Bekijk originele versie : Eeuhhhhh MANNEN VAN NL???
Exotique
07-09-2003, 21:36
Een hele goedenavond mannen van Nl, (met de nadruk op MANNEN he, geen gefrustreerde pubertjes)
Babybenzje zegt dat lange, brede mannen een speld in een hooiberg zijn. M.a.w. ze zijn er bijna niet....althans, moeilijk te vinden.
Wie bewijst haar het tegendeel?
Ik zie jullie reactie graag tegemoet!
Doei doei
Exotique
eey ik ben wel gheen man en niet vrijgezel
maar ik bied me zelf ook aan :p
appelsap
07-09-2003, 21:39
Origineel gepost door Exotique
Een hele goedenavond mannen van Nl, (met de nadruk op MANNEN he, geen gefrustreerde pubertjes)
Babybenzje zegt dat lange, brede mannen een speld in een hooiberg zijn. M.a.w. ze zijn er bijna niet....althans, moeilijk te vinden.
Wie bewijst haar het tegendeel?
Ik zie jullie reactie graag tegemoet!
Doei doei
Exotique
zit jij een beetje lekker in elkaar :D ..letterlijk en figuurlijk
Exotique
07-09-2003, 21:45
Sherine ====> gekkie toch :p
Appelsap ======> voor jou een vraag en voor mij lekker een weet! :D
Exotique
07-09-2003, 21:57
Rebel,
Wat ik ermee van plan ben?? Ze als showmodellen in mijn kamer laten staan zodat ik ze dag en nacht kan bewonderen!
Ik wil alleen het tegendeel bewijzen naar mijn vriendin toe. Naar mijn mening bestaan ze wel...en dat wil ik Babybenzje laten zien.
Yaminake,
Lijkt mij zeer logisch dat als je zo'n man kent, hij jou ook kent toch?
Exotique
07-09-2003, 21:59
Nari, nari nari....ik ga hier echt stuk van het lachen.
Exotique
07-09-2003, 22:10
Mannen, bewijs Benzje het tegendeel dan? Laat haar dan zien dat jullie bestaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....
Ik heb het over LANGE, BREDE, INTELLIGENTE MANNEN! Een man bij wie je je veilig kan voelen in z'n armen....een man die je kan knuffelen (en dan nog te groot voor je is hahaha)
Exotique
07-09-2003, 22:22
Rebel, chill man.
miss_nadiaatje
07-09-2003, 22:22
ze zeggen ook dat brede mannen een kleine pippi hebben.
Exotique
07-09-2003, 22:27
Maar dat vroeg ik niet!
lala_maghrebia
08-09-2003, 13:29
Origineel gepost door temsamni
Kben 1.90! :D
:stout:
Miss_Banana
08-09-2003, 13:54
Origineel gepost door BabyBenz
hahahahahahhahahahahahhaha Ik houd van je meid, wat kan ik met je lachen.
Sherine, die nichtje van me is gek als een deur.........daarom houd ik zoveel van haar. hahahahhaha
Uhmmmmm lange brede mannen met een IQ van een knuffelbeer en een scatje zijn zeldzaaam. :Iluvu: :Iluvu:
Damn girl. hahahhahaha who let the dogggsss out
Benzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Heej Benzie...
Ze bestaan echt wel!!! Maar meestal zijn de leuke al bezet. Ikzelf heb ook eeeeeeeeeeeeindelijk een lange, brede gevonden :D :verliefd:
Maar ik geef je geen ongelijk: tis ff zoeken! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.