Bekijk originele versie : Alles is Haram.............volgens onze islamdeskundigen op deze site........
HARAM HARAM HARAM HARAM HARAM...............................dat is het enige wat ik hier lees en hoor. Lieve mensen, kijk eerst naar jezelf voor je andere wijst op hun 'fouten'.
Het is altijd goed om met elkaar in discussie te blijven over de Islam, maar het is meestal de toon die de muziek maakt. Dan komt er 1 of andere snotneus hier schreeuwen: Dames; hakken haram.
Wacht maar tot ik in je kamer kijk en zie dat je daar onder je bed handcreme en een boekje vind, dan ga ik je laten ervaren wat haram is............................snotneus.
Over die hakken; What the hell, en al zijn ze haram, dan dragen toch alle dames maar geen hakken en alle mannen geen broeken, maar djelabas,want die horen ze dan ook te dragen en ik wil geen gladgeschoren gezichten meer zien he. Ik wil baarden zien. Moet ik een citaat erbij halen.?????????????????????????
Jullie zeggen het maar hoor..........................
T.
Safira75
24-07-2002, 10:37
Origineel gepost door Tornado
HARAM HARAM HARAM HARAM HARAM...............................dat is het enige wat ik hier lees en hoor. Lieve mensen, kijk eerst naar jezelf voor je andere wijst op hun 'fouten'.
Het is altijd goed om met elkaar in discussie te blijven over de Islam, maar het is meestal de toon die de muziek maakt. Dan komt er 1 of andere snotneus hier schreeuwen: Dames; hakken haram.
Wacht maar tot ik in je kamer kijk en zie dat je daar onder je bed handcreme en een boekje vind, dan ga ik je laten ervaren wat haram is............................snotneus.
Over die hakken; What the hell, en al zijn ze haram, dan dragen toch alle dames maar geen hakken en alle mannen geen broeken, maar djelabas,want die horen ze dan ook te dragen en ik wil geen gladgeschoren gezichten meer zien he. Ik wil baarden zien. Moet ik een citaat erbij halen.?????????????????????????
T.
he he eindelijk iemand die tegen die haram-hetze in gaat....
Whatsupnador
24-07-2002, 10:39
Meisje maak je toch niet zo druk.
Ik maak me niet druk. Ik wil alleen duidelijk maken dat we moeten blijven communiceren en niet mekaar de wet voorschrijven.
Groet van een rustige Tornado
p.s. He safira, long time no see lady
lynamina
24-07-2002, 11:05
TORNADO GO GIRLIE!!!!
Je hebt gelijk iemand die dit allemaal leest moet nogal denken van amai HARAM HARAM HARAM... Ons geloof is iets ontzettend mooi! Ok je mag elkaar informeren aangaande dit allemaal maar inderdaad de TOON WAAROP DIT GEBEURD?! Onaanvaardbaar dan val je elkaar aan en heeft HET NIETS MEER TE MAKEN MET ELKAAR RAAD GEVEN of helpen... Nee joh!
Meisje je mag gerust afkomen met die citaten I'm curious...
SweetxBaby
24-07-2002, 11:29
Ik maak me niet druk. Ik wil alleen duidelijk maken dat we moeten blijven communiceren en niet mekaar de wet voorschrijven.
Groet van een rustige Tornado
ik geef je helemaal gelijk tornado....
ONLY GOD CAN JUGDE US
Het zijn juist de mensen (lees: meiden) die het begrip haram belachelijk maken, zoals met die bananen. Er is niets mis mee als een moslim een informatief stuk met koranteksten en hadith plaatst om anderen ergens op te wijzen. Wat die ermee doet is aan hem/haar.
igzeneej
24-07-2002, 12:55
haha jah je hebt wel gelijk jah !!! ...Maar vaak vertegen ze dat wat ze zeggen ook haram is !!!
Safira75
24-07-2002, 18:43
ja vakanties gehad en bezig te hebben :)
T.
ik heb je nooit horen zeggen : "SEX SEX SEX, ALTIJD MAAR SEX!",
tazz 3ala opmerking
wie zegt jou dat je al hetgee hier wordt gezegd moet volgen????
uiteindelijk wordt elk schaapje aan z'n eigen pootje opgehangen !!!
dus shut up en lees wat je ogen wensne en laat achterwege wat vermeden kan worden
see ya
p.s.:it's only my opinion
igzeneej
24-07-2002, 18:48
Origineel gepost door elmarocani
nou die mensen niet tegen de waarheid kunnen moeten zwijgen!!!
als jullie niet mee eens zijn mogen jullie het zelf weten!!
maar hier zijn genoeg die het wel leuk vinden om wat over islam, dus wat haram is en wat niet haram is!!
islamdeskundigen? nee meid, het zijn de woorden van allah!
en wat haram is en wat halal is valt niet erover te discusieren!!
Als ik zeg jij bent haram dan is dat toch ook niet ondersteunt door allah !
...Discuseren over de islam is juist belangrijk , De woorden van allah worden vervormd !
Ken je dat spelletje van de basisschool nog ...
Dan zat je in de kring en dan zei de juf iets tegen een persoon en dan ging dat de kring rond ! ...Is jou ook opgevallen dat er nooit het zelfde uit komt aan de einde van de kring !
Je kennis delen is belangrijk ! ...Want niemand heeft het altijd goed !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.