Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : OVULUATIE TESTEN!!!! jullie ervaring please

Pagina's : [1] 2 3

sohaiyla1983
05-04-2007, 22:21

dames wie heeft ervaring met DE OVULUATIE TESTEN aub jullie tips? hoi dames ik heb een setje besteld bij babybrabbe.nl 5 ovuluatie testen en 2 zwangerschapstesten ik heb ovuluatie test net gebruikt was negatief, maar kan ik het wel 100% vertrouwen, straks in de loop van mijn cyclus komen ze misschien allemaal negatief uit?

Galisa
05-04-2007, 22:29
Heb het zelf nooit gebruikt, maar zit het wel te overwegen. Ik heb er goede reacties over gehoord, mocht het zo zijn dat het nu negatief is moet je het overmorgen nog eens proberen.

sohaiyla1983
05-04-2007, 22:34
maar ik bedoel moet ik vandaag het ''KLUSSEN'' overslaan heeft het geen nut?? spoed dames please het wordt laat namelijk we krijgen slaap :jammer: sorry

sohaiyla1983
05-04-2007, 22:53
niemand :verdriet:

Galisa
05-04-2007, 23:15

Als de test negatief aangeeft dan is de bevruchting al geweest of moet nog komen. Ik weet niet wat de betrouwbaarheid is van zo een test, als het goed is zou er toch een gebruiksaanwijzing bij moeten zitten?

marakech_girl
05-04-2007, 23:18
als ik jou was zou ik zo vaak klussen tot het raak is en niet op de ovulatretest letten want de positieve uitslag is maar voor korte duur het kan ook zijn dat je het hebt gemist

sohaiyla1983
05-04-2007, 23:18
nee als je me banner ziet denk ik dat het nog niet is geweest maar ik bedoel heeft het nu om het nu te DOEN moet ik het mijn man aandoen hij slaapt bijna op de bank

marakech_girl
05-04-2007, 23:25
niet opde banner letten ik heb ook eens gehoord dat een vrouw negatieve ovulatietest en was zwanger geworden allah swt bepaalt ik heb ook gehoord dat er vrouwen zijn die niet op de 14e van hun cyclus maar later eisprong hadden of eerder twaklie 3ala allah bismi allah ga lekker klussen

marakech_girl
05-04-2007, 23:27
goede tip prbeer vooral ervan te genieten dat helpt ook de zwemmertjes van hem hhahha

marakech_girl
12-04-2007, 11:17
souhaiyla 1983 is het nog gelukt

oemromaysa
12-04-2007, 11:59
Salamoeghalaikoem, ik heb ovulatie testen 2 keer gebruikt maar je moet kijken hoe lang je cyclus duurt(bij mij 29 dagen) en dan testen(vanaf de 12de dag) en de test gaf an dat mijn twee vruchtbare dagen 14de en 15de waren en je moet het dus doen in die twee dagen bi idnie Allah lukt het inscha'Allah verder vind ik het wel handig om dan te kijken wanneer je ovuleert maar wat ik je kan aanraden is gewoon om het om de twee of drie dagen te doen dan weet je zeker dat de ovulatie niet mist aangezien het sperma toch blijft leven in je baarmoeder wa Allahoea3lam......... ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.........

DessertRose15
12-04-2007, 12:11
ALs de test positief aangeeft dan betekent het dat je plus minus 24 de tijd heb om te klussen! dan zit je in ieder geval goed. Maar ik zou die van Clearblue gebruiken die kan je bij de Etos halen en die zijn veel duidelijker. Je krijgt een lachende of huilende smile te zien! Best grappig!

sohaiyla1983
02-05-2007, 20:03
ow schat ik lees het nu pas. ik heb negatief getest 5 keer ik zat te denken om de volgende maand 10 testjes te halen om vroeger te beginnen met testen en later te beiindigen ik dacht misschien is mijn eisprong niet eens volgens mijn banner maar is het te vroeg of te laat.. dus ik wou het volgende maand weer in de gaten te houden zodat het voor mij duidelijker werd maar Alhamdoelillah hoefde het niet meer. maar ik raad het wel aan. Vooral voor mensen die het druk hebben die kunnen dan gericht klussen... als je er kapot van wordt is ook niet goed. bijvoorbeeld je man heeft late diensten je ziet hem maar 2 uurtjes per dag soms enz enz

Shereen23
02-05-2007, 20:49
gefeliciteeeeeeeeeeerd sohayla.....alif mabrouk inshallah gaat het deze keer allemaal goed komen....

sohaiyla1983
02-05-2007, 20:59

amin schat voor jouw wens in ook zo snel mogelijk een gezonde zwangerschap! :kus: vorigemaand was ik zo depri.. na 1 dag overtijd ging ik testen was negatief en werd gelijk ongi. deze maand was ik meer relaxter had mijn dagen niet eens in de dagen.. ik heb 5 testjes gedaan voor ovuluatie maar waren alle 5 negatief. ik dacht deze maand 10 testen te doen. ik dacht wat raar misschien klopt mijn banner niet en krijg ik te vroeg of te laat een eisprong. afgelopen maanden sinds laatste miskraam op 8 december 2006 kluste ik rond de ovuluatie dagen, deze maand ben ik gewoon vroeg begonnen met klussen en dan om de dag ging niet eens extra klussen rond ovuluatie komt ook door die negatieve testen. met 8 dagen overtijd ging ik testen en was alhamdoelillah positief. inchallah worden jullie allemaal de volgende. inchallah mag ik deze keer mijn zwangerschap voldragen IK HOUD VAN JULLIE OMWILLE ALLAH.. jullie steun en adviezen hebben mij heel veel geholpen.. ik wens het jullie allemaal toe!!!!!!!!! hoe gaat het met jou trouwens meid??

Pagina's : [1] 2 3