Bekijk originele versie : Onderneming starten
- hoofd en bijzaken van elkaar gescheiden houden.
- Doel samen stellen
- Ondernemingsplan schrijven
- Gebruik het model van porter voor de concurrentie.
- Voor een financieel plan heb ik een mooi excel sheet voor je (stuur maar een pm)
- Marketing plan: '4 p's, strategie samen stellen ( vb. value pricing), Swot analyse
- Naar de kvk
- Marketing; één van de belangrijkste elementen voor een succesvolle onderneming
LellaSaMoor
09-04-2007, 11:01
- Doel samen stellen
- Voor een financieel plan heb ik een mooi excel sheet voor je (stuur maar een pm)
- Marketing plan: '4 p's, strategie samen stellen ( vb. value pricing), Swot analyse
- Naar de kvk
- Marketing; één van de belangrijkste elementen voor een succesvolle onderneming
Hey!!!
Kan je mij een copie doormailen van die excel sheet om een financieel plan op te stellen?
blackpearl0679@hotmail.com
Alvast bedankt!!!!!
Only4You
10-04-2007, 16:51
zou je me die sheet willen pm'en
ik wil die ook graag hebben..
mvg
020marokkaan
10-04-2007, 18:30
ik kan je niet pm-en maar kan je het wel naar mij opsturen ?
thnxs
Hallo Rhone,
Wil je mij jou kennis en plan opsturen...
faica2007@hotmail.com
alvast hartstikke bedankt..
:goedzo:
summer_rida
15-04-2007, 00:47
Voor degene die heel erg geinteresseerd zijn in een businessplan (onderneminsplan) heb ik een zelf geschreven PDF waarin ook ALLES staat van A tot Z beschrevenl Geinteresseerden kunnen via een PM dit laten weten.
Ciao
rida
Miss_Faatjuh
15-04-2007, 20:34
kun je mij ook een pm sturen van dit allemaal:
- Doel samen stellen
- Naar de kvk
maroc_care
15-04-2007, 21:19
en ook naar mij heel graag
maroc-care@live.nl
antiapartheid
07-05-2007, 13:18
Het help natuurlijk om alle zaken uit een te zetten zo ondernemingsplan, en tegenwoordig is het een must , maar de meeste ondernemingen die vandaag de dag multinationals zijn,zijn vaak uit het niets of uit en een manszaak onstaan ...tig jaren geleden. om vandaag de dag iets van dit kaliber te starten, is men veroordeelt om te komen tot een samanwerkende groep belangstelenden met eigen vermogen een een dosis zelf vertrouwen wat vaak holding wordt genoemd houdersmaatschap op basis van aandelen. belangstelenden hier omtrent zijn van harte welkom.meer hierover jamalchakroni@hotmail.com.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.