Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is..

Pagina's : [1] 2

qwertyfreak
08-04-2007, 01:58

Mensen. Ik heb een vraagje? is 12 cm te klein voor een penis? Ik ben verloofd alles maar ben bang dat mijn vrouw mij gaat uitlachen ofzo! Ik weet niet wat ik moet verwachten. Mijn vraag is dus is 12 cm klein of nromaal?

Justme_1983
08-04-2007, 02:20
Ik sta versteld van deze topic. Hoop dat een grapje is ofzo, hey man je bent je smiley's vergeten ? :)

GuitarFreak
08-04-2007, 02:45
Mensen. Ik heb een vraagje? is 12 cm te klein voor een penis? Ik ben verloofd alles maar ben bang dat mijn vrouw mij gaat uitlachen ofzo! Ik weet niet wat ik moet verwachten. Mijn vraag is dus is 12 cm klein of nromaal? Nee man, dat wordt niks.....16cm is gemiddelde. :hihi:

saida2140
08-04-2007, 02:58
veelllll te kleins.

jongen18
08-04-2007, 10:17

Mensen. Ik heb een vraagje? is 12 cm te klein voor een penis? Ik ben verloofd alles maar ben bang dat mijn vrouw mij gaat uitlachen ofzo! Ik weet niet wat ik moet verwachten. Mijn vraag is dus is 12 cm klein of nromaal? ik hoop dat je een grap maakt! Maar volgens mij maakt het niets uit, als hij zn werk maar doet:haha: Suc6 :D

agmed123456789
08-04-2007, 11:28
Sorry joggie maar dat is echt way te klein je gaat het moeilijk krijgen. echt medelijden met je vrouw. sorry dat ik het zeg maar dat ze al die tijd daarop gewacht heeft is echt de moeite niet waard. je moet echt goed je best gaan doen in bed. en een dildo kopen . om eerlijk te zijn..ik ben gewoon eerlijk en zorg dat je een echt gelovige dame trouwt die het niet waagt om iets groters te gaan proberen maar de kans zit er dik in geloof me ... ciao proffesional he

algerienne
08-04-2007, 12:27
Ik denk de manier waarop het gebruikt wordt belangerijker is dan hoe groot je penis is. Het zal allemaal wel goed gaan hoor :)

cute_mokro
08-04-2007, 14:56
Ze zeggen dat dikte belangrijker is.... misschien is dat een goede troost, als je tenminste een dikke hebt... haha. De vagina is maar 8 cm, dus je moet niet naar de mensen hierboven luisteren man.... Komt goed. Je voorspel even goed beheersen, dan zal het totaal geen issue zijn.... Succes!

mocroboy2005
08-04-2007, 15:14
Mensen. Ik heb een vraagje? is 12 cm te klein voor een penis? Ik ben verloofd alles maar ben bang dat mijn vrouw mij gaat uitlachen ofzo! Ik weet niet wat ik moet verwachten. Mijn vraag is dus is 12 cm klein of nromaal? het gaat niet om de groote maar om hoe je hem gebruikt, iedereen weet dat de meeste vrouwen niet vaginaal klaarkomen maar clitoriaal. Dus die gasten hier die stoer doen dat ze een groote hebben laten hun partners nauwelijks klaarkomen door penetratie, tenzij je echt een dikke hebt. Er zijn andere manieren om je vrouw klaar te laten komen dan kunnen jullie allebei bevreidigd zijn. Punt twee: ik hoop dat je vrouw een maagd is,, want vrouwen die ervaring hebben die hebben zeker groter gehad, dus.... kijk dus goed uit en vraag haar of ze nog maagd is succes

miss_melilla
08-04-2007, 17:24
tfoeeeeeeeee........ waar mensen zich druk om maken......... er zijn zulke vreselijke dingen op deze wereld en jij maakt je druk om de cm....... ga je schamen....

brownie74
08-04-2007, 18:31
Mensen. Ik heb een vraagje? is 12 cm te klein voor een penis? Ik ben verloofd alles maar ben bang dat mijn vrouw mij gaat uitlachen ofzo! Ik weet niet wat ik moet verwachten. Mijn vraag is dus is 12 cm klein of nromaal? het strikte minimum is 12 cm volgens wetenschappelijke onderzoeken...moest je 1 cm kleiner geweest zijn dan had je een probleem...de dikte is trouwens belangrijker (wrijving);) er zijn ergere dingen in de wereld

KaMpOe_MeIsJe
08-04-2007, 20:22
Tfu man, niet alleen zielige vrouwen maar nu ook nog zielige mannen op deze wereld. Als je onervaren vrouw trouwt zal ze je niet kunnen vergelijken. Kindjes, wat maken die centimeters nu uit. :moe:

brownie74
08-04-2007, 20:51
Tfu man, niet alleen zielige vrouwen maar nu ook nog zielige mannen op deze wereld. Als je onervaren vrouw trouwt zal ze je niet kunnen vergelijken. Kindjes, wat maken die centimeters nu uit. :moe: en onervaren zijn achterlijk yek ? ik weet niet met welke berggeiten jjj omgaat maar over zielig gesproken.:moe:

KaMpOe_MeIsJe
08-04-2007, 22:18
Wat wil je zeggen? Dat je een meisje dat nog maagd is zal merken wanneer het te klein is? Een maagdelijk meisjes hoort NIET eens te weten wat klein en groot is. :moe: En ik kan er ook niets aan doen dat Arabieren op alle fronten 'modern' en 'wereldwijs' zijn. :moe:

brownie74
08-04-2007, 22:25

Wat wil je zeggen? Dat je een meisje dat nog maagd is zal merken wanneer het te klein is? Een maagdelijk meisjes hoort NIET eens te weten wat klein en groot is. :moe: En ik kan er ook niets aan doen dat Arabieren op alle fronten 'modern' en 'wereldwijs' zijn. :moe: meisje,je bent echt niet snugger dat is hierbij bewezen. een maagdelijk meisje zoals je het graag noemt die in europa naar school is gegaan is niet analfabeet...ze hoeft maar een boek te lezen of op internet te snuffelen om te weten hoe de man anatomisch in elkaar steekt. p.s : heel veel marokkaanse meisjes zijn verpleegster...die zijn ook als maagd geboren.

Pagina's : [1] 2