Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer ben je intiem met iemand?

Pagina's : [1] 2

Bachelorette
07-09-2003, 16:32

ben je dat ook wanneer je handjes vasthoudt....dat hij je handjes streelt...terwijl je naar the movie kijkt? of ben je dat pas wanneer je kust? cheers :zwaai:

SAMMYGIRL
07-09-2003, 16:34
U hebt gezocht op intiem: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) in·tiem (bn.) 1 in het diepste, binnenste gelegen 2 persoonlijk, zeer vertrouwelijk => close [euf.] in·tiem·spray (de ~ (m.)) 1 deodorant voor de geslachtsdelen

Bachelorette
07-09-2003, 16:35
Origineel gepost door SAMMYGIRL U hebt gezocht op intiem: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) in·tiem (bn.) 1 in het diepste, binnenste gelegen 2 persoonlijk, zeer vertrouwelijk => close [euf.] in·tiem·spray (de ~ (m.)) 1 deodorant voor de geslachtsdelen hahaha.... :giechel: Lang leve VanDale :D

Bachelorette
07-09-2003, 16:36
Origineel gepost door temsamni Als je geslachtsdelen hebt bewonderd van elkaar! :maf2: aah zo.... :cool: k vind mijn avatar wel iets hebben hoor

SweetRose
07-09-2003, 16:38

haha intiemspray :haha: intiem is dus zoals Temsamni beweerd :D

Bachelorette
07-09-2003, 16:40
Origineel gepost door zin 'n midar haha intiemspray :haha: intiem is dus zoals Temsamni beweerd :D ja he :haha: Is Temsamni toch nog ergens goed voor :D

diesel49
07-09-2003, 16:46
http://www.muller.be/htm/images/heartsandarrows/intiem.jpg wat voor de ene intiem is voor de andere normaal etc. :zwaai: :D

Bachelorette
07-09-2003, 16:56
Origineel gepost door diesel49 http://www.muller.be/htm/images/heartsandarrows/intiem.jpg wat voor de ene intiem is voor de andere normaal etc. :zwaai: :D Dat klopt als een toebis ;)

nohajla
07-09-2003, 17:01
Hey, Intiem zijn zie ik als wanneer hij strelend mijn hand vast houd, of wanneer hij me een zacht lief kusje geeft,meer hoeft het niet te zijn tot nadat je getrouwd bent, als je getrouwd bent is denk ik het meest intiemste moment wanneer je met elkaar naar bed kunt,is ook de mooiste manier om elkaar lief te hebben en om van elkaars liefde te genieten keep dreaming ...............

moiself
07-09-2003, 17:03
het begint bij handjes vasthouden ;) en eindigt ergens anders dus geen handjes voor het huwlijk hahahha

Bachelorette
07-09-2003, 17:05
Origineel gepost door moiself het begint bij handjes vasthouden ;) en eindigt ergens anders dus geen handjes voor het huwlijk hahahha hahah....alleen mijn handen zijn ontmaagd...de rest niet :p

sherine
07-09-2003, 17:05
wauhauahuawjahuaha damn ya zieke persoontjes intiem zijn is gewoon heeeeeeeeelerg innig zijn met 1 persoon oog hebben voor elkaar en niks meer om je heen zien all1 maar zien en voelen van die booty van je partner :love:

Bachelorette
13-05-2004, 23:18
Origineel gepost door sherine wauhauahuawjahuaha damn ya zieke persoontjes intiem zijn is gewoon heeeeeeeeelerg innig zijn met 1 persoon oog hebben voor elkaar en niks meer om je heen zien all1 maar zien en voelen van die booty van je partner :love: zijn booty :Iluvu: :hihi: intimiteit s gewoon jezelf geven vanaf het moment dat je je hart kwijt bent..

tkehbinitto
14-05-2004, 00:43
intiem is als je de andere persoon binnendringt

Bachelorette
14-05-2004, 00:47

Origineel gepost door tkehbinitto intiem is als je de andere persoon binnendringt elkaar strelen kan ook heel intiem zijn..hangt er natuurlijk van af waar je streelt sex is niet het enige wat intiem is.. :zwaai:

Pagina's : [1] 2