Bekijk originele versie : takdeztakdeztakdez
jeojoeejoejoeoejoejoejoejoejoejejeoejoejoejoejoeje oeoejoeoejo
he mensen, ooit al eens naar der kempoe geweest???? laat me iets weten, want ik wil een kempoe fuif houden op yasmina :stout:
ik zal alles regelen jullie hoeven alleen maar dit mee te brengen:
voor de lady's: plastieke slufjes, een kleurrijke falda, een blousje met knopen die zehma van goud zijn gemaakt (5 cm groot) met bloemetjes en bolletjes ;) en der bovenop een mooie forana met grote groene en roze bloemen op je kop!
voor de gentlemens: rooie kaplaarzen, :boer: een gebleekte jeans met het merk Allal_Cool_J,en euh, geen blous aub!dat is het!
ben ik nog iets vergeten dat jullie moeten meebrengen, zeg het me dan ok??
jeojeoejoejoejoejeojoeoeeoejoejoejoe
Jij doet leila19 na wat zal zij er van vinden :D
salaam
ahahahah nee meid, leila19 is mijn buurmeisje ze weet dat ik ook zo ben! we leren van elkaar!
hi hi
groetjezzzzzzzzz
igzeneej
24-07-2002, 17:36
Weer een erkempoe lid !!! :D
salaam
jep inderdaad ewa 39 reacties en nog 1 persoon die wilt mee doen!!!!!!komaan he mensen
i want to have funnnnnnnnnnnnnnn
pleaseeeeeeeeee
nog veel joejoejoejoejoejeoejoajoaaaaaaa 's
:D :zwaai:
DieselGirly
24-07-2002, 17:37
een kempoe fuifje........stoer laat je me weten wanneer lady!.........want ik wil het niet missen!!
Atlasleeuw
24-07-2002, 17:39
kan iemand mij uitleggen wat kempoe of erkempoe inhoudt ???
salaam wa alaikoem
jeojoeeoejoejoejoejoejoejeoejioejoeojejoeoejoe
marahbabikoem, ik zoek een assistente die mij kan helpen met het organiseren!!!???
wie wie wie,??????
wa salaam
Miloudaaaa
24-07-2002, 17:41
hahha je revehemd ken ik ook mee doen ¿¿¿
joejoejoeejoejoejoejoejoejoejoeaaaaaaaajojeojeojeo jeojeojeejoejoejoeejoejoeojejoejoe
zied zied marahabibkoem
maar natuurlijk a milouda inow je mag zeker meedoen!!gewoon de naam vind ik al leuk!?- ;)
DE ADJOEN zal aanwezig zijn!!!!!
wie wil ermee organiserennnnnnnnnnnnnnnnn
joeeeeeeeeeeeeeejoejoejoejoejeojeoejoejoejoejoejoe joejoejoejoeoe
Miloudaaaa
24-07-2002, 17:52
ahlaaaaaaaaaaaan wha sahlaaaaaaaaaaaaaaaan weje revhemeeeeeeeeeeed kan ik me doeeeeeeeeeeeeeeeeeen joeeeeejoeeeeeeeee ewejere lejere ewejere leboejaaaaaaaaaaaaaa lid nummer twee
Miloudaaaa
24-07-2002, 17:55
ok wil mee helpen wel mee julie organieseren nus e dewjeg igjer ga erkempoe eni
Atlasleeuw
24-07-2002, 17:59
Origineel gepost door atlasleeuw188
kan iemand mij uitleggen wat kempoe of erkempoe inhoudt ???
LieveMeisje
24-07-2002, 18:02
Origineel gepost door atlasleeuw188
wat is dat ????
o ok ok okj mensen
erkempoe ligt in rifialand!!!
dat zijn mensen die in de bergen wonen, en wanneer we we zeggen erkempoe mensen, dan zijn dat mensen zoals boeren die leven op bergen zo hooogggggggg!!!!
groetjezssssssssssssssssssss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.