Bekijk originele versie : borstkanker....
rnbgirl2002
03-04-2007, 22:48
Iedere vrouw lijkt het te hebben nowadays...ik hoor bijna niets anders dan die heeft dat ook en die en die :( Ik vraag me af waarom het tegenwoordig zo vaak voorkomt. Vroeger kwam het amper voor, dan denk ik lig het aan het feit dat mn het vroeger niet wist omdat er weinig controle was of is het gewoon zo dat het percentage gestegen is tov toen....Het ergste is dat je niets kan doen om het te voorkomen.
Een collega van mn broer heeft het ook en kreeg te horen dat ze max 6 maanden te leven heeft:eek: Ik weet ook wel dat we geen garantie hebben dat we morgen nog leven maar als ze je vertellen dat je leven binnen dit en zoveel maanden eindigt...
Iwa Allah ihfadhna wa kulla almouslimien wa al-mouslimaat. Allauhuma amien!
_SiMa_FoR_LiFe_
03-04-2007, 23:31
Subhana' Allah .. Ik hoorde ook vandaag dat een famillielid het heeft.
Allah ie koen m3ana oej shafiena Insha' Allah :traan1:
Lella_Gzella
03-04-2007, 23:39
aahh zo erg :(..
ik vind het ook heel gek het komt de laatste tijd echt te vaak voor
het maakt me echt bang , borstkanker is echt het ergste wat een Vrouw kan overkomen.. :(
SnOepiejj
04-04-2007, 00:10
Wajow allahje7fed borskanker. :jammer:
knapmaroekkaan
04-04-2007, 01:49
Er zijn bepaalde oorzaken voor je kunt het dus wel voorkomen.
Heb nu geen tyd om het uit te typen.
Insch'Allah gauw..
ciao
Lady2love
04-04-2007, 04:50
Het komt niet vaker voor. Er wordt meer over gesproken dan vroeger. Mensen schaamden zich er vroeger voor om een ziekte te hebben. alles wat niet normaal was werd niet besproken. Nu blijkt gewoon dat informeren, adviseren en het probleem weg te halen of te behandelen gewoon de beste therapie is.
Als je weet wat de verschijnselen zijn ga je sneller naar een arts en bespreek je dat met bijv familieleden. Zoniet blijf je er mee rondlopen, is er binnen een paar maanden sprake van uitzaaiingen. En zal de prognose zeer slecht zijn.
Maar je hebt gelijk je hoort steeds meer dat mensen kanker hebben of aan een ziekte lijden. Zelf werk ik in het ziekenhuis en heb ik er dagelijks mee te maken.
lady2love
lady2love
rnbgirl2002
04-04-2007, 19:23
Er zijn bepaalde oorzaken voor je kunt het dus wel voorkomen.
Heb nu geen tyd om het uit te typen.
Insch'Allah gauw..
ciao
Als je der infomartie over hebt, zou je die met ons willen meedelen? Djazak allahu khairan!!!
rnbgirl2002
04-04-2007, 19:23
aahh zo erg :(..
ik vind het ook heel gek het komt de laatste tijd echt te vaak voor
het maakt me echt bang , borstkanker is echt het ergste wat een Vrouw kan overkomen.. :(
Idd, borsten maken de vrouw juist, als je ze dan moet laten amputeren zonder zekerheid dat je daadwerkelijk geneest.....Allah ifadhna
SEXYY__YASMIINA
05-04-2007, 12:05
Mijn oma heeft het ook, maar gelukkig hebben ze het snel ontdekt:)
dolfijn1977
05-04-2007, 12:45
Alleen jammer dat ziekte elke keer terug komt
Magrebia
05-04-2007, 12:57
Is echt vreselijk Als je dat hoord Allah ifadhna:traan1:
Bij mij in de familie komt het echt vaak voor :huil: Voor mij is het echt een hele normaal ziekte:traan1: !
Mijn nicht die is pas getrouwd en 3 dagen naar haar bruiloft kreeg ze van de dokter te horen dat ze kanker heeft t was echt zo erggggggggg:eek: :(
Het waren gewoon 2 bulden in haar arm,waar ze al een jaar lang last van heeft, ze was zovaak naar de dokter geggaan en foto's gemaakt , maar ze zeiden is gewoon vocht :confused: gaat van zelf wel weg!
8 maanden later had ze die bultje nog steeds en er groeide nog een buld bij en was ze weer naar de dokter geggaan en opeens zeiden ze je moet onmiddelijk naar t ziekhuis gaan ! nou 2 dagen voor haar bruiloft een operatie gehad en 6 dagen later kreeg ze uitslag :traan1: Dat ze kanker heeft !
Ghir Inshallah :kus:
zo erg :traan1:
Allah ie shefieha meskiena
Raar man, je hoort het steeds vaker.
rnbgirl2002
06-04-2007, 14:08
Is echt vreselijk Als je dat hoord Allah ifadhna:traan1:
Bij mij in de familie komt het echt vaak voor :huil: Voor mij is het echt een hele normaal ziekte:traan1: !
Mijn nicht die is pas getrouwd en 3 dagen naar haar bruiloft kreeg ze van de dokter te horen dat ze kanker heeft t was echt zo erggggggggg:eek: :(
Het waren gewoon 2 bulden in haar arm,waar ze al een jaar lang last van heeft, ze was zovaak naar de dokter geggaan en foto's gemaakt , maar ze zeiden is gewoon vocht :confused: gaat van zelf wel weg!
8 maanden later had ze die bultje nog steeds en er groeide nog een buld bij en was ze weer naar de dokter geggaan en opeens zeiden ze je moet onmiddelijk naar t ziekhuis gaan ! nou 2 dagen voor haar bruiloft een operatie gehad en 6 dagen later kreeg ze uitslag :traan1: Dat ze kanker heeft !
Ghir Inshallah :kus:
Miskiena :( Is idd erg, pas getrouwd en dan dat..maar ghair inschallah, inschallah dat het goedaardig inschallah ya rabbi al-alamien...
Rare dokters ....als je het hebt zeggen ze dat je eerder had moeten komen maar je ziet wat ze dan zeggen, is mar vocht....Allah ichafieha wa kulli al-muslimaat, amien!
bent_elmagreb
06-04-2007, 14:27
Iedere vrouw lijkt het te hebben nowadays...ik hoor bijna niets anders dan die heeft dat ook en die en die :( Ik vraag me af waarom het tegenwoordig zo vaak voorkomt. Vroeger kwam het amper voor, dan denk ik lig het aan het feit dat mn het vroeger niet wist omdat er weinig controle was of is het gewoon zo dat het percentage gestegen is tov toen....Het ergste is dat je niets kan doen om het te voorkomen.
Een collega van mn broer heeft het ook en kreeg te horen dat ze max 6 maanden te leven heeft:eek: Ik weet ook wel dat we geen garantie hebben dat we morgen nog leven maar als ze je vertellen dat je leven binnen dit en zoveel maanden eindigt...
Iwa Allah ihfadhna wa kulla almouslimien wa al-mouslimaat. Allauhuma amien!
ik had laatst ook zo last van me borsten...ik maakte me zorgen....ik ben naar het ziekenhuis geweest en heb een mamogram gemaakt van em borsten....5 dagen moest ik w8en op de uitslag...ik was gestrest...HAMDOELILAH WAS DE UITSLAG GOED.....;)
maroccankiss
06-04-2007, 14:28
lahi shafi alle moslims van borst kanker
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.