Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Kan Me Helpen!!???

Pagina's : [1] 2

VersaceGirl
24-07-2002, 00:54

OKE WIE KAN ME HELPEN............. THIS IS MY STORY....... Ik ben verliefd op een jongen, ik ben nederlands en hij marokaans, We hebben wat gehad al een tijd geleden en toen gaf hij me erg veel aandacht het is uitgegaan om een stomme reden maar hij houd nog steeds van me zegt hij, hij belt me bijna nooit meer en ik hem wel erg veel soms spreken we af en dan blijft het niet alleen bij vriendsschap!!!! Ik ben helemaal verliefd en weet niet meer wat ik moet doen ik wil het niet opgeven! serieuze reakties AUB!!!!!!!! :Iluvu: AFZ VERSACE GIRL IN LOVE

LieveMeisje
24-07-2002, 10:48
halloooooooooooo, marokaanse jongens zijn niet allemaal hetzelfde hoor want me neef trouwte met een nl meisje, en me nicht trouwt met een nl jongen..... een van hun zijn geenm oslim, het gaat om LIEFDE!!!!! VerscaeGIRL, wil je hem niet kwijtraken dan moet je een slimme manieren zoals: belt hem niet want kijken of hij je terug belt.... en nog kijken of hij doet veel moeite voor je ben zo niet kun je beter hem loslaten want hij is niet waard!!!!!! ik wens je heel veel succes toe. beslamma

VersaceGirl
24-07-2002, 14:44
Origineel gepost door anissa_7 Nou meid ten eerste wil ik je zeggen lieverd kappen ermee ik ben zelf een marokaanse meid ben getrouwd, een jongen zal een nederlandse meid niet nemen altans de jongens die ik ken en mijn vraag is doe jij het met hem............ want als jij het nog met hem doet dan ben je verkeerd bezig ik wil je alleen waarschuwen en waar komt hij eigelijk vandaan Hoi Anissa, Ja ik doe het nog met hem, en hij komt uit Vlaardingen. greeeettz versacegril

VersaceGirl
24-07-2002, 15:50
Origineel gepost door Anime Nou als ik jouw was zal ik sowieso.. het niet meer verder laten komen dan vriendschap bij een afspraakje. Hij belt je niet voor niets bijna nooit. En natuurlijk slaat hij het niet af dat hij je kan aanraken bij een afspraakje als jij daar voor open staat. Niet erg slim van je als hij je echt wil dan belt die je en dan zegt die dat die bij je wil zijn. Serieus zoals je het nu verteld komt het over dat die gebruik van je maakt. Dus probeer hem eens niet te bellen bij echte liefde belt die jouw wel, dat is moeilijk maar zo kom je er wel achter wat die wil... Stel dat die je belt ga dan niet gelijk weer toelaten dat die aan je zit of jij aan hem want dan word je dus weer gebruikt. Hij zal dat accepteren als die "echt" om je geeft.. :) Hey anime je hebt gelijk, maar hij zal mijn keuzo ook wel respecteren als ik zou zeggen dat het echt bij vriendschap blijft maaaar dat is het hem ook nou juist ik wil het zelf ook aan hem zitten als hij bij me isik kan niet vriendschappelijk met hem omgaan! greetz versacegirl :blauwkus:

cheetah
24-07-2002, 16:02

Lieve Versacegirl, Stel je voor. Iemand anders zou tegen je zeggen dat ze verliefd is op een jongen, ongeacht zijn afkomst, terwijl die jongen geen moeite doet...Zou jij dan geloven dat die jongen ook verliefd op haar is? Snap je me?? Je laat je echt misbruiken en zodra die verliefdheid weg is realiseer je het zelf pas. Veel succes in iedergeval en ik hoop dat je het zelf snel inziet. Liefs,

LieveMeisje
24-07-2002, 16:03
hij komt uit vlaardingen, hoe heet hij als ik vragen mag??? ik ken mensen uit vlaardingen!!!!!

VersaceGirl
24-07-2002, 16:09
Origineel gepost door LieveMeisje hij komt uit vlaardingen, hoe heet hij als ik vragen mag??? ik ken mensen uit vlaardingen!!!!! Dat wil ik liever niet zeggen ik wil echt niet dat hij erachter komt dat ik dit openbaar maak sorry, :(

LieveMeisje
24-07-2002, 16:13
het geeft niet hoor, anders kun je me via prievemailen..... hoef iedereen niet te weten!!!!!!

SweetxBaby
24-07-2002, 17:10
Origineel gepost door VersaceGirl OKE WIE KAN ME HELPEN............. THIS IS MY STORY....... Ik ben verliefd op een jongen, ik ben nederlands en hij marokaans, We hebben wat gehad al een tijd geleden en toen gaf hij me erg veel aandacht het is uitgegaan om een stomme reden maar hij houd nog steeds van me zegt hij, hij belt me bijna nooit meer en ik hem wel erg veel soms spreken we af en dan blijft het niet alleen bij vriendsschap!!!! Ik ben helemaal verliefd en weet niet meer wat ik moet doen ik wil het niet opgeven! serieuze reakties AUB!!!!!!!! :Iluvu: AFZ VERSACE GIRL IN LOVE volg je hart en gebruik je verstand lieverd......... ;)

VersaceGirl
24-07-2002, 21:19
is er dan helemaal verder niemand meer met een goede tip voor mij??? :( al 130 keer bekeken maar pas 11 reakties :huil: greettzzz versacegirl

DieselGirly
24-07-2002, 23:45
miss Versace, ik wil je zeggen als je weet dat deze jongen jou speelt.....KAP ERMEE dan.....zit deze jongen in jou hartje of alleen in jou gedachten...want als het alleen gedachtens zijn....dan is het geen probleem neem ik aan....vul je tijd goed zodat je geen tijd hebt voor hem......wees hard voor jezelf...of zie je jezelf liever gekweld....kom op ze zeggen toch altijd jongens komen en gaan!.....maar zit deze jongen in jou hart, dan weet ik het ook niet..... groetjes moi....

lady20
25-07-2002, 01:01
Hallo Meid Weet je of hij nog gek op jou is en hoe oud is hij en hoe oud ben jij, heeft hijhet met een reden uitgemaakt, of accepteren ze ouders het niet??? Groetjes Lady

VersaceGirl
25-07-2002, 01:04
Origineel gepost door lady20 Hallo Meid Weet je of hij nog gek op jou is en hoe oud is hij en hoe oud ben jij, heeft hijhet met een reden uitgemaakt, of accepteren ze ouders het niet??? Groetjes Lady Hij zeg dat hij gek op mij is en ik geloof hem daarin want dat is wel aan hem te merken ALS we samen zijn, hij is 25 en ik ben bijna 19, zijn ouders weten niks van wat hij doet hij verteld ze nooit wat en ookal zouden ze het afkeuren zou hij het toch doen.

EsteeLauder01
25-07-2002, 01:15
Origineel gepost door VersaceGirl OKE WIE KAN ME HELPEN............. THIS IS MY STORY....... Ik ben verliefd op een jongen, ik ben nederlands en hij marokaans, We hebben wat gehad al een tijd geleden en toen gaf hij me erg veel aandacht het is uitgegaan om een stomme reden maar hij houd nog steeds van me zegt hij, hij belt me bijna nooit meer en ik hem wel erg veel soms spreken we af en dan blijft het niet alleen bij vriendsschap!!!! Ik ben helemaal verliefd en weet niet meer wat ik moet doen ik wil het niet opgeven! serieuze reakties AUB!!!!!!!! :Iluvu: AFZ VERSACE GIRL IN LOVE Moeilijke situatie maar ik zal m'n mening zeggen...ook al is die hard. Aangezien jij 'm altijd contacteert en hij jou niet is een teken dat hij misschien geen contact meer wil. Het feit dat een meisje meer moeite moet doen voor een jongen is al reden genoeg om eens na te denken over deze relatie. Ik ben misschien ouderwets maar als hij jou echt wil en nog echt verliefd is dan neemt hij het initiatief om jou te bellen en als hij het echt meent zal hij jou wel laten kennismaken met zijn familie. Van 't ogenblik dat een jongen dit geheimen houdt tegenover zijn familie is het geen goed teken. Ik zou 'm daarover aanspreken als ik jou was. Of gewoon een tijdje geen contact openemen met hem, als hij wel contact opneemt met jou, dan is dit positief, neemt hij geen contact met jou, dan denk ik dat je genoeg weet om een eind te maken aan deze relatie. Succes meid. ;)

lady20
25-07-2002, 01:17

mmm als hij zegt dat hij gek op je is begrijp ik het probleem niet echt. Praat er over met hem en zeg hoe je je voelt en vraag ook of hij nog verder met je wil. Je zit in een moeilijke situatie maar als ik het goed begrijp wil hij niets meer anders was hij nu wel bij je geweest denk ik?? xx Lady

Pagina's : [1] 2