Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zoewzjia kan je dat in nl doen? en hoe gaat het te werk?

Pagina's : [1] 2 3

Droevige_Meid
04-04-2007, 21:31

[ Salaam oe aleikoum dames, kan je een zoewzjia gewoon in nederland doen bij het marokkaanse consulaat of moet je dat in marokko doen? en hoe gaat het te werk? ]

salim2
04-04-2007, 21:33
ik heb je al advies gegeven via msn:hihi: :hihi: :hihi:

tante_Es
04-04-2007, 22:11
wa aleikoem salaam je kan het gewoon bij het consulaat doen.. soms is het een drama:jammer: en soms niet;) maar je moet wel eerst bij de gemeente getrouwd zijn

Droevige_Meid
04-04-2007, 22:42
wa aleikoem salaam je kan het gewoon bij het consulaat doen.. soms is het een drama:jammer: en soms niet;) maar je moet wel eerst bij de gemeente getrouwd zijn Hoezo soms drama en soms niet? En waarom persee MOET bij de gemeente? :moe:

Droevige_Meid
04-04-2007, 22:43

ik heb je al advies gegeven via msn:hihi: :hihi: :hihi: Ja :hihi:

meknessia86
04-04-2007, 23:17
Salam alaikom Je moet eerst in ondertrouw gaan, daarna trouwen bij het gemeentehuis. vervolgens met je Nederlandse trouwboekje naar het consulaat gaan.................

tante_Es
05-04-2007, 08:52
Hoezo soms drama en soms niet? En waarom persee MOET bij de gemeente? :moe: het komt wel eens voor dat een koppel daar komt en dat ze terug gestuurd worden omdat ze niet alle documenten bij zich hebben. en de keer erop als ze terug komen dan vragen ze niet eens naar al die documenten hahah maar andere keren gaat het wel gewoon goed ik dnek dat het het beste is om vooraf je consulaat te bellen en te vragen wat je allemaal moet meenemen.. ga je trouwen????

gelderse
05-04-2007, 08:55
Ik heb mijn zjouwzjia in marokko gedaan. Daar heb ik het laten vertalen. Zodat het hier geldig is. Ik ben dus niet bij de gemeente getrouwt.

Cheetos
05-04-2007, 08:57
Hoezo soms drama en soms niet? En waarom persee MOET bij de gemeente? :moe: je moet eerst bij de gemeente. want sommige mensen trouwen dan 2 vrouwen. 1 bij gemeente en dan 1 bij consulaat. en dat is nu dus strenger geworden:banana:

Droevige_Meid
05-04-2007, 14:20
het komt wel eens voor dat een koppel daar komt en dat ze terug gestuurd worden omdat ze niet alle documenten bij zich hebben. en de keer erop als ze terug komen dan vragen ze niet eens naar al die documenten hahah maar andere keren gaat het wel gewoon goed ik dnek dat het het beste is om vooraf je consulaat te bellen en te vragen wat je allemaal moet meenemen.. ga je trouwen???? Ooh op die manier, Ja in of na de zomer insha allah

Droevige_Meid
05-04-2007, 14:21
Ik heb mijn zjouwzjia in marokko gedaan. Daar heb ik het laten vertalen. Zodat het hier geldig is. Ik ben dus niet bij de gemeente getrouwt. Moet je daar voor bepaalde documenten hebben?

tante_Es
05-04-2007, 17:01
Ooh op die manier, Ja in of na de zomer insha allah insha Allah... soannend hoor moge Allah je huwelijk zegenen!

Droevige_Meid
05-04-2007, 17:07
insha Allah... soannend hoor moge Allah je huwelijk zegenen! Insha allah, Amien :kus:

_Ought_Aicha_
05-04-2007, 17:21
Ooooh ga je trouwen insha'Allah! Moge Allah subhanahu wa ta'ala jullie aankomende huwelijk zegenen. Zoewzjia, jij bedoelt dan waarschijnlijk voor de Marokkaanse wet? Daar weet ik niets van. Ik ben eerst meer dan een jaar getrouwd geweest volgens de shari'a alvorens ik voor de Nederlandse wet trouwde. Misschien een aanrader, zodat jullie elkaar al op halal wijze iets beter kunnen leren kennen;)

gandora
05-04-2007, 17:28

je moet eerst in ondertrouw gaan voordat je naar de consulaat gaat

Pagina's : [1] 2 3