Bekijk originele versie : Het bezoek van de twee Engelen bij de profeet..
Hart4Islam
07-09-2003, 00:44
Anas Ibn Maalik, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft verteld: 'De engel Jibriel kwam naar de profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, toen deze samen met andere kinderen aan het spelen was.
Jibriel legde hem op de grond en opende zijn borst, pakte zijn hart, haalde een bloedprop eruit en zei: dit was het aandeel van de duivel in je. De engel Jibriel waste het hart met zamzam-water in een gouden kom. Hij herstelde het hart en plaatste het weer terug op zijn plek.
De kinderen renden naar zijn moeder, dat wil zeggen degene die hem borstvoeding gaf, en zeiden: 'Mohammed is vermoord'. Daarna kwam hij aangelopen met een bleek gezicht. Anas voegde hieraan toe: ik kon de littekens in zijn borst zien. Hierover is het volgende vers uit de Koran bekend:
"Hebben Wij uw borst niet voor u verruimd? En uw last niet van u weggenomen? Die uw rug bezwaarde?" (Surah 94: Ayah 1/tm 3)
Zaio_Boy
07-09-2003, 01:58
Moge Allah swt Jou Belonen Met Deze Zeer Belangerijke Informatie Die Jij Hier Plaatst..Die Informatie DIe Nie Iedereen Kent....
Miss_mandalinna
07-09-2003, 02:05
Mooi
Mandalinna
:goedzo:.................Voor alle info die je ons geeft!!
miriammetje
07-09-2003, 12:35
mashallah kende ik al maar blijft mashalalh
Hbilaatje
07-09-2003, 12:55
mashallah :goedzo:
Hart4Islam
07-09-2003, 13:08
Djazaakoum allah o geirin kathieren, het is mijn plicht als muslima mijn titel als muslima te voltooien en insha allah jullie ook
en zayo boy moge allah swt jou en je neef belonen :rolleyes:
Gremling
07-09-2003, 13:11
Djazakoum allah!!
:goedzo:!!!!!
MashaAllah :zwaai:
Hart4Islam
07-09-2003, 13:12
Origineel gepost door prettyface
Alo?
omdat die titel zo heet ja ogtie.... dus noemde ik het zo.... moge allah swt mijn vergeven als er een fout in stond..
and gremling
wa ant min ahl djazaa
Gremling
07-09-2003, 13:17
Origineel gepost door Qalby4Islam
omdat die titel zo heet ja ogtie.... dus noemde ik het zo.... moge allah swt mijn vergeven als er een fout in stond..
and gremling
wa ant min ahl djazaa
Ik mag jou wel! :D
Jij plaats allemaal nuttige dingen :)
Moge Allah je daarvoor belonen!! :zwaai:
Hart4Islam
07-09-2003, 13:22
Origineel gepost door Gremling
Ik mag jou wel! :D
Jij plaats allemaal nuttige dingen :)
Moge Allah je daarvoor belonen!! :zwaai:
Ameen ja ogt en ik mag jou oook elhamdolilah om wille van Allah
Gremling
07-09-2003, 13:41
Origineel gepost door Qalby4Islam
Ameen ja ogt en ik mag jou oook elhamdolilah om wille van Allah
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.