Bekijk originele versie : jeetje wat een onzin
aytoesia
05-04-2007, 15:36
ik zal altijd maar dan ook altijd andermans dochter zijn en ik ben daar blij om ZE IS MIJN MOEDER NIET zo simpel is dat ...... ik heb mijn eigen moeder en mijn gezin de rest is een bijzaak
tikaar wat je ook zegt of doet het is altijd te veel of te weinig ...
dus woorom je druk maken om niets ?
http://media.marokko.nl/wg/img/banner.gif (http://ads.marokkomedia.nl/adclick.php?bannerid=719&dest=http%3A%2F%2Fwensenengrenzen.marokko.nl%2Find ex.php%3Fnav%3Dfront%26tid%3D7)
HoneyBee
05-04-2007, 15:37
Tikaar is goed, maar het gaat toch om de moeder van jouw man!
aytoesia
05-04-2007, 15:39
ja dat klopt en dat besef ik ook
maar ze ziet uitteraard alleen haar ( stiefzoon ) en ik ben er dan niet qua allees ze praat en lacht als er andere aanwezig zijn om te laten zien dat ze ideaal is of zoiets
maar als we alleen zijn nee hoor dan wordt er niets verteld
maar ja ze is zijn echte moeder niet dus dat troost me dan ook weer
wat zijn echte moeder betreft die ik 1 keer in 2 jaar zie kan ik niets zeggen
ik zie zijn stiefma vaker en zijn echte vader
lientje18
05-04-2007, 15:42
tja niet ieder1 denkt aan tiqaar als het gaat om zoon lief..
ze voelen zich gedwongen om zich er mee te mengen
gewoon met je eigen zaakjes bezig zijn
en niet al te vaak langs je schoonmoeder..
ze zal het misschien wel merken
en met je mannetje over hebben
bigmomma25
05-04-2007, 15:43
Ik weet niet precies waar dit over gaat. Maar schoonmoeder of niet ze moet ook respect tonen jegens haar schoondochter. Als een schoonmoeder een heks is dan verdient ze de behandeling van een heks.
lientje18
05-04-2007, 15:49
Ik weet niet precies waar dit over gaat. Maar schoonmoeder of niet ze moet ook respect tonen jegens haar schoondochter. Als een schoonmoeder een heks is dan verdient ze de behandeling van een heks.
maar dan ben je toch even slecht als je je gaat verlagen en zo gedraagt als zei?
ik ben van mening dat je geen schade moet aanrichten
daar zal je later alleen maar spijt van krijgen en dat kan tegen je gebruikt worden als het weer goed gaat later..
dus hou je sterk en gedraag je naar een volwassen gelovige vrouw..:goedzo:
ik weet zker dat je man en zn moeder zal inzien dat zei diegene is die fout zat..
haat met haat bestrijden is niet goed ..
altans niet altijd :hihi:
bigmomma25
05-04-2007, 15:54
maar dan ben je toch even slecht als je je gaat verlagen en zo gedraagt als zei?
ik ben van mening dat je geen schade moet aanrichten
daar zal je later alleen maar spijt van krijgen en dat kan tegen je gebruikt worden als het weer goed gaat later..
dus hou je sterk en gedraag je naar een volwassen gelovige vrouw..:goedzo:
ik weet zker dat je man en zn moeder zal inzien dat zei diegene is die fout zat..
haat met haat bestrijden is niet goed ..
altans niet altijd :hihi:
Even ter info, ik praat niet over mezelf he. Mijn schoonmoeder is echt een lieverd. Wallah ze is voor mij net een moeder. Ze behandelt me net haar dochter. Maar ik heb t over wat ik soms zie watvoor heksen sommige schoonmoeders zijn. Dan heb ik zoiets van hoe je tegen iemand doet zo kun je de bal teruggekaatst krijgen. Als mijn schoonmoeder zo deed dan zou ik nooit bij haar op bezoek gaan totdat ze normaal doet. Haar zoon kan gaan waneer hij wil. maar elhamdoelilah is dit niet bij mij t geval;)
NABILA2004
05-04-2007, 15:57
laat die oude mens toch met rust hehehee...
HET IS WEL DE MOEDER VAN JOU MAN ALS ZIJ ER NIET WAS DAN BESTOND JOU MAN NIET!
maar goed iedereen heeft een ruzie of wat dan ook praat het uit of laat elkaar met rust...of ga niet langs klaar stuur je man alleen of so...
aan alles komt een eind!!
aytoesia
05-04-2007, 15:59
j amaar ookal is ze een heks en doet je je zo veel pijn etc
haar als *** behandelen gaat niet joh gewoon lief lijken en ja knikken en onder tussen weet je beter
ik bedoel ander ben je degen die fout zit
en zoiezo het is altijd de andere dochter
aytoesia
05-04-2007, 16:17
ja idd en dat ze altijd blijven.. alleen al omdat zou ik heeel erg veel respect hebben voor dr... alleeen omdat weet ik als beste wat een moeder voor iemand kan betekenen....ik zal er zeker beschouwen als bijna mijn eigen moeder!!de vrouw die mijn man op deze wereld heeft gezet waar ik gelukkig mijn leven mee deel.. Moge allah haar nog jaren geven!
ja
maar voor het zelfde geldt had je dat niet
en zeker als hij bijv enigste kind is ofsow
en ja ieder moeder is anders en ieder vrouw is anders
lientje18
05-04-2007, 16:22
Even ter info, ik praat niet over mezelf he. Mijn schoonmoeder is echt een lieverd. Wallah ze is voor mij net een moeder. Ze behandelt me net haar dochter. Maar ik heb t over wat ik soms zie watvoor heksen sommige schoonmoeders zijn. Dan heb ik zoiets van hoe je tegen iemand doet zo kun je de bal teruggekaatst krijgen. Als mijn schoonmoeder zo deed dan zou ik nooit bij haar op bezoek gaan totdat ze normaal doet. Haar zoon kan gaan waneer hij wil. maar elhamdoelilah is dit niet bij mij t geval;)
EL hamdoelah dat is altijd wel prettig als je het goed kan vinden met je schoonmoeder weer maar blij '
en inderdaad er zitten ook geen lievertjdes tussen:hihi:
ik gun ze dan h elemaal niet mijn waardevolle aandacht:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.