Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MaRoKKaAnSe WoRdEn AlleMaaL GePaKt DooR NeGeRs, Als Ze GetRouWd ZijN DaN...

Pagina's : [1] 2 3

sherine
07-09-2003, 12:57

damn peeps :rolleyes: jullie maken me echt ziek met die domme opmerkingen over nederlandse meisjes... dat is echt hetzelfde als ik hier ga zetten...ja marokkaanse meisjes die worden allemaal in hun **** gepakt door negers... ze wordemn allemaal uitgehuwlijkd met hun neef en als ze niet bloed bij de huwelijksnacht word ze gebanned door de familie..enneh als ze dan getroud is moet ze all1 maar kinderen maken mag ze niet naar buiten all1 met familie leden en ze moet gelijk hoofddoek dragen..en dan word ze geslagen..maar ze mag niet scheiden... ze doen altijd stiekem hun hoofddoek af..en roken allemaal...bla bla bla.. en ze stelen allemaal BLA AHLIEK.... ik word echt vet schijtziek van die vooroordelen... zoals niet alle marokkaanse dit soort dingen doen doen nederlandse meisjes dat ook niet..en de jongens die zo stoer praten dat zijn juist de ergste mieten..hun moeten gewoon dat pipi bij zich houden.. en die marokkaanse wijfen die nu zo hard praten en lachen ..die komen zichzelf nog wel tegen..of zijn gewoon jaloers..omdat ze zelf geen ene move kunnen maken.. zo kunnen we wel de hele tijd praten over dingen.. maar leef gewoon je eigen f*ckin leven ..let op jezelf en je zusters en broers heb je genoeg te doen :zwaai: moest er effe uit

Ikhlas
07-09-2003, 13:07
GROOT gelijk heb je!!!

aSunnyFriend
07-09-2003, 13:08
das waaaaaaaaaaaaaaaaar

sherine
07-09-2003, 13:12
yeah yeah :bril: i know :ego: maar dat is het iedereen weet dat ik gelijk heb..maar tog doen mensen het ..terwijl als iedereen daar mee op zou houden de wereld er beter uit zou zien... net zoals nu de media alles over de islam in zo een negatief beeld zet..terwijl het de mensen stuk voor stuk zijn..en niet een heel volk..snap je mijn punt... mensen moeten niet zo praten....zo maak je zo een verschil en afstand tussen mensen...terwijl we allemaal mensewn zijn :)... het klikt vreemd..enzo maar ik meen het echt hoor..ik kan me dar heel boos over maken

Ikhlas
07-09-2003, 13:14

Origineel gepost door sherine yeah yeah :bril: i know :ego: maar dat is het iedereen weet dat ik gelijk heb..maar tog doen mensen het ..terwijl als iedereen daar mee op zou houden de wereld er beter uit zou zien... net zoals nu de media alles over de islam in zo een negatief beeld zet..terwijl het de mensen stuk voor stuk zijn..en niet een heel volk..snap je mijn punt... mensen moeten niet zo praten....zo maak je zo een verschil en afstand tussen mensen...terwijl we allemaal mensewn zijn :)... het klikt vreemd..enzo maar ik meen het echt hoor..ik kan me dar heel boos over maken is niet de moeite waard om ons druk over te maken we zijn wat we zijn (individueel bedoel ik) en bin'na bin Allah

LieveMeisje
07-09-2003, 13:21
shrine je weet heel veel van marokaanse cultuur..damnnnnn :maf2: ps je bent toch geen mokro???

sherine
07-09-2003, 13:23
ik ben half nl half egypt.. ach ja..ik wil me er ooo k nie druk om maken maar gaat automatisch :)

LieveMeisje
07-09-2003, 13:24
owkeeee, n automatisch :lol:

LieveMeisje
07-09-2003, 13:38
yek i am maf :maf3:

sherine
07-09-2003, 13:40
your sick whuaha :melig:

LieveMeisje
07-09-2003, 13:47
yeah i know :hihi:

diesel49
07-09-2003, 16:00
Origineel gepost door Lotte wat zien die stomme marokkaanse ****** nou in een neger!! omdat een grote groep Marokkaanse jongens op negers lijken http://www.wapers.com/people/vindiesel/vindiesel31280.jpg :p :D :zwaai:

sherine
07-09-2003, 16:55
Nadya whuahauhauhau wajow wajow ik kreeg zowat hartstilstand...denk wel dat janachmed er zo uit ziet :hihi: sssssst damn wat een ogen ah willie :love: tony hou je bek nou es kankerkind...voordat ik erachter ga komen wie je bent befslet diesel ik zie echt wel een verschil tussen die soussie en die neger

sherine
07-09-2003, 17:13
whuahauahuahuah maak jezelf maar lekker gek :vingers: kijk weet je als jij niet zegt dat ik een **** ben is niks aan de hand weet je..je kent me niet eens..logish dat ik dan een attitude krijg.. doe gewoon je ding hier en laat het damn

sherine
07-09-2003, 17:34

hou je bek gewoon ***kind volgens mij ben iik echt paar jaartjes ouder dan jou.,.kom nou nie moelijk doen hiero..van mij mag je doorgaan je merkt het zelf wel :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3