Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als je het toch wel doen..doe het dan Veilig aub

Pagina's : [1] 2

camjo
23-07-2002, 20:42

Salaam mensen.. De sex topics en aanverwanten zijn bijna niet te tellen hier op yasmina.. Hoe zou dat komen.. :rolleyes: Als je ziet hoe de klederdracht van zowel jongens als meisjes drastisch ingekrompen is in deze warme zomerdagen..kan je je afvragen of men nog ongevoelig blijft voor de andere sexe.. Summer..is iets speciaal, voor sommigen de tijd om écht te leven. En vele jongeren gaan nonchalant (nalatig) te werk op zoek naar sex..en bedrijven sex zonder condoom.. VOOR ALLE DUIDELIJKHEID...SEX IS HARAAM VOOR HET HUWELIJK. Maar als je het toch wel doen..doe het dan veilig alstublieft.. Laten we een kat een kat noemen..vele jonge mannen kennen in de zomer maar één woord..en dat is...juist...

EsteeLauder01
23-07-2002, 20:48
Inderdaad...een verwittigd man is er twee waard...nou, in dit geval bezint eer ge begint. ;)

BadBoy
23-07-2002, 22:12
helemaal mee eens GEWOON VEILIG dus ook je autogordel om en een helm op. Laat ook eens af en toe het bloed door je hersens stromen om zo wat zuiverder te denken en te weten dat sex voor het huwelijk niet mag. Het was, is en blijft HARAM !!!!!

camjo
23-07-2002, 22:49
Het was, is en blijft HARAM !!!!! Helemaal correct badboy..maar wie niet luistert moet niet doodgaan door AIDS ..gebruik desnoods een condoom, als je toch zweert bij sex

BadBoy
23-07-2002, 23:11

..maar wie niet luistert moet niet doodgaan door AIDS...... Nee wie niet luistert moet maar voelen. Mag je nog van geluk spreken als je nog wat kan voelen als je van die rare ziektes oploopt. Maar je hebt gelijk MJ als ze het toch niet kunnen houden dan maar zo veilig mogelijk om geen ziektes op te lopen maar hoe wil je je dan "beveiligen" tegen het vuur wat ons op te wachten staat voor de zondes die wij hebben begaan? Alleen Allah kan het weten en ook aan Hem laat ik de veroordeling over PS ik wil alleen maar zeggen denk na voordat je iets doet !!!!

farah16
23-07-2002, 23:16
ik ben het helemaal met je eens badboy :goedzo: farah

BadBoy
23-07-2002, 23:23
gelukkig dat er nog meer zijn die er zo over denken ja ach het is misschien een ouderwetse gedachte maar wel een hele goede. VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN

camjo
23-07-2002, 23:24
PS ik wil alleen maar zeggen denk na voordat je iets doet !!!! 100% juist.. Helaas, de meeste mensen zijn zo geobsedeerd door sex dat ze zelfs vergeten om na te denken..en je hebt zelfs ouders die op hoeren bezoek gaan.. Ik heb medelijden met deze mensen..die eerder hun driften volgen dan hun verstand.. Maar als zo'n jonge knaap van amper 17 besmet geraakt met de HIV-virus dan weet je al hoe hij dan zijn volwassen leven zal starten.. Wie is de schuldige..op de eerste plaats de jongen zelf..maar de staat en de ouders gaan niet vrijuit..no way.. Er moet meer gerichte informatie komen..via de scholen en jeugdhuizen..en de ouders moeten deze problemen thuis bespreekbaar maken en bespreken..

farah16
23-07-2002, 23:29
ja het het is het probleem van beide, ouders en kind em ik vindt dat he helemaal gelijk hebt Mohammed Justice. In ieder geval er moet wel wat gebeuren, want sommige die kunnen zich niet meer inhouden de laatste tijd. daar schrik ik toch wel van

BadBoy
23-07-2002, 23:31
we kunnen het onze ouders ook niet kwalijk nemen. Zo zijn ze ook opgevoed ........dit mag wel en dat mag niet ...... niks uit leggen niks onderbouwen klaar het moet zo en niet anders. Laat staan dat zulke onderwerpen bespreekbaar worden. Ik zie niet zo snel een vader tegen zijn zoon zeggen HEE zoon je mag niet de "roze" buurt en je mag niet met een meisje of jongen (ja gekkere kan je het niet verzinnen) naar bed. En dat is wel jammer ik denk dat onze generatie veel openere en veel meer durft te bespreken met hun kinderen dan onze ouders

Lebniya
23-07-2002, 23:33
Origineel gepost door farah16 ja het het is het probleem van beide, ouders en kind em ik vindt dat he helemaal gelijk hebt Mohammed Justice. In ieder geval er moet wel wat gebeuren, want sommige die kunnen zich niet meer inhouden de laatste tijd. daar schrik ik toch wel van Het is vaak niet de schuld van de ouders. Jij kunt bij wijze van spreken jouw ouders wijs maken dat je gaat werken, terwijl je ergens in een hoekje zit te ******. Altijd worden de ouders er wel op aangekeken.

remii
23-07-2002, 23:35
Origineel gepost door Lebniya Het is vaak niet de schuld van de ouders. Jij kunt bij wijze van spreken jouw ouders wijs maken dat je gaat werken, terwijl je ergens in een hoekje zit te ******. Altijd worden de ouders er wel op aangekeken. goh weet je wel zeker dat het deze keer niet de schuld is van de riffie's ...?? :D want meestal hebben de riffie's het gedaan :D

BadBoy
23-07-2002, 23:39
wat wil je daarmee zeggen .....schuld van de riffies........ verklaar je nader

remii
23-07-2002, 23:44
Origineel gepost door BadBoy wat wil je daarmee zeggen .....schuld van de riffies........ verklaar je nader hey badboy ..kijk een tijdje terug postte lebnya alleen maar negatieve reactie's over irriffien , dus ik was best wel verrast een reactie van haar te lezen waar de riffie eens niet zwart gemaakt worden door haar ...dus dat bedoelde ik met die reactie ... ;)

camjo
23-07-2002, 23:45

Inderdaad farah..het is soms om écht bang van te worden..zeker de jongeren die ook drugs en drank met sex combineren..levensgevaarlijk. Badboy..er is geen twijfel mogelijk..het leven van een persoon gaat voor op traditie toestanden.. HIV moet bespreekbaar zijn en worden..het is het grootste gevaar ooit.. Het vernietigt elke hoop of droom van een jongere die met haar flirt. Er is volgens mij ONVOLDOENDE campagne voor de scholen en ouders.. Men praat niet meer zo graag over AIDS.. De oudste beroep ter wereld (prostitutie) zal waarschijnlijk als de laatste beroep ter wereld overblijven. En de sex industrie is de enige industrie die alleen maar ups kent geen downs. Daar is het gevaar..

Pagina's : [1] 2