Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ooit meegemaakt?

Pagina's : [1] 2

Shahinez
07-09-2003, 16:40

Ik ben gisteren naar een huwelijksfeest gegaan,van de beste vriend van mijn broer ... ze zijn van casablanca,en hebben HEERLIJKE Feesten,echt mixt,zowel mannen als vrouwen ... wij brakna doen dat ook,maar blijft nog anders.Wij doen een kant voor de mannen,en de andere kant voor de vrouwen,maar gisteren zaten zowel mannen als vrouwen gemengd Mohim,wat ik nu wil zeggen is dat er iets is gebeurd wat best wel grappig is ... 2 vrienden van mijn broer hebben mij de HELE avond lang zitten te versieren ... echt niet normaal,ik natuurlijk erop ingaan hé want het was wel grappig ... is lang geleden dat ik hen nog zag,en ik ben ook nu wat ouder,de laatste keer dat zij mij zagen was ik 13 jaar ofzo ... elmohim de hele avond zitten te shaken met mijn ass enzo,en rond 5 uur smorgens moest ik van mijn moeder mijn broer gaan roepen,dus ik naar het balkon gaan,want daar zaten de jonge gasten dan,de directe vrienden van de bruidegom en die gasten,Najim en Said,zaten voor de deur ... ikke zo Abdelhalim roepen,mijn broer dus,en opeens die gasten keken zo naar mij WAJAW DIE WAREN MIJ AAN HET UITKLEDEN met hun ogen ECHT RWINA ... opeens mijn broer komt zo naar mij toe,en hij had opgemerkt dat zij naar mij keken,opeens keek mijn broer zo raar naar zijn vrienden en zei:"Ewa shabi,htiraam shwia,dit is mijn kleine zusje" .... WAJAW die hun ogen echt niet normaal,opeens werden die helemaal bleek voor de rest van de avond,keken ze wel naar mij,maar ze waren verlegen geworden ... :hihi:

Bachelorette
07-09-2003, 16:42
nee :D en zat hij ertussen?????

Femme_du_Maroc
07-09-2003, 16:45
droogg

Shahinez
07-09-2003, 16:48
Huhm?kifash droog?

lilmaroc
07-09-2003, 16:49

wuahaha zieek :hihi:

Soefy
07-09-2003, 16:50
..:giechel:

MariamaMslma
07-09-2003, 16:50
weet je wat pas erg is, bij ons zitten de mannen ook altijd aan 1 kant en de vrouwen aan de andere kant, als je dan opstaat omdat je focking nodig naar de toilet moet......wejow 3alla ogen die je volgen. Je waant je gewoon op een catwalk :maf2:

Shahinez
07-09-2003, 16:53
:lol: wollahila,maar jah,dat is normaal,je voelt ECHT die blikken op jou gericht ... als die hun ogen allemaal wapens waren,NARIE dan was ik 36.000 keer dood en herleeft :hihi:

MariamaMslma
07-09-2003, 16:57
Origineel gepost door Shahinez :lol: wollahila,maar jah,dat is normaal,je voelt ECHT die blikken op jou gericht ... als die hun ogen allemaal wapens waren,NARIE dan was ik 36.000 keer dood en herleeft :hihi: En dan zorgen dat je jurk wel goed zit(vooral van achter) voordat je shie fdi7a meemaakt. niet lomp gaan lopen of alsof je heel erg nodig moet, maar vrouwelijk. :o De heren die je de hele avond al aan het uitchecken waren, beginnen nu al hun telefoonnummer op te schrijven en te seinen om even naar buiten te lopen. :rolleyes: Wollah ma keej 7esjmo walla keej 7esjmo :ego:

Shahinez
07-09-2003, 17:26
hahahah zeker,als je jurk plots vast zit tussen je 2 billen,tjah,dan heb je al die mannen op je af ... grrrrrrrrr

Shahinez
08-09-2003, 13:03
:traan1: :verdriet: Ik zie hierboven dat ik jullie heb verteld over het koppeltje dat net is getrouwd ... wat jullie niet weten is dat zijn vader meskien al 2 jaar aan een stuk ziek was en hij heeft niet eens de bruiloft van zijn zoon kunnen meemaken ... Ik werd daarnet wakker en zag mijn mams met rode oogjes ... ik had gelijk schrik want ik wist niet wat er aan de hand was,plots vertelde ze mij dat zijn vader meskien 2 uur geleden gestorven is ... INA LILAH WA INA LI RAZJIE3OEN ... allahy rahmoe meskien Abdelhak en zijn vrouw gingen net na hun huwelijk op huwelijksreis naar de Dominicaanse Republiek ... maar ik denk niet dat het door gaat gaan ... :(

Ouidath
08-09-2003, 13:38
moge allah hem genadig zijn

LELLA_RBATIA
08-09-2003, 13:44
inah lilah wa inah li raji3oen LR

Chyhaan
08-09-2003, 21:33
Origineel gepost door Shahinez Ik ben gisteren naar een huwelijksfeest gegaan,van de beste vriend van mijn broer ... ze zijn van casablanca,en hebben HEERLIJKE Feesten,echt mixt,zowel mannen als vrouwen ... wij brakna doen dat ook,maar blijft nog anders.Wij doen een kant voor de mannen,en de andere kant voor de vrouwen,maar gisteren zaten zowel mannen als vrouwen gemengd Mohim,wat ik nu wil zeggen is dat er iets is gebeurd wat best wel grappig is ... 2 vrienden van mijn broer hebben mij de HELE avond lang zitten te versieren ... echt niet normaal,ik natuurlijk erop ingaan hé want het was wel grappig ... is lang geleden dat ik hen nog zag,en ik ben ook nu wat ouder,de laatste keer dat zij mij zagen was ik 13 jaar ofzo ... elmohim de hele avond zitten te shaken met mijn ass enzo,en rond 5 uur smorgens moest ik van mijn moeder mijn broer gaan roepen,dus ik naar het balkon gaan,want daar zaten de jonge gasten dan,de directe vrienden van de bruidegom en die gasten,Najim en Said,zaten voor de deur ... ikke zo Abdelhalim roepen,mijn broer dus,en opeens die gasten keken zo naar mij WAJAW DIE WAREN MIJ AAN HET UITKLEDEN met hun ogen ECHT RWINA ... opeens mijn broer komt zo naar mij toe,en hij had opgemerkt dat zij naar mij keken,opeens keek mijn broer zo raar naar zijn vrienden en zei:"Ewa shabi,htiraam shwia,dit is mijn kleine zusje" .... WAJAW die hun ogen echt niet normaal,opeens werden die helemaal bleek voor de rest van de avond,keken ze wel naar mij,maar ze waren verlegen geworden ... :hihi: hahaahah :giechel: En was t niets voor jou ;)

Shahinez
08-09-2003, 21:50

Nee schatteke,my type of guy heb ik tot hiertoe nog niet gevonden ... er waren echt heel leuke bij,maar niets dat me zou bijblijven

Pagina's : [1] 2