Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help wie kan foto bewerken enso

Pagina's : [1] 2

Nourdin22
07-09-2003, 18:40

ik heb 2 foto die ik wil laten bewerken in n avatar formaat maar ze zijn gescaned dus ze moeten geknipt worden ofzo wie o wie gaat of kan mij helpen :) :zwaai:

Shahinez
07-09-2003, 18:42
Ikke,pm me dan kan ik je mijn msn geven dan leg ik het je zo uit

SweetRose
07-09-2003, 18:44
check m'n avatar :bril: :D

Shahinez
07-09-2003, 18:45
Je avatar doet het meisje,hoe doe je dat ... come on laat eens je zien hoe je dat doet ... :hihi: ik bedoel ik wil mijn fotootje laten bewegen enzjow

Nourdin22
07-09-2003, 18:47

Origineel gepost door Shahinez Ikke,pm me dan kan ik je mijn msn geven dan leg ik het je zo uit ik heb jou msn adres :D kom online :zwaai: je weet wel wie ik ben nourd1n :p

SweetRose
07-09-2003, 18:49
Origineel gepost door Shahinez Je avatar doet het meisje,hoe doe je dat ... come on laat eens je zien hoe je dat doet ... :hihi: ik bedoel ik wil mijn fotootje laten bewegen enzjow Moet k wa maken voor jou? :D :engel:

Shahinez
07-09-2003, 18:50
Origineel gepost door Nourdin22 ik heb jou msn adres :D kom online :zwaai: je weet wel wie ik ben nourd1n :p :lol: is goed kom nu online

Shahinez
07-09-2003, 18:51
Origineel gepost door zin 'n midar Moet k wa maken voor jou? :D :engel: Wah antwerpse chicka haha als je het wilt,tzou lief zen van u wollah ...

SweetRose
07-09-2003, 18:59
Origineel gepost door Shahinez Wah antwerpse chicka haha als je het wilt,tzou lief zen van u wollah ... ok dan :D als k klaar ben met m'n haar af te drogen zal k u een pm sturen met wa ge wilt ok? en uw antwerps dialect is beter dan da van mij :goedzo::D

Shahinez
07-09-2003, 19:06
Origineel gepost door zin 'n midar ok dan :D als k klaar ben met m'n haar af te drogen zal k u een pm sturen met wa ge wilt ok? en uw antwerps dialect is beter dan da van mij :goedzo::D Amaai schatteke,ge hebt mij nog ni horen praten,ik zweer het a,ge zou flauwvallen van mijne dialect ... ik bedoel na zitte gij da te lezen,mor als ge mij hoort praten,dan euhm ... denkt ge dak ne belgische zen,in plek van een marokkaanse griet ... Ewa droogt uw haar maar snellekes want ik wil het een en tander vragen age da natuurlijk wilt doen vor deze schoonheid .. :hihi:

SweetRose
07-09-2003, 19:07
:D zijt gij van belgica? :eek:

Shahinez
07-09-2003, 19:18
ba natuurlijk,kzen van antwerpen noord hamka,wat dacht ge ... en gij,vanwaar zede gij?

SweetRose
07-09-2003, 19:20
ik zen van neffe boom..heel saai geloof me :rolleyes: alleen maar ouwe zakke hier.Ni normaal meiske :jammer: maar kheb stage in het antwerpse borgerhout...:D

Shahinez
07-09-2003, 19:33
ow boom,tuurlijk kenkik da,en waar loopte gij stage?Wat doe de gij?En jah,ik weet dat er enkel ma ouwe zakke zijn Wahahah bij mij ni zene,ik zit in tcentrum van de makkaken hahah ge hebt ze hier in alle geuren en kleuren

SweetRose
07-09-2003, 19:35

Ik loop stage op de bacchuslaan in borgerokko! ik volg kantoorautomatisering..hamdolilah m'n laatste jaaar :boogie: gij woont gewoon tusse de marokkaanse sfeer..een droom voor mij :( overal waar ik kijk hier zie ik nix anders dan ouwe zakke met honden...:huil: ik haat da hier... :zwaai:

Pagina's : [1] 2