Bekijk originele versie : Cd, DVD brander!!!!!!!
zusjevanmounir
04-04-2007, 20:12
hoi hoi,
ik ben van plan om morgen een cd brander te kopen alleen heb ik geen flauw idee waar :confused:
uhm kan je zoiets kopen in de media markt en wie weet een goeie merk voor mij die niet al te duur is.
xxx
Mocro_Oujdi
04-04-2007, 20:17
mediamarkt of bcc heb je tegewoordig goede van LG of philips(alles ziter in cd/r/rw/dvd/r/rw/ram/dl/) en lightscribe(kan je rechtstreeks vanuit je brander je cd labellen), en dit allemaal voor rond de 40 euro.
zusjevanmounir
04-04-2007, 20:26
wooooww thanx heey!!!
Mocro_Oujdi
04-04-2007, 20:29
geen dank;)
ik zou de volgende dvd-brander nemen 35 euro (34,95) bij de mycom
http://www.mycom.nl/Products/View/ASUS_DRW1612BL_16x_DVD%c2%b1ReWriter_DLLS_Wit/126981.aspx
waarom een cd brander kopen? media player 10 doet het ook of ben ik gek ?
tenminste brand ik me cd's alleen daar mee een cd brander kopen is gewoon verspilling van geld vind ik tenminste
hoe brand je dan je cd's-dvd's zonder een cd-brander of dvd-brander ik heb er nooit van gehoord dat je zonder een brander cd's of dvd's kunt branden
dan leer ik je hierbij iets
je wilt de liedjes toch van internet halen?
dat kan je best met mediaplayer die heeft een brander erin
je kan zelf cd's rippen ermee
ik weet niet over wat jij het hebt maar ik brand mijn cd's gewoon met media player
als ik een cd leuk vind download ik het zet het op de branderlijst van media player stop een cd in me computer en brand het klaar is kees
ik zal zeggen probeer het ook en je zult zien dat het lukt en als je vragen hebt hoor ik het wel :goedzo:
ik weet niet over wat jij het hebt maar ik brand mijn cd's gewoon met media player
als ik een cd leuk vind download ik het zet het op de branderlijst van media player stop een cd in me computer en brand het klaar is kees
ik zal zeggen probeer het ook en je zult zien dat het lukt en als je vragen hebt hoor ik het wel :goedzo:
ik weet niet of je mij goed hebt begrepen of niet wat ik bedoel is of je aleen maar een cdrom speler nodig hebt om met real player te branden of heb je een een cd/dvd brander nodig om met realplayer cd's te branden ik weet wel dat je met realplayer en windows media player muziek kunt branden ik zelf heb een dvd brander en cd brander op de pc en brand cd's en dvd's met nero6 en hp record now
1001_nacht
05-04-2007, 15:38
Dat betekent dat jij een pc hebt met een ingebouwde brander, zonder brander is het namelijk onmogelijk een cd te branden.
Ik heb er 1 en het wilt niet lukken, laat staan als je er geen hebt.
Dat betekent dat jij een pc hebt met een ingebouwde brander, zonder brander is het namelijk onmogelijk een cd te branden.
Ik heb er 1 en het wilt niet lukken, laat staan als je er geen hebt.
kan best mogelijk zijn maar moet je de brander dan niet instellen?
want ik heb niks ingesteld
toen ik mijn computer gekocht heb is het eerst wat ik gedownloaded heb media player 10 en daarmee kon ik gelijk branden en cd's rippen
ik zal zeggen probeer het uit download media player 10 en brand een cd ik geloof werkelijk niet dat je daarvoor een ingebouwde of gekochte brander nodig hebt
maar zoals ik zei allaho arlam als de brander in de computer komt dan weet ik het niet me vriendin had ook geen brander en toen ik media player voor haar ingesteld heb kon ze ook cd's branden
ik weet niet of je mij goed hebt begrepen of niet wat ik bedoel is of je aleen maar een cdrom speler nodig hebt om met real player te branden of heb je een een cd/dvd brander nodig om met realplayer cd's te branden ik weet wel dat je met realplayer en windows media player muziek kunt branden ik zelf heb een dvd brander en cd brander op de pc en brand cd's en dvd's met nero6 en hp record now
daar vraag je me wat hahaha zoals ik al eerder beantwoord heb toen ik de media player ingesteld heb kon ik gewoon alles downloaden wat ik wil zonder een brander te kopen of het nou een dvd of cd was
ik koop gewoon een cd-r en brand me cd's en het werkt prima
ik hoop dat je vraag beantwoord is en anders moet je het maar beter uitleggen hahaha ben net van me werk binnen dus ben er niet helemaal bij
1001_nacht
05-04-2007, 22:42
kan best mogelijk zijn maar moet je de brander dan niet instellen?
want ik heb niks ingesteld
toen ik mijn computer gekocht heb is het eerst wat ik gedownloaded heb media player 10 en daarmee kon ik gelijk branden en cd's rippen
ik zal zeggen probeer het uit download media player 10 en brand een cd ik geloof werkelijk niet dat je daarvoor een ingebouwde of gekochte brander nodig hebt
maar zoals ik zei allaho arlam als de brander in de computer komt dan weet ik het niet me vriendin had ook geen brander en toen ik media player voor haar ingesteld heb kon ze ook cd's branden
Als de brander al in de pc zit bij aankoop dan hoef je niets in te stellen.
Zolang je geen brander hebt is het onmogelijk cd's te branden, dus je vriendin heeft er ook 1.
Scarneck
03-05-2010, 15:07
Hoe kom ik te weten of mijn windows mediaplayer een brander heeft of niet?
Heb versie 11
APPIE_MOCROO
03-05-2010, 15:18
Je dvd speler moet een brander-functie hebben, je media player heeft dat wel
Kijk op de buitenkant van je dvd speler wat er allemaal op staat.
Scarneck
03-05-2010, 15:19
Je dvd speler moet een brander-functie hebben, je media player heeft dat wel
Kijk op de buitenkant van je dvd speler wat er allemaal op staat.
Er staat Compact Disc RW, DVD RW en DVD R/RW?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.