Bekijk originele versie : hellup me?!!!:(
litle_girl14
07-09-2003, 15:49
ik ben een meid van 14 met een probleem,ik ben hopeloos verlieft op een jongen die in frankrijk woont en ik heb hem afgelope zomer gezien en we hebbe geflirt enzo maar omdat ik de dag erna weer weg moest hebben we verder alllen tele nmrs uitgewisseld en ik durf hem nie te belle want ik weet nie of ik er wel goed aandoe op de een of andere manier ook al ben ik zo jong voelt et alsof hij egt de ware zou kunne zijn over 6 jaar maar ik heb nog nooit in me leve een vriendje gehad dus ben ik bang voor de gevolgen.........................................h elp me a.u.b wat moek doen:(
litle_girl14
wis zijn nummer..
en speel verder met Barbie & Ken..:)
Bachelorette
07-09-2003, 15:53
een adviesje, richt je op school.
hij zit een paar honderd km verder....
Hbilaatje
Bellen en praten...
wie weet word het wat:D
:zwaai:
Mocro_lady
romaissaatje
tja wat zou ik zeggen....je bent wel errug jong voor een serieuze relatie...maar uiteindelijk beslis jij!!maar wie zeg dat je hem over een paar jaar nog leuk gaat vinden...ik weet het niet...wat wil je zelf eigenlijk
Femme_du_Maroc
07-09-2003, 15:54
tering eh 14 jaar????????Dan weet je geeneens wat verliefd zijn betekent je moet nog veel van het leven leren lieve schat 14 jaar is ECHT een jonge leeftijd en als je op deze leeftijd al aan een jongen begint dan kan ik alleen zeggen layster
SAMMYGIRL
07-09-2003, 15:55
Origineel gepost door temsamni
Op zo'n achterlijke vraag ga ik geeneens antwoord geven!
Vertel jij eens wat de gevolgen zijn...daar ben je zo goed in :D
SweetRose
Zo jong :watte?:
wacht nog een paar jaartjes ;)
litle_girl14
nou iedereen geeft een ander antwoord en soefy volgens mij weet jij alles af van spelen met poppen tog?maar et probleem is ik d8 dat et wel over zou gaan na de vakantie maar hier zit ik 1.5maand later en kan hem nog niet vergeten ik heb dat nooit gehad meestal ben ik snel uitgekeke op een persoon
Origineel gepost door litle_girl14
soefy volgens mij weet jij alles af van spelen met poppen tog
zes jaar geleden wel jah..:)
je bent nog jong, concentreer je op andere dingen in t leven..
SAMMYGIRL
07-09-2003, 16:02
:lol: lach me altijd kapot als ik dat lees
litle_girl14
07-09-2003, 16:02
sorry soefy de tijd is ver vooruit gegaan en iemand van 14 die met poppen speelt vind je nog alleenin de middeleeuwen dat laatste vind ik wel een goede opmerking dat ik me met andere dingen besig moet houde maar et probleem is als ik dat doe denk ik alleen aan hem....................beslemma
Freak of nature..:giechel:
14 jarige..t waait wel weg..
litle_girl14
07-09-2003, 16:04
Origineel gepost door temsamni
Keej! :D
Bel hem...ga stiekem een dagje naar Frankrijk...ga sexen...raak zwanger...loop weg van huis...raak aan de drugs...en ga prostitueren!
ja sorry hoor maar IK blijf WEL maagd tot het huwelijk en ik laat me ook nie van achtere ...... want ik hou me namelijk NIET besig met sex,ben nog niet zoals jij gelukkig
wa alaikoem salaam :zwaai:
diesel49
07-09-2003, 16:06
Origineel gepost door litle_girl14
sorry soefy de tijd is ver vooruit gegaan en iemand van 14 die met poppen speelt vind je nog alleenin de middeleeuwen dat laatste vind ik wel een goede opmerking dat ik me met andere dingen besig moet houde maar et probleem is als ik dat doe denk ik alleen aan hem....................beslemma
bellen schat maar denk aan de telefoonrekening van je ouders! :zwaai: :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.