Bekijk originele versie : Permanent verwijderen van donkere kringen om de ogen
Hey meiden,
Ik hoop dat hier iemand rondsurft, die weet of er een mogelijkheid is om donkere kringen rond je ogen permanent te verwijderen.
Dus geen camouflage stik, want die heb ik in alle soorten, kleuren en maten.
Ik heb eens hier en daar rond gesurft, maar het wil niet baten.
Wie weet of dit mogelijk is en of heeft hier ook last van.
Groetjes Gola!.
berbergirl_Xx
05-04-2007, 21:04
Ik heb ergens gelezen dat aardapelen helpen...
schiekade
06-04-2007, 19:16
he meid...
Die donkere kringen kan je niet helaam verwijderen.Me zus heeft er ook een beetje last van. Het enige wat je kan doen is ( dat is wat ik heb gehoord van iemand die bij de douglas werkt) goed slapen, dat maakt het minder!
En het is ook zo de donkere kringen niet allebei even erg zijn. Er is altijd een die donker is dus of die onder je linker of onder je rechteroog.
dat ligt aan welke zij je het meest op slaapt. Je kan het nagaan. Als je het meest op je rechterzijde hebt geslapen, dan zie je dat die rechterkring veel donkerder en groter is dan die linker en andersom ook.
WAt heel erg kan helpen is op je rug slapen. Als je dat doet merk je dat je er veel en veel minder last van.
Allen lijkt het me wel moeilijk om de hele nacht op je rug te blijven liggen aangezien ik het meest op mijn buik slaap.(Dan is het trouwens ook het grootst!)
schiekade
06-04-2007, 19:28
Dank voor je tip. Het kan zijn dat de ene oog erger is dan de ander, maar ik slaap meestal op mijn rug (omdat ik vaak last van mijn rug heb)
Maar ik heb ook ergens gehoord dat er donkere aderen onder je huid zit en dat die op de een of andere manier verwijderd kunnen worden.....ofzo:rolleyes:
Graag gedaan meid. Zuster horen elkaar te helpen!
Maar in ieder geval dat had die man van de duoglas ons laatst verteld!
Hij rade mijn zus ook zo een soort van een roller ofzo met ijzeren balletje die je rond je ogen moest rollen een soort van een massage dat het dan minder opvallend was ofzo maar ik geloof dat het wel duur was omdat ie heel goed blijkt te zijn!
schiekade
06-04-2007, 20:20
Ik denk dat ik maar eens gauw een bezoekje aan de douglas ga brengen hahaha.
Ik heb er echt bijna alles voor over
jah doe dat vraag naar wat ik je vertelde ik weet niet meer hoe het heet maat leg maar uit dat de het een jzeren balletje aan een soort van tube ofzo. met het ijzeren balletje moet je de rondom je ogen gaan rollen ofzo
misz_blondje
06-04-2007, 20:39
dat kan je ook mer je vingertooppen doen heeft zelfde efefct
Zina_Sou
06-04-2007, 20:42
Ja ik heb er ook de ene x wel last van en op de andere moment weer niet.. Maar om ze permanent te verwijderen zou ik zelf nooit aan denken!!
Ik heb zelf echt van alles geprobeerd en geloof mij al die producten helpen vaak niet..
DiamontMarocca
06-04-2007, 21:15
Hey meid..
Heb je De make-up oogpads al geprobeerd?
Deze is verkrijgbaar bij Kruidvat.. Kost iets van 2,40..
Als je deze in de koelkast legt en iedere avond voor het slapen en s'ochtends zacht rondom je ogen doet, zouden ze iets lichter moeten worden.
Let op! Niet smeren maar zacht met je vingertoppen aan brengen vanaf je jukbeenderen naar de 'binnenkant' van je ogen.
Succes
zoiets heb ik ook wel nodig,
maar ze zeggen dat je niet te veel achter pc moet zitten, ( urenlang ) of tv kijken. dat is dan ook slecht voor je ogen
Je kan ook gewoon Shirley gebruiken, me tante gebruikte het ook tegen kringen, elke dag als je opstaat en als je gaat slapen rondom je ogen smeren, op een duur werkt ie namelijk blekend.
Dus gewoon naar de marokkaan ipv Douglas want ze smeren je toch dure potjes en tubetjes aan die niet werken
misz_blondje
09-04-2007, 10:42
hoeveel kost die shirley en waar is het te koop ?????
schiekade
09-04-2007, 15:09
Shirley is te koop in marokko, het verwijderd donkere plekjes etv op je gezicht. Meiden in marokko gebruiken het ook om een blanke huid te krijgen. Het helpt wel. Je heb ook shirley waardoor je bruin wordt, maar daar is nauwelijks vraag naar in marokko en daarom wordt ie ook niet/bijna nooit verkocht.
Als iemand naar marokko gaat kan je vragen of ie dat mee wil nemen voor je. De buitenkant lijkt op een kogelhuls. vaak wit en het spul ruikt heel erg lekker.
Dames, Shirley kan je gewoon hier kopen, bijna alle marokkaanse winkeltjes verkopen het, het is een klein licht groen doosje met gouden letters en kost iets van 2,50
Maar je kan ook Fair en Lovely gebruiken (ook bij de marokkaan, 2.50), is echter niet zo efectief als Shirley maar werk ook blekend.
Maar voor Gola gewoon volhouden met die Shirley want bij me tante heeft het wel gewerkt:goedzo:
Oja en Shirley ziet er niet uit als een kogelhuls, maar is gewoon als een soort camouflage stick
misz_blondje
10-04-2007, 07:29
maar ik iwl niet camfouleren ik wil dat hete cht weg gaat ,,!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.