Bekijk originele versie : doktersassistenten
slaapkop
04-04-2007, 18:43
heey,
is deze opleiding moeilijk en wat krijg je allemaal enzoo
ja dat wil ik ook graag weten. en hoelang duurt deze opleiding?
slaapkop
04-04-2007, 18:56
en hoe zijn die praktijklessen, zijn die moeilijk of wat, leg het aub uit
hey leuk dat er zo''n topic is, ik ga dit ook doen.
mischien zijn er wel mensen hier met ervaring enzow..?
jihad-maghrebia
04-04-2007, 19:34
salaam,
Voor degene die de opleiding willen volgen wil ik alleen waarschuwen dat je na je opleiding aan mannelijke geslachtdelen moet gaan zitten.haram dus
ma3asalaam
slaapkop
04-04-2007, 19:58
een dokter mag daar aan zitten omdat hij ervoor kan zorgen dat je beter kan worden.
doktersassistente die ballen moeten aanraken, weet je het heel zekr, ik d8 meer telefoons opnemen, bloedprikken, en onderzoeken naar iemands urine of er suiker inzit ofniet, maar ballen aanraken kejj dat weet ik nog niet.
salaam,
Voor degene die de opleiding willen volgen wil ik alleen waarschuwen dat je na je opleiding aan mannelijke geslachtdelen moet gaan zitten.haram dus
ma3asalaam
k doe deze opleiding ook, dit klopt niet helemaal...
t hangt van je werkplek af, t is maar waar je zit
als je bijvoorbeeld in t ziekenhuis werkt op een afdeling die dingen behandelen wat betreft t geslachtsdeel, kan je t verwachten, maar als je bij een schoolarts werkt, krijg je hier niets mee te maken..;)
slaapkop
05-04-2007, 19:39
hee maar hoe is die opleiding is het moeilijkk en moet je veel leren en waar heb
jij deze opleiding gevolgd. en mag je deze opleiding oook versneld doen als je
goed presentreert
en hoe is die praktijkles( labratorium)
in t algemeen is hij niet zo moeilijk, maar wat ik zelf moeilijk vind is geneesmiddelen leren, de stoffen die erin zitten en dat soort dingen...
praktijklessen zijn toch wel 1 van de leukste dingen, je moet laboratoriumdingetjes kunnen zoals urine testen, en bloed prikken, maar ook oefenen aan de telefoon, verder krijg je ook ehbo
t is een leuke afwisselende opleiding vind ik zelf...
je mag de opleiding alleen versneld doen als je je havo diploma hebt, dan zou je m in 2 jaar doen in plaats van 3, maar dan ga je ook s avonds naar school, best zwaar...
want als je stage hebt gelopen van 8 tot 5, moet je soms ook wel eens gelijk daarna van 6 tot 10 les volgen...dat is bij de 3-jarige opleiding niet zo...
hoop dat ik je een beetje wijzer heb kunnen maken...
slaapkop
07-04-2007, 12:27
en waar heb jij deze opleiding gevolgd en mochtje daar je toetsen gewoon herkansen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.