Bekijk originele versie : willekeur.........donnie argwaan
citaat van donnie argwaan:
Je mag dat woord gebruiken in een zin die niet beledigend of discriminerend is naar andere gebruikers van het forum. Trollen met dat woord wordt niet geaccepteerd. Net als trollen met het woord kaaskop.
Deze gaat op slot! Voor toelichting lees de topper over de regels.
het gaat dus wel een beetje op willekeur, wie beslist wat beledigen of discrimineren is?
dat hangt van jou interpretatie af....................willekeur dus.
Origineel gepost door achmad
Je mag dat woord gebruiken in een zin die niet beledigend of discriminerend is naar andere gebruikers van het forum. Trollen met dat woord wordt niet geaccepteerd. Net als trollen met het woord kaaskop.
Deze gaat op slot! Voor toelichting lees de topper over de regels.
het gaat dus wel een beetje op willekeur, wie beslist wat beledigen of discrimineren is?
dat hangt van jou interpretatie af....................willekeur dus
:confused:
Origineel gepost door achmad
Deze gaat op slot! Voor toelichting lees de topper over de regels. :rolleyes:
dat hangt van jou interpretatie af....................willekeur dus
Goedemorgen... ;) argwaan...mm, dat klinkt als..?
Als het te persoonlijk wordt dan loop je een kans op een ban...of eerst 3 waarschuwingen...'t zijn eigenlijk gewoon gele kaarten, maar dan virtueel... :D bij een groene lig je eruit!
Be aware!
Beslama...Sahira... :zwaai:
;) Geen verkeerd woord over DonAgewan!
Hij is de beste moderator ooit! Draag m op handen!
:goedzo:
Hij is het beste wat Marokkaanse jongeren en actualiteiten is overkomen!
Origineel gepost door _CUTEY_
;) Geen verkeerd woord over DonAgewan!
Hij is de beste moderator ooit! Draag m op handen!
:goedzo:
Hij is het beste wat Marokkaanse jongeren en actualiteiten is overkomen!
Waarom zou ik hem op handen dragen? Of hij een goed moderator is moet nog blijken.
Een beetje overdreven reactie, Cutey.... :rolleyes:
Origineel gepost door sahira
Waarom zou ik hem op handen dragen? Of hij een goed moderator is moet nog blijken.
Een beetje overdreven reactie, Cutey.... :rolleyes:
Ach... Waarom zou ik niet een klein beetje mogen overdrijven, ik heb zeer goede verwachtingen van deze moderator!
Zoals ik het tot nu toe heb gezien, pakt hij het goed aan en Insha'Allah zal hij straks het discussie niveau hier opschroeven! :D En daar kan ik niets dan blij om zijn!
Wederom een poging om een redelijk 'serieus' discussie forum te starten. En nee, die was er nog niet. Het zal nu verder blijken of de posters hier daadwerkelijk voor open staan, of dat de Marokkaanse gemeenschap op het internet verdergaat op oude voet. een noot voor de mods "just don't try to make this een FOk met een woestijntint, it won't work" :D
chapeau voor de poging :goedzo:
tetouani79
07-09-2003, 10:38
Ach... Waarom zou ik niet een klein beetje mogen overdrijven, ik heb zeer goede verwachtingen van deze moderator!
Zoals ik het tot nu toe heb gezien, pakt hij het goed aan en Insha'Allah zal hij straks het discussie niveau hier opschroeven! :D En daar kan ik niets dan blij om zijn!
opschroeven??? daar heb veel mer voor nodig toch. daar mee bedoel ik de leden moeten ook mee werken. als de meerderheid hier zo laag blijft reageren dan kan je als een persoon niet veel veranderen. ik moet hem ook wel gelijk geven, want sosm loopt hier echt uit de hand en dat is niet de bedoeling, maar om dan te zeggen dat hij het kan veranderen, dat weet ik zo nog niet
Origineel gepost door tetouani79
opschroeven??? daar heb veel mer voor nodig toch. daar mee bedoel ik de leden moeten ook mee werken. als de meerderheid hier zo laag blijft reageren dan kan je als een persoon niet veel veranderen. ik moet hem ook wel gelijk geven, want sosm loopt hier echt uit de hand en dat is niet de bedoeling, maar om dan te zeggen dat hij het kan veranderen, dat weet ik zo nog niet
Precies...in z'n eentje redt hij misschien een weekeinde... :rolleyes:
fijn dat je vertrouwen nog niet geschonden is .... :rolleyes:
Niet 1 moderator moet het niveau opkrikken...(opschroeven..) dat moeten we met z'n allen doen....doen de andere moderators ook zo hun best?
Hij is niet in zijn eentje, er zijn er hier zat leden die met hem willen samenwerken!
Het komt wel goed, ik heb er vertrouwen in!
Origineel gepost door sahira
fijn dat je vertrouwen nog niet geschonden is .... :rolleyes:
Niet 1 moderator moet het niveau opkrikken...(opschroeven..) dat moeten we met z'n allen doen....doen de andere moderators ook zo hun best?
Jawel hoor, maar deze mate van inzet heb ik op Marokkaanse jongeren en actualiteiten nog niet gezien!
tetouani79
07-09-2003, 10:45
Hij is niet in zijn eentje, er zijn er hier zat leden die met hem willen samenwerken!
Het komt wel goed, ik heb er vertrouwen in!
ik hoop het, wil ook dat het hier beter gaat en dat we normaal met elkaar kunnen discuseren als vowassenen. ik draag mijn steentje bij.
ik hoop het, wil ook dat het hier beter gaat en dat we normaal met elkaar kunnen discuseren als vowassenen. ik draag mijn steentje bij.
Insha Allah...in jou heb ik wel vertrouwen... ;)
Origineel gepost door buddy
Hij heeft het over trollen, is dat een marokaans woord ofzo? wat betekend het?
dat vroeg ik me ook af, denk niet dat het een marokkaans woord is... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.