Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe voelt het...

Pagina's : [1] 2

Chyhaan
07-09-2003, 22:05

Dat je een echt zus(je) of broer(tje) hebt... Ik heb wel halfbroers en halfzusjes, maar ik ben het enigste kind van mijn ouders... En aangezien mijn hafzusje 9 jr is (en met haar thuis leef), valt er met haar ook niet te praten over bijv BOYS.. Ik zou wel gewoon gesprekken willen met een zus.. Je hebt dan wel vriendinnen, maar das niet het zelfde... En met een broer over hoe een jongen over sommige dingen denkt... Snappen jullie wat ik bedoel... Dat wil ik ook graag :(

Studje
07-09-2003, 22:06
Oh met mijn broertje van 14 praat ik echt over alles......jongens, meisjes enz.... Jammer joh.....je mist wat.......

moiself
07-09-2003, 22:06
eerlijk het is echt fijn vooral als je elkaar alles toe kan vertrouwen zowel broers en zussen maar dat kan tog ook met half broers en zussen?

Chyhaan
07-09-2003, 22:10
Origineel gepost door moiself eerlijk het is echt fijn vooral als je elkaar alles toe kan vertrouwen zowel broers en zussen maar dat kan tog ook met half broers en zussen? Mijn zusje ze is net 9 jr... En met de kinderen van mijn pa heb ik niet echt contact... Met eentje maar die zie ik 1 keer in de paar weken

Chyhaan
07-09-2003, 22:14

Origineel gepost door Yaminake Als je broers en zusje net als mij zou hebben dan zou je het eens met me zijn als ik je zeg dat je niet mist!!!! Dat moet je niet zeggen... Diep in je hart houd je van ze... En je vind t wel leuk dat ze er zijn.. Dat heb ik ook over de kinderen van mijn vader... Ik ken ze amper maar toch houd ik van ze alhoewel ze mij niet mogen...

praatjes
07-09-2003, 22:27
Origineel gepost door Chyhaan Mijn zusje ze is net 9 jr... En met de kinderen van mijn pa heb ik niet echt contact... Met eentje maar die zie ik 1 keer in de paar weken Ik ben wel bereid om met jou al die gesprekken aan te gaan waar jij niet aan komt. Ik zal met jou als broer en zus kunnen praten. Ik kan heel goed luisteren en je kan me ook als vertrouwens persoon aanspreken. Kom nodig mijn uit en ik zal je een hoop vragen af laten nemen. :)

moiself
07-09-2003, 22:38
Origineel gepost door Chyhaan Mijn zusje ze is net 9 jr... En met de kinderen van mijn pa heb ik niet echt contact... Met eentje maar die zie ik 1 keer in de paar weken jammer voor je egt tenminste ligr aan de soort broers en zussen natuurlijk alhamdoellilah heb ik het getroffen zowel met mijn ouders als zussen en broers :)

praatjes
07-09-2003, 22:49
Origineel gepost door nadyaa Ala schmiecht, denkt alleen aan zichzelf,, jij wilt geen gesprekje :hihi: :stout: die antenne wilt eruit :giechel: Girl dont let him :p Ik babel alleen graag en ik sta altijd klaar voor een mede Marokkaanse in nood. Ik ben nou eenmaal iemand die graag praat en het ook daar bij laat. Ik ben nog maagd en jij niet Nadyaa! ;)

praatjes
07-09-2003, 23:03
Origineel gepost door nadyaa Aaaaaaah hi hi als ze maagd in een pakje konden verkopen zou ik de enige op de planken staan :hihi: :stout: jij zou bij de sectie afgelikte waren liggen ;) Waar maak jij erop uit dat ik mijn slangetje buiten mijn rits opening haal. Jij zou het toch ook niet fijn en aangenaam vinden als ik jou daarop beschuldig. Maar het maakt mijn niet uit, ik ga gewoon door. Ik kan mijn maagdelijkheid toch niet bewijzen. Maar jij verkoopt je maagdelijkheid in een pakje zoals je bekend, hoe laag kan je gaan :)

Gremling
07-09-2003, 23:05
Origineel gepost door Chyhaan Dat moet je niet zeggen... Diep in je hart houd je van ze... En je vind t wel leuk dat ze er zijn.. Dat heb ik ook over de kinderen van mijn vader... Ik ken ze amper maar toch houd ik van ze alhoewel ze mij niet mogen... Waarom mogen ze je niet :(

DanGamocroGirl
07-09-2003, 23:13
Jah is leuk dat je iemand om je heen hebt die je kan vetrouwen........vrienden gaan maar je broers en zussen (ouders ook) zullen altijd bij je zijn!

SweetRose
07-09-2003, 23:29
Komt wel in orde...hooor ;) Ik heb een pracht big sis ..we zijn drie handen op één buik..ook al is ze zes jaar ouder...m'n zusje is nog van het puberleven aant proeven..bij haar gaat het ook z'n gang ..;)

Chyhaan
08-09-2003, 20:49
Origineel gepost door Gremling Waarom mogen ze je niet :( Weet niet... Mijn stiefmoeder mag mij niet zo... Ze zegt dat ik haar kinderen verkeerde dingen zal leren... Ik kan niets goed doen in haar ogen.... En ja zij doen wat mamie zegt... Jyhane is niet welkom bij papie en Dina niet bij Opa.... Mijn halfbroer Hicham is de enige met wie ik nog wel enig contact heb en die past ook soms op Dina... We hebben wel aardig contact zonder dat Stiefma het weet :)

Chyhaan
08-09-2003, 20:52
Origineel gepost door praatjes Ik ben wel bereid om met jou al die gesprekken aan te gaan waar jij niet aan komt. Ik zal met jou als broer en zus kunnen praten. Ik kan heel goed luisteren en je kan me ook als vertrouwens persoon aanspreken. Kom nodig mijn uit en ik zal je een hoop vragen af laten nemen. :) Ik zal er niet opletten wat Nadya tikt... Ik vind het heel lief aangeboden, en als ik je nodig heb laat ik het je weten :) ..... Met mijn zusje valt niet te praten... Ze is bezig met poppen en ze zit is meestal bezig mijn make up in de war te gooien...

Pagina's : [1] 2