Bekijk originele versie : huwelijk afblazen om geld?
elmoemien
07-09-2003, 15:48
je gaat naar de vader van het meisje en die gaat wel akkoord, maar (uiteraard een maar:rolleyes: ) stelt wel een voorwaarde: je moet een bepaald bedrag betalen als bruidschat. Afblazen of toch betalen?
Bachelorette
07-09-2003, 15:51
hij mag mij geven wat hij kwijt kan. niemand komt daar tussen!
Femme_du_Maroc
07-09-2003, 15:52
ik snap het echt nie en bepaald bedraag betalen wesch welina hier te koop wella waar slaat dat op je trouwt met'r toch omdat je vna haar houd of nie soms en jah je geeft wat je inderdaad kwijt kan
elmoemien
07-09-2003, 15:57
je hebt van die domme vaders hoor die per se een minimaal bedrag moeten hebben (voor hun is de dochter een soort produkt, laten we zeggen een breedbeeld tv ofzo:) ), ik zou alles afblazen..........dan maar niet eh.
SweetRose
07-09-2003, 15:58
Alhamdolilah da k zo geen vader heb :)
Maar helaas voor de meiden die er wel zo één hebben :(
Bachelorette
07-09-2003, 15:59
breedbeeld tv he :hihi:
nee, maar je hebt geljk, dat is nonsens om een min. bedrag vast te stellen. Ik stel voor dat jij het gewoon met je as vrouwtje afspreekt. het is tenslotte voor haar en niet voor dr vader
Femme_du_Maroc
07-09-2003, 16:01
Origineel gepost door Bachelorette
breedbeeld tv he :hihi:
nee, maar je hebt geljk, dat is nonsens om een min. bedrag vast te stellen. Ik stel voor dat jij het gewoon met je as vrouwtje afspreekt. het is tenslotte voor haar en niet voor dr vader
jah maar zijn vrouwtje gaat toch niet zeggen ik wil zoveel
hij moet gewoon wat geven that's it hij gaat het niet bespreken met z'n vrouw waar slaat dat op
Bachelorette
07-09-2003, 16:06
Origineel gepost door Femme_du_Maroc
jah maar zijn vrouwtje gaat toch niet zeggen ik wil zoveel
hij moet gewoon wat geven that's it hij gaat het niet bespreken met z'n vrouw waar slaat dat op
dan bespreekt hij het toch met haar....bespreken is geen onderhandelen hoor
diesel49
07-09-2003, 16:09
[QUOTE]Origineel gepost door elmoemien
je gaat naar de vader van het meisje en die gaat wel akkoord, maar (uiteraard een maar:rolleyes: ) stelt wel een voorwaarde: je moet een bepaald bedrag betalen als bruidschat. Afblazen of toch betalen? [/QUOTE
Ik zou 100x over nadenken om met dat meisje te gaan, want ze komt uit een fam. van geldwolven! :(
Bachelorette
07-09-2003, 16:19
Origineel gepost door lady_cassis
Ik sluit me bij jou aan... :D
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan toch ;)
Origineel gepost door lady_cassis
daarom:goedzo:
Yoo lekkawijf? Alles goed?? K kom maar niet mn msn op, ik baaaal!
Ben je trouwens op msn ofniej?
elmoemien
07-09-2003, 16:27
wat is een 'juist bedrag' dan?
Bachelorette
07-09-2003, 16:34
Origineel gepost door elmoemien
wat is een 'juist bedrag' dan?
dat hangt echt van hem af....ik kan er geen prijs op zetten.
elmoemien
07-09-2003, 16:45
indicatie:rolleyes: ?
Origineel gepost door Bachelorette
ik kan er geen prijs op zetten.
Origineel gepost door temsamni
Kzou zo boos zijn dat ik het zou afblazen...f.uck hun dan maar...laat die achterlijke vader maar...zulke familie zou ik geeneens willen hebben...kzou me voor de rest van mijn leven aan hem irriteren!
En pech voor die dochter dan...genoeg andere vissen in de zee...het gaat niet om het geld...het gaat erom dat ik me belazerd zou voelen...en de dochter zal er een aandeel in hebben...vandaar!
Ik geef je helemaal gel;ijk jehh schoon vader die nu al geld eist ik zo er met een vandoor gaan
maar ja als ze het meisje van je dromen is dan is het een aqnder verhaal ....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.