Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat doe je als je man/vrouw vreemd gaat?

Pagina's : [1] 2 3

Sahra22
24-07-2002, 12:21

Hallo iedereen! Wat zou je doen als je erachter zou komen dat je man/vrouw vreemd gaat? Voor mij zou het meteen over zijn. Ik weet namelijk zeker dat ik hem nooit meer zou kunnen vertrouwen. Ben benieuwd naar jullie reactie en voornamelijk naar die van de heren! Liefs Sahra

DintelOx
24-07-2002, 12:30
gezellig mee doen...........................

Cherifa
24-07-2002, 12:34
ik wil hem dan nooit meer zien, mijn vertrouwen in hem is geschonden. Vreemdgaan doe je volgens mij als er de relatie op een zeer laag pitje staat mbt lichaamlijk contact. Ik vind dat men er dan erover moet praten om het weer levendig te maken. maar doen zonder iets aan gedaan te hebben in je relatie daar ken ik geen genade voor. ondanks mijn liefde voor hem. veel liefs

lala_hamoesh
24-07-2002, 12:50
ik ben zelf getrouwd als mij man vreemd gaat dan zeg ik meteen daar is de gat van de deur. hij heeft dan totaal geen respect getoond voor mij en me zoontje. sorry ik zal hem nooit meer vertrouwen. mischien heeft ie wel een ziekte opgelopen gatver moet er niet aan denken. maar ik weet me mannetje is me 200% trouw :Iluvu: ik hoef me geen zorgen te maken hihihihihi. beslamma mensjes :zwaai:

igzeneej
24-07-2002, 12:52

Origineel gepost door Sahra22 Hallo iedereen! Wat zou je doen als je erachter zou komen dat je man/vrouw vreemd gaat? Voor mij zou het meteen over zijn. Ik weet namelijk zeker dat ik hem nooit meer zou kunnen vertrouwen. Ben benieuwd naar jullie reactie en voornamelijk naar die van de heren! Liefs Sahra Nou als ik in een agrresieve bui ben (waarschijnlijk dus) Dan vallen er klappen ! ..Al zal dat bij mijn regelmatige liefde niet lukken ! Maar dan heb ik dus een vraagje aan jou (sahra22) Wat versta jij onder vreemdgaan ? ...Kamal ! :zwaai:

Sahra22
24-07-2002, 13:02
Hoi! Wat ik onder vreemdgaan versta, is elk intiem contact met een andere vrouw. groetjes Sahra

moslima001
24-07-2002, 13:07
trouw met een goede moslim die zal dan incha allah zeker niet vreemdgaan...

igzeneej
24-07-2002, 13:11
Origineel gepost door Sahra22 Hoi! Wat ik onder vreemdgaan versta, is elk intiem contact met een andere vrouw. groetjes Sahra Dan volgt er weer een vraag wat is in jou ogen intiem ??? ...Jah ik moet het eerst snappen voor dat ik mijn werkelijke mening kan geven !! Nou ik hoor het nog , Alvast bedankt ! ...Kamal !!!

igzeneej
24-07-2002, 13:12
Origineel gepost door moslima001 trouw met een goede moslim die zal dan incha allah zeker niet vreemdgaan... zozo jullie maken het allemaal zo in gewikkeld !!! Ik raak niet uitgevraagd ! Nou aan jou weer de vraag : Wat is een echte moslim man ??? (die is wat moeilijker)

Sahra22
24-07-2002, 13:32
Hoi! Intiem contact begint voor mij bij zoenen. Veel vrouwen vinden dit niet erg, maar ik vind dit net zo erg als gemeenschap. Als een man/vrouw echt respect heeft voor zijn/haar partner, dan zouden ze ook daar niet aan beginnen. groetjes Sahra

igzeneej
24-07-2002, 13:35
Jahh zoenen dat zou voor mij dus ook te ver gaan ! ...Doodstraf :D Nee hoor ik zou denk ik niks doen , Maar zij ook niet als ze respect heeft voor mij !

DintelOx
24-07-2002, 13:36
gewoon lekker meezoenen.........

igzeneej
24-07-2002, 13:38
En dan de gevolgen op jou nemen toch ???

lynamina
24-07-2002, 13:40
DINTELOX IS THE MAN IF YOU WANNA CHEAT OR IF YOU WANT TO BE CHEATED ON!!! Da heb ik eruit begrepen... Maar misschien was je gewoon aan t zwanzen hoogstwaarschijnlijk wel hé? Hmm bedriegen zou ik natuurlijk zeer persoonlijk opvatten misschien da ik het eerst opvat als iets da ik had moeten voorkomen maar uiteindelijk tot het besef kom dat DIE MAN NIET DEUGD so bye bye baby, beslamma ehliek...

moslima001
24-07-2002, 13:51

Origineel gepost door igzeneej zozo jullie maken het allemaal zo in gewikkeld !!! Ik raak niet uitgevraagd ! Nou aan jou weer de vraag : Wat is een echte moslim man ??? (die is wat moeilijker) wat een echte moslim man voor mij is? een man met de islam in zijn hart en daar ook naar handelt een man die meer van Allah swt houdt dan van mij (zijn vrouw dus), een man die in de nacht makkelijk opstaat om fadjr te bidden in de moskee... moehiem een man waar onze Schepper tevreden mee is. salaam oe alaikom wa rahmatoelahi wa barakatoe.

Pagina's : [1] 2 3