Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mama's..

Pagina's : [1] 2

AnJari
06-04-2007, 11:46

Op welke muziek valt jullie kind tout suit in slaap? :hihi: Gister moest ik oppassen bij een nichtje van 6 maanden, flesje, luier en hup in bed, kan ik lekker snel GTST kijken dacht ik. Maar nee, nu gingen die prachtige grote oogjes open tbark'allah en wilde mevrouw aandacht. Krijsen, krijsen zoals ze vaker doet als ze moet slapen. Op een gegeven moment hielp oppakken en wandelen niet meer. Wilde bijna haar spullen inpakken en naar huis toe waar mijn moeder vast wel raad wist. Kon me ergens vaag herinneren dat mijn broer een keer lacherig zei ze valt in slaap als ze Sameera Said en Koran hoort. Nou ja, Koran had ik niet in de kinderkamer en om nou die hele stereotoren naar de kamer te slepen vond ik ook wat. Maar ik had nog een nummer van Sameera op mijn telefoon..laat ik het eens proberen. EN echt!! bij de eerste deuntjes van "Aweeni beek" gingen de oogjes toe. En TOEn het nummer afgelopen was lag ze in diepe slaap.:) MAar ja, goede tijden slechte tijden was natuurlijk afgelopen he!

noona
06-04-2007, 12:14
mijn zoontjes willen een flinke kietelbeurt, flink lachen en dan slapen!

boug85
06-04-2007, 12:17
oh wat grappiggg:haha: zoo lieff tabarkeAllah:love: Als ze liggen te slapen kun je ze echt urenlang aankijken hé.. Samia is echt een slaapkop.. ik hoef haar maar in bed te leggen en ze gaat slapen.. ze wil ook niet dat ik haar optil als ze moe is.. ze wil dan alleen haar bedje..daar heb ik geluk mee elhamdoelilah

Helinim
06-04-2007, 12:19
oh wat grappiggg:haha: zoo lieff tabarkeAllah:love: Als ze liggen te slapen kun je ze echt urenlang aankijken hé.. Samia is echt een slaapkop.. ik hoef haar maar in bed te leggen en ze gaat slapen.. ze wil ook niet dat ik haar optil als ze moe is.. ze wil dan alleen haar bedje..daar heb ik geluk mee elhamdoelilah :love: :traan1:

boug85
06-04-2007, 12:21

:love: :traan1: Kom naar newly moms

HoneyBee
06-04-2007, 12:21
oh wat grappiggg:haha: zoo lieff tabarkeAllah:love: Als ze liggen te slapen kun je ze echt urenlang aankijken hé.. Samia is echt een slaapkop.. ik hoef haar maar in bed te leggen en ze gaat slapen.. ze wil ook niet dat ik haar optil als ze moe is.. ze wil dan alleen haar bedje..daar heb ik geluk mee elhamdoelilah haha, heerlijk is dat! Gaat ze ook altijd vroeg slapen. Mijn kids zijn ook zo. Om 19.00 is het slaaptijd en als ze dan een keertje lang mogen opblijven dan vallen ze rond 19.00 uur om van de slaap. Heerlijk. Ze willen dan ook gelijk naar bed. Maar 's ochtends zijn ze wel standaard weer om 7 uur wakker. Ik kan nooit uitslapen. :moe:

boug85
06-04-2007, 12:23
haha, heerlijk is dat! Gaat ze ook altijd vroeg slapen. Mijn kids zijn ook zo. Om 19.00 is het slaaptijd en als ze dan een keertje lang mogen opblijven dan vallen ze rond 19.00 uur om van de slaap. Heerlijk. Ze willen dan ook gelijk naar bed. Maar 's ochtends zijn ze wel standaard weer om 7 uur wakker. Ik kan nooit uitslapen. :moe: Normaal slaapt ze rond 20:00 uur maar de laatste tijd gaat ze vaak te laat naar bed.. we zijn de laatste tijd nauwlijks thuis geweest.. en als we thuiskomen wil ze ook gelijk slapen.. dan blijft ze slapen tot een uur of half 10 in de ochtend.. dan wil ze in haar bedjehalf slaperig haar papfles en dan gaat ze terug slapen tot half 1.. Dan blijft ze wakker en spelen.. in de middag doet ze soms nog een klein slaapje.. Heeeeeeerlijk..ik heb echt geen slaap tekort door haar, en ben meestal altijd eerder wakker dan haar

HoneyBee
06-04-2007, 12:25
Normaal slaapt ze rond 20:00 uur maar de laatste tijd gaat ze vaak te laat naar bed.. we zijn de laatste tijd nauwlijks thuis geweest.. en als we thuiskomen wil ze ook gelijk slapen.. dan blijft ze slapen tot een uur of half 10 in de ochtend.. dan wil ze in haar bedjehalf slaperig haar papfles en dan gaat ze terug slapen tot half 1.. Dan blijft ze wakker en spelen.. in de middag doet ze soms nog een klein slaapje.. Heeeeeeerlijk..ik heb echt geen slaap tekort door haar, en ben meestal altijd eerder wakker dan haar wow, heerlijk kind zo te lezen. Ideaal hoor. De mijne zijn echt net wekkers. Echt precies klokslag 7 staan ze bij mijn hoofd. 'Mama, ik wil boterham, ik wil tekenfilm kijken, ik wil melk, ik wil plassen'. Hoef mijn wekker ook nooit te zetten. :D

boug85
06-04-2007, 12:28
wow, heerlijk kind zo te lezen. Ideaal hoor. De mijne zijn echt net wekkers. Echt precies klokslag 7 staan ze bij mijn hoofd. 'Mama, ik wil boterham, ik wil tekenfilm kijken, ik wil melk, ik wil plassen'. Hoef mijn wekker ook nooit te zetten. :D Ja ze is heeeeel makkelijk al van kleins af aan elhamdoelialh.. Maar het is ook heeeeeeeerlijk om door je kids wakker gemaakt te worden.. vooral als ze goed kunnen praten:love: Hoe oud zijn ze?

AnJari
06-04-2007, 12:41
oh wat grappiggg:haha: zoo lieff tabarkeAllah:love: Als ze liggen te slapen kun je ze echt urenlang aankijken hé.. Samia is echt een slaapkop.. ik hoef haar maar in bed te leggen en ze gaat slapen.. ze wil ook niet dat ik haar optil als ze moe is.. ze wil dan alleen haar bedje..daar heb ik geluk mee elhamdoelilah :hihi: Ik smelt al bij haar en tis niet eens mijn eigen kind. Maar vond het gewoon grappig, vertelde het later aan haar ouders dat het echt werkte, toen zeiden ze dat ze het wel vaker deden. Of sura el-Fatiha ( er vader) of Sameera (er moeder) en bij allebei lag ze binnen no-time te slapen. Heb ook een ander nichtje en haar kind subhan'allah als je hem zijn dekentje geeft gaat ie overal liggen slaen. Echt overal he!!! soms deden we het voor de grap die deken geven en en hij ging gelijk liggen met zijn duimpje in mond...:maf2:

AnJari
06-04-2007, 12:47
:moe: Ja?

Helinim
06-04-2007, 13:20
Ja? Mevrouw slaapt met niks :moe: geen muziek geen deuntje niks niks :traan1:

ikbendeBESTE
06-04-2007, 13:28
Die van mn zus moet je neerleggen en ernaast gaan liggen en doen alsof je zelf slaapt....dan gaat ze met haar handjes over je gezicht en valt ze in een paar minuten in slaap!! :banana:

Helinim
06-04-2007, 13:30
Die van mn zus moet je neerleggen en ernaast gaan liggen en doen alsof je zelf slaapt....dan gaat ze met haar handjes over je gezicht en valt ze in een paar minuten in slaap!! :banana: Precies zo ook mijn dochter :(

ikbendeBESTE
06-04-2007, 13:32

Precies zo ook mijn dochter :( Dat is toch niet erg dan?! :o

Pagina's : [1] 2