Bekijk originele versie : Verzekering
vraagje:o [ Stel ik wil mijn ziektekosten verzekering van een andere rekening af laten halen. Moet ik ze dan bellen? of moet ik persee langs gaan? En moet die persoon van wie die rekening is er ook bij zijn? :maf:
alvast bidankt]
aytoesia
04-04-2007, 12:48
no normaal gesproken kun je dat niet zonder die andere persoon doen ( waar de rekening vanis )
via brief kan dat wel maar telefonish dnek ik niet
no normaal gesproken kun je dat niet zonder die andere persoon doen ( waar de rekening vanis )
via brief kan dat wel maar telefonish dnek ik niet
oh jammer :moe: kan ik dus lang w8en:moe:
aytoesia
04-04-2007, 12:57
waarom kun je dan lang wachten
never mind :D Ik heb ze gewoon gebeld en het is gelukt. Ze vroeg niet eens van wie die andere rekening is enzo :maf:... stel je eens voor ik gaf zomaar een nummer :maf:
xxamiraxx
04-04-2007, 22:41
never mind :D Ik heb ze gewoon gebeld en het is gelukt. Ze vroeg niet eens van wie die andere rekening is enzo :maf:... stel je eens voor ik gaf zomaar een nummer :maf:
hhmmm klinkt interresant........
:hihi: ze komen er dan toch achter omdat die persoon het geld terug gaat trekken enz. Maar is wel dom natuurlijk.
hhmmm klinkt interresant........
:hihi: gelukkig ken je mn rekening nr niet :hihi:
hannan2000
04-04-2007, 23:10
Betaal jij via automatische incasso of acceptgiro's??? Want voor dat eerste zouden ze toch echt wel minstens een handtekening moeten hebben. Als ze het zo hebben geacepteerd is dat echt heel raar! :maf:
Maar als je betaald via acceptgiro dan maakt het niet uit. Want als jij bijv. een verkeerd reknr. hebt opgegeven, dan klopt die natuurlijk niet met jouw handtekening en dan maakt een bank het toch niet over.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.