Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Naiviteit

Bachelorette
07-09-2003, 13:59

goede of slechte eigenschap? Ik ben namelijk behoorlijk naief. vertrouw mensen te snel, denk dat ze OOK alleen het goede voorhebben. :jammer: ik ben al te vaak en te hard op mijn bek gegaan, maar ik blijf onnozel :kwaad: BIG PROBLEM!!!!!!!!!!!!!!! Maar hey, thats me..... :)

SAMMYGIRL
07-09-2003, 14:01
U hebt gezocht op naiviteit: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) na·ï·vi·teit (de ~ (v.)) 1 onnozelheid 2 natuurlijke, ongekunstelde eerlijkheid Goede eigenschap...maar wordt misbruikt door anderen :)

Bachelorette
07-09-2003, 14:02
wat heb jij met van dale :D en ja je hebt gelijk....wordt zeker misbruikt :jammer:

SweetRose
07-09-2003, 14:04
hier nog zo één..:verdriet: maar de laatste tijd ben ik hard geworden :kwaad:..ik laat ni meer met mijn voete sollen..:zweep: je moet da lere meiske..echt waar ;)

SAMMYGIRL
07-09-2003, 14:08

Origineel gepost door Bachelorette wat heb jij met van dale :D en ja je hebt gelijk....wordt zeker misbruikt :jammer: Ik bespaar de mensen het denk/zoek-werk...er zullen vast wel mensen tussen zitten die niet weten wat het betekent, je weet maar nooit ;) Verder ja...je zei het zelf al: 'Ik ben al te vaak en te hard op mijn bek gegaan'. Jammer dat je te vaak wordt teleurgesteld:(

Tetouanees
07-09-2003, 14:10
Goede eigenschap...........vaak misbruikt door andere................. Ik geloof dat je net wel en net niet naief moet zijn in deze tijd..........kies het juiste moment.................. Makkelijker gezegd dan gedaan I know maar dat zou dus een oplossing zijn....... Denk ik..... Tetouanees.............

Bachelorette
07-09-2003, 14:11
Origineel gepost door zin 'n midar hier nog zo één..:verdriet: maar de laatste tijd ben ik hard geworden :kwaad:..ik laat ni meer met mijn voete sollen..:zweep: je moet da lere meiske..echt waar ;) jawel, ik probeer wat voorzichtiger te handelen, maar val toch weer terug op me oude ik..... komt goed toch :D

Bachelorette
07-09-2003, 14:12
Origineel gepost door SAMMYGIRL Ik bespaar de mensen het denk/zoek-werk...er zullen vast wel mensen tussen zitten die niet weten wat het betekent, je weet maar nooit ;) Verder ja...je zei het zelf al: 'Ik ben al te vaak en te hard op mijn bek gegaan'. Jammer dat je te vaak wordt teleurgesteld:( tijd heelt alle wonden ;)

Bachelorette
07-09-2003, 14:16
Origineel gepost door Tetouanees Goede eigenschap...........vaak misbruikt door andere................. Ik geloof dat je net wel en net niet naief moet zijn in deze tijd..........kies het juiste moment.................. Makkelijker gezegd dan gedaan I know maar dat zou dus een oplossing zijn....... Denk ik..... Tetouanees............. Ik ga er vanuit dat iedereen goed is, terwijl dat dus niet zo is. Het is wel een oplossing, ik ga er wel naar werken wetend dat het veel tijd in beslag neemt :D

SweetRose
07-09-2003, 14:25
Blijven proberen...soms kan je echt ni anders..;) succes :melig:

SamiaGirl
07-09-2003, 14:27
Zeer slechte eigenschap in deze tijd...:jammer:

Tetouanees
07-09-2003, 14:29
Origineel gepost door Bachelorette Ik ga er vanuit dat iedereen goed is, terwijl dat dus niet zo is. Het is wel een oplossing, ik ga er wel naar werken wetend dat het veel tijd in beslag neemt :D Succes! Tetouanees...............