Bekijk originele versie : op zoek naar zwarte trenchcoat!
nadialady
05-04-2007, 16:45
Hallo dames,
Ik ben op zoek naar een lange zwarte trenchcoat. En met lang bedoel ik ongeveer op de knie of ietsje langer. Kan m nergens meer vinden voor een redelijke prijs. Die bij de H&M van €40,- zijn allemaal uitverkocht :traan1: ook op de site kan je ze niet meer bestellen.
Dus mij vraag aan jullie dames is wie van jullie heeft een zwarte trenchcoat te koop staan of kent iemand die een soortgelijke jas wil verkopen.
Ik hoor het graag van jullie! :)
Alvast bedankt Ladies!
Groetjes Nadia ;)
nadialady
05-04-2007, 17:15
Wie o wie kan me helpen! :banana:
Superficial
05-04-2007, 17:49
Bij de Zara hebben ze heel veel mooie Trenchcoats momenteel. (Althans, in Almere dan..) Anders kun je de Mango ook proberen! :o Succes!
Bij de Zara hebben ze heel veel mooie Trenchcoats momenteel. (Althans, in Almere dan..) Anders kun je de Mango ook proberen! :o Succes!
Hoe ziet die van de Zara eruit. In amsterdam kon ik namelijk geen zwarte vinden.
nadialady
06-04-2007, 16:55
Volgens mij hebben ze bij de Zara geen zwarte. Ik wil er ook geen €100,- aan uitgeven. Minimaal €60,-. Bedankt voor je tip meid!
Kuskus
Hallo dames,
Ik ben op zoek naar een lange zwarte trenchcoat. En met lang bedoel ik ongeveer op de knie of ietsje langer. Kan m nergens meer vinden voor een redelijke prijs. Die bij de H&M van €40,- zijn allemaal uitverkocht :traan1: ook op de site kan je ze niet meer bestellen.
Dus mij vraag aan jullie dames is wie van jullie heeft een zwarte trenchcoat te koop staan of kent iemand die een soortgelijke jas wil verkopen.
Ik hoor het graag van jullie! :)
Alvast bedankt Ladies!
Groetjes Nadia ;)
Hey hey,
Ik heb eventueel een zwart trenchcoat voor je.
Ik heb hem bij de h&m gehaald twee weken terug, maatje 36
Deze jassen waren zo snel uitverkocht dat ik gierig deze maat had gehaald, thuis zag ik dat die jas te groot was voor me.
Ik had hem gehaald met de gedacht dat ik hem zou kunnen ruilen met maat 34 die medwerkster zei dat ze nog zouden binnen komen later bleek dat ze dus niet meer komen.
Ik heb hem gehaald voor € 19,90 kaartje zit er nog aan.
HEt is een leuke zwarte lange trenchcoat hij is echt leuk, wilde hem laten innemen maar dan ben je nog meer kwijt dan je werkelijk hebt betaalt.
Mocht je interesse hebben let me know. anders breng ik hem gewoon terug en krijg ik mijn geld terug!
lalla_kouzina
06-04-2007, 20:25
Hey hey,
Deze jassen waren zo snel uitverkocht dat ik gierig deze maat had gehaald, thuis zag ik dat die jas te groot was voor me.
Ik had hem gehaald met de gedacht dat ik hem zou kunnen ruilen met maat 34 die medwerkster zei dat ze nog zouden binnen komen later bleek dat ze dus niet meer komen.
HEt is een leuke zwarte lange trenchcoat hij is echt leuk, wilde hem laten innemen maar dan ben je nog meer kwijt dan je werkelijk hebt betaalt.
Mocht je interesse hebben let me know. anders breng ik hem gewoon terug en krijg ik mijn geld terug!
....Heb je er mischien een foto van ..:D
nadialady
10-04-2007, 19:59
Hey hey,
Hey meid ik heb je een mailtje gestuurd. Ik zou die jas graag willen hebben als ie mij past dan. :banana:
We communiceren wel verder via de mail! ;)
ik hoor snel van je.
Zag je reactie vandaag pas heb het erg druk met school en werk.
Doeidoei Kus Nadia:)
Ik heb helaas geen foto er van misschien dat ik een soort gelijke foto kan zoeken. Maar deze aktie was eind maart. Hadden ze ineens trendscoatch in creme en zwart voor 19,90 was ook verbaasd om die prijs, helaas was ik net te laat heb toen nog maat 36 weten te bemachtigen.
Ik verkoop hem gewoon voor dezelfde prijs kaartje zit er nog aan!.
ALs ik hem deze week niet verkoop dan breng ik hem terug anders zit ik er mee opgezadeld!ik heb nog 10 dagen de tijd om hem terug te brengen.
En deze jassen zijn helemaal uitverkocht!
lalla_kouzina
11-04-2007, 10:52
Ik heb helaas geen foto er van misschien dat ik een soort gelijke foto kan zoeken. Maar deze aktie was eind maart. Hadden ze ineens trendscoatch in creme en zwart voor 19,90 was ook verbaasd om die prijs, helaas was ik net te laat heb toen nog maat 36 weten te bemachtigen.
Ik verkoop hem gewoon voor dezelfde prijs kaartje zit er nog aan!.
ALs ik hem deze week niet verkoop dan breng ik hem terug anders zit ik er mee opgezadeld!ik heb nog 10 dagen de tijd om hem terug te brengen.
En deze jassen zijn helemaal uitverkocht!
pm me maar ....:goedzo:
Choepitaaa
11-04-2007, 11:47
ben ook op zoek naar een trenchcoat maar dan een groene ;)
weet iemand waar ik die kan kopen??
chokran alvast :kus:
Ik heb die groen in vero moda gezien maar ze waren helemaal op!
Choepitaaa
11-04-2007, 13:25
ik heb ze daar gezien maar ik wil een donker groene (net zoals deze letters )
lalla_kouzina
18-04-2007, 19:32
ben ook op zoek naar een trenchcoat maar dan een groene ;)
weet iemand waar ik die kan kopen??
chokran alvast :kus:
lady's outlet op heeft wel iets met groene jassen ..
k zou gewoon een kijkje nemen :D
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1396325
Bij H&M zijn ze nu te koop, heb er net 1 besteld!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.