Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : helpppppp!!!!!!

Pagina's : [1] 2

power_girl
06-04-2007, 13:35

ik word gek van mijn kids..:D ze willen die wieltjes die je onder je schoenen kan doen maar ik kan ze nergens vinden???? weet iemand waar ik ze kan halen (utrecht) want ze zeuren nu al een week aan mijn kop..:maf2:

_DeWareJacob_
06-04-2007, 13:38
een speelgoedzaak of bij de blokker!

Moslima22
06-04-2007, 13:41
Huh wieletjes? wat voor wieletjes?? Bedoel je rolschaatsen of skeelers? Bij Bart Smith of andere speelgoedzaken moeten ze die zeker hebben.

power_girl
06-04-2007, 13:41
heb al geprobeerd maar ze zijn overal uitverkocht..:moe:

Kortjakje
06-04-2007, 13:47

Vleuten..........daar heb ik ze vorige week gezien.

power_girl
06-04-2007, 13:47
Huh wieletjes? wat voor wieletjes?? Bedoel je rolschaatsen of skeelers? Bij Bart Smith of andere speelgoedzaken moeten ze die zeker hebben. ik weet niet hoe je ze noemt het zijn wieltjes die je aan de achterkant van je schoen kan vastmaken!! je heb met lichtjes en zonder lichtjes..!!

power_girl
06-04-2007, 13:48
Vleuten..........daar heb ik ze vorige week gezien. dan ga ik daar morgen kijken..incha allah..!! thnx

teletubbie
06-04-2007, 13:49
wieletjes onder de schoenen? bedoel je rolleschaatsen? volgens mij bij de speelgoed winkels!

power_girl
06-04-2007, 13:50
wieletjes onder de schoenen? bedoel je rolleschaatsen? volgens mij bij de speelgoed winkels! rolschaatsen dat zijn met schoen en al en hebben 4 wieltjes maar deze alleen 2 ander en je kan ze aan de achter kant van je schoen vast maken!! ze passen op elke schoen die je aantrekt!!

Kortjakje
06-04-2007, 13:52
wieletjes onder de schoenen? bedoel je rolleschaatsen? volgens mij bij de speelgoed winkels! Het zijn twee zijwieltjes voor onder je schoen. Je kunt je afzetten met je tenen en op je hielen wegrollen. Bij mij in de buurt zie je de kinderen niets anders doen

teletubbie
06-04-2007, 13:54
rolschaatsen dat zijn met schoen en al en hebben 4 wieltjes maar deze alleen 2 ander en je kan ze aan de achter kant van je schoen vast maken!! ze passen op elke schoen die je aantrekt!! Het zijn twee zijwieltjes voor onder je schoen. Je kunt je afzetten met je tenen en op je hielen wegrollen. Bij mij in de buurt zie je de kinderen niets anders doen Oooh, ik heb ze nooit gezien! Lijkt me leuk voor m'n kids, idd! ik ga ook een kijkje nemen bij de speelgoed winkels!

saidatjuuuh
06-04-2007, 13:55
wieletjes onder de schoenen? bedoel je rolleschaatsen? volgens mij bij de speelgoed winkels! nee geen rolschaatsen;) zijn wieletjes die je aan je schoenen kan vastmaken..en topicstarter ze zijn indd in de Utrechtse bazaar te koop(vleuten) .

power_girl
06-04-2007, 13:55
Oooh, ik heb ze nooit gezien! Lijkt me leuk voor m'n kids, idd! ik ga ook een kijkje nemen bij de speelgoed winkels! ben alle speelgoedwinkels langs geweest en ze zijn allemaal uitverkocht..daarom ga ik morgen kijken in vleuten..

AnJari
06-04-2007, 14:28
Hahaha die dingen zijn weer helemaal in he, khad ze vroeger ook altijd... Succes, waarom bel je niet naar filialen in Hilversum, Zeist ofzo?

teletubbie
06-04-2007, 14:38

http://www.speedrollers.nl/winkelfotos/wit.jpg http://nl.gizmodo.com/rollies.jpg Bedoel je mischien een van deze foto's hier boven?

Pagina's : [1] 2