Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames.. Ik heb jullie kennis nodig!

Pagina's : [1] 2 3

RENTMEESTER
04-04-2007, 00:45

Goeiedag beste dames, Aangezien jullie heel goed van helpende hand zijn hoop ik dat jullie me kunnen helpen met het beantwoorden van een vraag waar ik al maanden mee in mijn kop zit. Zoals enkelen van jullie misschien al weet heb ik een verloofde (wat waarschijnlijk niet meer doorgaat) waar ik eerlijk gezegd best wel gelukkig mee was. We hadden niet echt een relatie waarin we wat deden maar wanneer we vaak samen waren en op een bankje zaten te praten merkte ik dat ze vaak naar mijn kruis/geslachtsdeel of hoe je het ook noemen wil keek. Zij denkt waarschijnlijk dat ik het niet doorhad maar ik merkte dat ze dat erg vaak deed. Waarom doet ze dit als ik vragen mag?? En is het echt zo dat als een vrouw aan z'n broek ziet dat hij een groot geslachtsdeel heeft dat dat echt iets met jullie doet? Ik hoop dat jullie deze vragen voor me zo eerlijk mogelijk kunnen beantwoorden! lieve groetjes, Rentmeester

M_A_R_O_K_Y
04-04-2007, 00:47
Goeiedag beste dames, Aangezien jullie heel goed van helpende hand zijn hoop ik dat jullie me kunnen helpen met het beantwoorden van een vraag waar ik al maanden mee in mijn kop zit. Zoals enkelen van jullie misschien al weet heb ik een verloofde (wat waarschijnlijk niet meer doorgaat) waar ik eerlijk gezegd best wel gelukkig mee was. We hadden niet echt een relatie waarin we wat deden maar wanneer we vaak samen waren en op een bankje zaten te praten merkte ik dat ze vaak naar mijn kruis/geslachtsdeel of hoe je het ook noemen wil keek. Zij denkt waarschijnlijk dat ik het niet doorhad maar ik merkte dat ze dat erg vaak deed. Waarom doet ze dit als ik vragen mag?? En is het echt zo dat als een vrouw aan z'n broek ziet dat hij een groot geslachtsdeel heeft dat dat echt iets met jullie doet? Ik hoop dat jullie deze vragen voor me zo eerlijk mogelijk kunnen beantwoorden! lieve groetjes, Rentmeester ze dacht vast INNY MINI SLIGEL WILGEL SHORT DICK MEN

Ewaywaa
04-04-2007, 00:50
Very simple.. Zoals mannen naar de vrouwelijke rondingen kijken, checken vrouwen de mannelijke vormen. Heeft weinig betekenis. Waarschijnlijk wil ze zien hoe mannelijk je bent.

Insania
04-04-2007, 00:52
ze dacht vast INNY MINI SLIGEL WILGEL SHORT DICK MEN :lol: :lol:

M_A_R_O_K_Y
04-04-2007, 00:52

Very simple.. Zoals mannen naar de vrouwelijke rondingen kijken, checken vrouwen de mannelijke vormen. Heeft weinig betekenis. Waarschijnlijk wil ze zien hoe mannelijk je bent. ALLEN DOMBO'S KIJKEN NAAR DE MAAT WANT HET TELT PAS ALS JE ER WAT MEE KUNT:goedzo:

Ewaywaa
04-04-2007, 00:55
ALLEN DOMBO'S KIJKEN NAAR DE MAAT WANT HET TELT PAS ALS JE ER WAT MEE KUNT:goedzo: ''..er wat mee kunt'' als in?

M_A_R_O_K_Y
04-04-2007, 00:56
''..er wat mee kunt'' als in? hey moppie ga knikkeren waga als jij me nog moet vragen, wat je er mee kan doen , dan heeft het niet eens zin op hierop in te gaan

Ewaywaa
04-04-2007, 00:59
hey moppie ga knikkeren waga als jij me nog moet vragen, wat je er mee kan doen , dan heeft het niet eens zin op hierop in te gaan Grof taalgebruik kun je gewoon achterwege laten, het voegt niets toe.

M_A_R_O_K_Y
04-04-2007, 01:01
Grof taalgebruik kun je gewoon achterwege laten, het voegt niets toe. er staat geen grof woordt in maja je kan er bijv mee bellen of je kan er een pan mee oppakken als je wilt:hihi:

Ewaywaa
04-04-2007, 01:04
er staat geen grof woordt in maja je kan er bijv mee bellen of je kan er een pan mee oppakken als je wilt:hihi: Goed.

RENTMEESTER
04-04-2007, 02:44
ze dacht vast INNY MINI SLIGEL WILGEL SHORT DICK MEN Dit is een serieuze vraag gericht aan de dames dus hou je aub afzijdig..

Nysha
04-04-2007, 07:48
volgens mij doet ze dat om je op te geilen.... zij weet namelijk heeeus wel dat jij weet dat zij kijkt.;) wow ze is echt een golddigger :haha:

Fabuleux
04-04-2007, 08:12
Oh bla, straks was ze een golddigger alleen maar omdat ze naar zn ogen keek. Misschien was ze geinteresseerd in het zaakje, kennelijk wil ze het formaat er van inschatten, ivm genot voor haar zelf. Met het oog op de toekomst. Groet, N.

miss_nana
04-04-2007, 08:14
Goeiedag beste dames, Aangezien jullie heel goed van helpende hand zijn hoop ik dat jullie me kunnen helpen met het beantwoorden van een vraag waar ik al maanden mee in mijn kop zit. Zoals enkelen van jullie misschien al weet heb ik een verloofde (wat waarschijnlijk niet meer doorgaat) waar ik eerlijk gezegd best wel gelukkig mee was. We hadden niet echt een relatie waarin we wat deden maar wanneer we vaak samen waren en op een bankje zaten te praten merkte ik dat ze vaak naar mijn kruis/geslachtsdeel of hoe je het ook noemen wil keek. Zij denkt waarschijnlijk dat ik het niet doorhad maar ik merkte dat ze dat erg vaak deed. Waarom doet ze dit als ik vragen mag?? En is het echt zo dat als een vrouw aan z'n broek ziet dat hij een groot geslachtsdeel heeft dat dat echt iets met jullie doet? Ik hoop dat jullie deze vragen voor me zo eerlijk mogelijk kunnen beantwoorden! lieve groetjes, Rentmeester En daarom zet je er maar een punt achter???

ikbendeBESTE
04-04-2007, 08:17

:lol: dit is FUNNY zeg ik je...waarom je verloofde dat deed? Misschien kon ze niet wachten tot ze hem in het echt mocht bewonderen! al het onbekende is spannend zeggen ze hè....:haha:

Pagina's : [1] 2 3