Bekijk originele versie : Wat zouden jullie doen???
Mijn ex heeft me gebeld!!!
Ik heb m sinds het uit was niets meer van m gehoord... Hij wilde niets met me te maken hebben....
Maar nu in eens belde hij me net... Vet lang gesprek aan de telefoon...
Hij belde 2 keer en wil me weer zien... Ik weet niet wat ik moet doen....... Wat zouden jullie doen???
Want eerst kotst ie me uit en maakt hij me zwart bij andere en nu wil ie me zien, want hij mist me.. I dont get it :(
al_hamka
06-09-2003, 23:02
NIET DOEN :schok:
Komen alleen maar problemen van!!!
** SouSou **
Miss_mandalinna
06-09-2003, 23:07
Origineel gepost door Chyhaan
Ik heb m sinds het uit was niets meer van m gehoord... Hij wilde niets met me te maken hebben....
Hij belde 2 keer en wil me weer zien... Ik weet niet wat ik moet doen....... Wat zouden jullie doen???
Want eerst kotst ie me uit en maakt hij me zwart bij andere en nu wil ie me zien, want hij mist me.. I dont get it :(
OPROTTEN ! ! !
Wa is het nou voor vent als die je eerst uitkotst Inderdaad geen vent.
Meid wacht maar gewoon totdat die vent er is die je waard is want deze is het opzekers niet.
Laat je zelf in je waarde zoals mijn moeder zegt :
Doe je zelf voor dat je een parel bent waar niemand bij kan (niet in de zin van arogansie hoor
Liefs mandalinna
Origineel gepost door al_hamka
NIET DOEN :schok:
Komen alleen maar problemen van!!!
** SouSou **
Ja ben ik ook bang voor...
Dadelijk loopt t uit de hand, want we zijn met ruzie uit elkaar gegaan.......
I really dont know!!! What to do...
Origineel gepost door Miss_mandalinna
OPROTTEN ! ! !
Wa is het nou voor vent als die je eerst uitkotst Inderdaad geen vent.
Meid wacht maar gewoon totdat die vent er is die je waard is want deze is het opzekers niet.
Laat je zelf in je waarde zoals mijn moeder zegt :
Doe je zelf voor dat je een parel bent waar niemand bij kan (niet in de zin van arogansie hoor
Liefs mandalinna
Hij deed zo lief aan de tel.. En hij zei van die lieve dingen....
Hij is zo lief en zo knap tegelijke tijd... Alleen jah ik mis m zelf ook ben nu druk bezig met werk en mijn dochter om hem te vergeten ben ik aardig op weg gebeurd dit :kwaad:
Hij is zo spontaan en lief!!!
Origineel gepost door lady_cassis
Ik ben het met haar eens... :rolleyes:
Alhamdoulillah ben ik nooit gedumpt... :D
Gelukkig maar...
Ik had t al verw8 dat t bij mij zou gebeuren... Maar ik d8 misschien kan ik mijn fout utleggen maar NEE
Origineel gepost door 2Naughty
Heb je een dochter? van hem of van een ander?
meid laat je niet weer flessen door hem.
voor hem 10 anderen...wat 10? ...10000 :D
NEE, hij is niet de vader...
Dus negeren die handel :(
OOh my god, dat wordt moeilijk...
NU doe ik stoer en zeg ik is cool... negeren die gast
Maar hij heeft zo een mooie stem en hij zegt lieve dingen en hoe die over Dina praat zo lief... Dan ben ik verkocht vooral omdat hij Dina geweldig vind... :(
Ik weet t niet meer :(
Miss_mandalinna
06-09-2003, 23:34
Hij deed zo lief aan de tel.. En hij zei van die lieve dingen....
Hij is zo lief en zo knap tegelijke tijd... Alleen jah ik mis m zelf ook ben nu druk bezig met werk en mijn dochter om hem te vergeten ben ik aardig op weg gebeurd dit :kwaad:
Hij is zo spontaan en lief!!!
Ohw meid zo zijn mannen nou eenmaal ze zijn de beste in vrouwen in in verwarring brengen. Laat ze niet met je dollen.
Kbegrijp je ook niet helemaal heb je een dochter die hem ook nog niet is vergeten of wat bedoel je, Als je met hem verder gaat breng je dat arme kind ook nog meer in verwaring.
Denk aan je zelf want hij doet het niet zo zie je maar weer hij heeft je zelfs uit gekotst.
Liefs en succes mandalinna
Hij heeft over je lopen roddelen en nu zegt tie wat liefs tegen je en je bent verkocht? Vertrouw die gast niet...en dat meen ik serieus!
Origineel gepost door 2Naughty
Je bent halfmarokkaans toch of niet?
Gescheiden? of gewoon ongehuwd kindje gekregen?
Ja laat die vent lekker zitten, hij had je nooit moeten laten vallen!
Klopt, ongehuwd kindje gekregen inderdaad
Hij kotste me uit omdat ik hem bedrogen had, en hij zegt dat hij met me wil praten en het goed wil maken...
hij staat al weken droog en wil zijn handel weer deppen.
je had hem al vanaf het begin niet van je saus laten proeven :rolleyes:
als het die ex is, met wie je samen je dochter hebt gemaakt, dan zou ik wel met hem afspreken :)
dat zal beter zijn voor het kind :)
:zwaai:
Origineel gepost door doc25
hij staat al weken droog en wil zijn handel weer deppen.
je had hem al vanaf het begin niet van je saus laten proeven :rolleyes:
:rolleyes: Daar gaat het helemaal niet om... Er zijn ook jongens ie niet alleen naar sex kijken
Origineel gepost door sweet_boy
als het die ex is, met wie je samen je dochter hebt gemaakt, dan zou ik wel met hem afspreken :)
dat zal beter zijn voor het kind :)
:zwaai:
Nee, het is niet de vader van mij kind....
Maar hij vind Dina wel geweldig...
NadIa84LovesFo
07-09-2003, 12:01
Hij heeft jou gedumpt he? :jammer:
Simpel toch nu dump jij hem :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.