Bekijk originele versie : Vraagje
Mijn zoontje slaapt heel veeeeeel. Gisteren stond die op om 9 sochtends en om hij sliep weer van 11 sochtends tot 4 uur smiddags, daarna van 9 savonds tot 10 uur deze morgen.
Hij doet ook vervelend en komt moe over:s
Wat kan het zijn:s
HoneyBee
06-04-2007, 12:33
Wist je dat teveel slapen niet goed is voor de gezondheid van je kind. Ga ermee naar de huisarts. Ik heb ooit een programma gezien van mensen die te veel slapen.
HoneyBee
06-04-2007, 12:34
Hoe oud is ie eigenlijk?
kan ook door de warmte liggen... zelfs volwassene worden lui van dit weer
Ik zou zowiezo ook even langs de huisarts gaan
LuckyLady
06-04-2007, 12:50
1 jr en 2 maanden
ik vind dat veel... mijn zoontje is 7 md en slaapt nooit tussen 12 en 16h
maar ieder kind is anders
missch dokter raadplegen...
Ik heb gebeld naar de kinderarts en die zei me dat dat normaal was want mijn zoontje heeft pas keelontsteking gehad en hoge koorts. En dat het vanzelf overgaat:)
Moslima22
06-04-2007, 13:49
Ik heb gebeld naar de kinderarts en die zei me dat dat normaal was want mijn zoontje heeft pas keelontsteking gehad en hoge koorts. En dat het vanzelf overgaat:)
Heeft je zoontje ook last van verhoging/koorts? dan zou het kunnen zijn dat er nog een onsteking zit.
Als het nog een paar dagen blijft aanhouden zou ik terug naar de dokter gaan. Ik denk dat zijn bloed dan onderzocht moet worden op bv witte bloedlichaampjes ed. dat geeft dan meer zekerheid.
bigmomma25
06-04-2007, 13:55
Teveel slapen zorgt er ook voor dat kinderen te lui worden en te moe. Je kan ermee naar de dokter gaan.
teletubbie
06-04-2007, 13:59
Mijn dochtertje heefy vorige week ontstoken keelamandelen opgelopen.
met heel wat koorts!
sinds ze ziek is geweest, slaapt ze ook heel lang! omdat ze nog moet bijkomen van die ziekte!
Is je zoontje nog ziek geweest? kan ook daardoor komen!
LuckyLady
06-04-2007, 14:19
oooh is hij ziek geweest ? vandaar misschien...
sliep hij daarvoor ook zo lang of alleen sinds hij ziek is geweest...
oooh is hij ziek geweest ? vandaar misschien...
sliep hij daarvoor ook zo lang of alleen sinds hij ziek is geweest...
sinds een week ofso denk ik en hij is net beter
LuckyLady
06-04-2007, 14:52
sinds een week ofso denk ik en hij is net beter
niet leuk als die kleintjes ziek zijn...gelukkig is hij beter hemdoelilah :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.