben :( http://www1.tip.nl/~t936927/no/music/operatie.jpg Werkt nu dan alles goed en naar behoren daar boven in. dan kunnen we nu verder. Zeg eens hoe vaak heb jij een Abortus ondergaan??

praatjes
07-09-2003, 22:57

Origineel gepost door nadyaa Imagine if Biggie and Pac never got shot And they both still were rulers of hip hop And Puffy and Suge was roomates from college And Big L never got found in the alley And Nas and Jay-Z they were still homies Squash the beef with Ja Rule and 50 Hey! And Benzino shook hands with Eminem And on the same record I heard Eve, Fox and Kim Imagine if Big Pun was still alive I could see Fat Joe screamin Terror Squad Imagine if there were still four survivors still in Destiny's Child And TLC never lost they Left Eye Imagine Refugees never needin a passport John Forte never at Newark Airport In the club never though Shyne shot the gun But in the limosine JLO had to run Paparazzi snap a shot through the mirror That's when I saw a smile from Princess Diana Back and forth and forth and back Like Miss Aaliyah man do I miss her The war goes on with The ROC and The Lox Murder INC, G- Unit it's a fight to the top Ik haat dit s****** shit! Het boeit mijn echt niet! Heb je nog iets gataars van al matar voor me.