Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haten jullie dat ook??(Dames)

hbiela
07-09-2003, 20:16

Ik vind het zo klote man,ik was in marokko en ik was echt veel afgevallen weet je en nu ik terug in nl ben begin ik weer meer te eten.In Marokko had ik bijna nooit honger maar hier in nl heb ik constant honger.Pure verveling kan het ook zijn maar ik wil ook zo graag afvallen maar dat gaat zo moeilijk hier in nl.Ik probeer zoveel te doen maar t lukt maar niet om hier goed af te vallen.In Marokko val ik veel sneller en beter af.Vinden jullie ook niet? KUUUSSS MIJ

VirtualAngel
07-09-2003, 20:30
In marokko val ik ook snel af, maar ik wil dat juist niet! ik wil aankomen :(

hbiela
07-09-2003, 22:43
Ow nee,ik wil zo graag slank zijn.Iniedergeval een beter figuur dan nu.Ik bedoel ik ben niet superdik.Maar ik ben ook echt niet tevreden met wat ik nu ben.Ik ben ook bang dat ik als ik aankom dat ik niet door mijn vriend word gewaardeerd.Ik weet dat t stom klinkt maar mijn vriend wil ook niet dat ik afval maar ik voel me gewoon niet lekker in mn vel met hoe ik er nu uitzie...

Noufissa
08-09-2003, 10:10
Origineel gepost door hbiela Ow nee,ik wil zo graag slank zijn.Iniedergeval een beter figuur dan nu.Ik bedoel ik ben niet superdik.Maar ik ben ook echt niet tevreden met wat ik nu ben.Ik ben ook bang dat ik als ik aankom dat ik niet door mijn vriend word gewaardeerd.Ik weet dat t stom klinkt maar mijn vriend wil ook niet dat ik afval maar ik voel me gewoon niet lekker in mn vel met hoe ik er nu uitzie... meid, wees tevreden met was Allah je heeft gegeven. als je idd niet zou worden gewaardeerd door je vriend omdat je niet slank bent, dan verdient hij je helemaal niet. :zwaai:

Safia21
08-09-2003, 10:22

Ik was ook 7 kilo afgevallen, het ging gewoon vanzelf nu ik in Nl ben ben ik nog niets bijgekomen, maar dat komt binnekort wel...ik moet namelijk goed en gezond eten wegens mijn zwangerschap Liefs safia

zoya
08-09-2003, 11:42
ja, echt sh*t is dat, kom je met een een lichaam terug dat 10 kilo kwijt is en dan ben je in Nederland vliegen de kilo's er net zo hard aan. In marokko heb ik nooit honger maar in nederland blijf ik eten. Komt puur uit verveling......................denk ik.

ranja19
08-09-2003, 12:41
Origineel gepost door hbiela Ik vind het zo klote man,ik was in marokko en ik was echt veel afgevallen weet je en nu ik terug in nl ben begin ik weer meer te eten.In Marokko had ik bijna nooit honger maar hier in nl heb ik constant honger.Pure verveling kan het ook zijn maar ik wil ook zo graag afvallen maar dat gaat zo moeilijk hier in nl.Ik probeer zoveel te doen maar t lukt maar niet om hier goed af te vallen.In Marokko val ik veel sneller en beter af.Vinden jullie ook niet? KUUUSSS MIJ dat komt door het hoge tempratuur daar dat je geen zin in eten hebt. maare als je alsnog hier wilt afvallen moet je de verwarming thuis op zijn hoogste stellen dan heb je geen zin meer in eten :D geintje, je kan hier in nederland je eetgewoontes een beetje veranderen een beetje minder snoepen en minder vet en meer fruit en salade eten, en ik hoop dat je dan afvalt ;)

ranja19
08-09-2003, 12:42
Origineel gepost door VirtualAngel In marokko val ik ook snel af, maar ik wil dat juist niet! ik wil aankomen :( ik ook ik ben slank maar mijn moeder noemt me skelet :rolleyes: ik wil nog 5kilo aankomen

hbiela
08-09-2003, 14:34
Hey thnx a lot mensen voor jullie reacties.Echt lief van jullie.En ik ga ook zeker jullie antwoorden gebruiken.Thx thnx Boessa me