Bekijk originele versie : Pijn......nieuwe schoenen!!! Help
Lela_souad
06-04-2007, 13:15
Wie o wie weet wat ik kan doen:wow:
Ik heb onlangs nieuwe schoenen gehaald en al ingelopen...gevolg:bloedende hakken,blaren rode voeten!!!!
Wie heeft er miss tips om de pijn te verminderen.....(pleisters etc al geprobeerd):jammer:
Ik heb ook schoenen gehad (pumps) die knelde. Ik heb er natte keukenrol ingepropt, flink aangeduwd. En dan een nachtje in de diepvries. 's Morgens uit de diepvries gehaald en als de keukenrol los begint te komen doe je er droge washandjes in. Bij mij heeft dit geholpen. Ze zijn echt uitgewijdt.
Lela_souad
06-04-2007, 13:20
De gehele schoen in de diepvries?....t klinkt als een grap maar ik ga het proberen
haha dankje meid(K)
De gehele schoen in de diepvries?....t klinkt als een grap maar ik ga het proberen
haha dankje meid(K)
Ik kan de schoenen nu gewoon dragen zonder pijn. Dit helpt wel het beste als de schoenen van leer zijn.
Als je die keukenrol goed nat maakt en goed aanduwt in de schoen wijdt het normaal gesproken uit in de diepvries want die natte keukenrol zet uit in de diepvries.
k laat me zusje altijd uitlopen voor mij:hihi:
MoordWijf
06-04-2007, 13:31
k laat me zusje altijd uitlopen voor mij:hihi:
AHHAHA shitana! Die ga ik onthouden :hihi:
AHHAHA shitana! Die ga ik onthouden :hihi:
hihi helpt egt:goedzo: laatst nog een par instappers door haar laten uitlopen nadat ik een blaar had gekregen ervan:moe: volgende keer geef ik ze gelijk aan haar..
wat ook helpt met sokken aan en dan thuis uitlopen tenzei het naaldhakken ofzo zijn dan krijg je je moeder of vader achter je aan :hadj:
Lela_souad
06-04-2007, 14:02
hahha dankje mensen.....dus dat word een skoen in de vriezer hahah
tnx
Frikouja
06-04-2007, 14:03
Ik heb ook pas sandra`s gehaald en die zitten bj de bovenkant van mijn voet echt strak..voor de rst zitte ze goed. moet ze uitlopen maar de schoenmaker vertelde me dat ze ze ook wat kunnen uitrekken...dat scheelt mij weer inloop pijn.. ;p
MoordWijf
06-04-2007, 14:13
hihi helpt egt:goedzo: laatst nog een par instappers door haar laten uitlopen nadat ik een blaar had gekregen ervan:moe: volgende keer geef ik ze gelijk aan haar..
wat ook helpt met sokken aan en dan thuis uitlopen tenzei het naaldhakken ofzo zijn dan krijg je je moeder of vader achter je aan :hadj:
:hihi: bij ons schoenen in huis kan zoizo niet dan krijg ik een schoen naar mn hoofd.
Maar kreegje zusje geen blaren dan?
:hihi: bij ons schoenen in huis kan zoizo niet dan krijg ik een schoen naar mn hoofd.
Maar kreegje zusje geen blaren dan?
haha ja bij ons ook vooral met zeil :hadj:
hahahaha ooowjaaa jahwel meskiena komt ze zo naar me toe wajo die schoenen doen echt pijn joh:boos: k zo jaaa duuuhh drm mocht je ze ook aantrekken:hihi: (k zeg natuurlijk er niet bij je moet ze voor me uitlopen hoor k doe dan heel aardig en zeg k dat ze ze mag "aantrekken" hihi en zodoende
Lela_souad
06-04-2007, 14:19
Zooo sneaky hahaha...naajah k ga het proberen...ik krigj ze nu niet eens aan joh, mijn voeten doen zo pijn nog ervan!
MoordWijf
06-04-2007, 14:43
haha ja bij ons ook vooral met zeil :hadj:
hahahaha ooowjaaa jahwel meskiena komt ze zo naar me toe wajo die schoenen doen echt pijn joh:boos: k zo jaaa duuuhh drm mocht je ze ook aantrekken:hihi: (k zeg natuurlijk er niet bij je moet ze voor me uitlopen hoor k doe dan heel aardig en zeg k dat ze ze mag "aantrekken" hihi en zodoende
:haha: echt een mosiba jij!
Zij mskiena helemaal blij dat ze je nieuwe mooie schoentjes mag aan doen.
Maargoed ik ga die methode ook gebruiken, word mn zusje hard an :hihi:
Moeskiela
06-04-2007, 14:48
Als het leren schoenen zijn natte kranten proppen erin (extra veel :o ) en een nachtje laten staan. Ze worden stukje wijder.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.