Bekijk originele versie : Je haar laten straighten bij een (afro)kapper ?
Lella_Hafsa
03-04-2007, 18:16
Wie heeft daar ervaring mee ? :stomp:
Dan bedoel ik permanent straighten, niet 30 minuten en dan weer kroes. :hihi:
Ik heb het weleens laten relaxen. En het werd erg mooi. Geen last van droog haar of wat dan ook. Ik vind het alleen erg duur om het bij de kapper te laten doen want je kunt dat spul ook gewoon kopen en dan door iemand laten doen. Een kennis van mij is kapster in die had het de vorige keer in mijn haar gedaan. Nu zoek ik dat spul, genaamd Wella Straight, maar kan het nergens vinden.
Siihem_88
03-04-2007, 18:53
je kan het ook in marokko laten doen, veel goedkoper
Lella_Hafsa
03-04-2007, 19:08
Ik heb het weleens laten relaxen. En het werd erg mooi. Geen last van droog haar of wat dan ook. Ik vind het alleen erg duur om het bij de kapper te laten doen want je kunt dat spul ook gewoon kopen en dan door iemand laten doen. Een kennis van mij is kapster in die had het de vorige keer in mijn haar gedaan. Nu zoek ik dat spul, genaamd Wella Straight, maar kan het nergens vinden.
Hoeveel kost het dan bij de kapper ?
Ewa je kan het tog aan je kennis vragen, aangezien zij kapster is. ;)
lalla013
04-04-2007, 14:31
Ik heb het bij een aveda kapper laten doen!! Het kost wel wat maar dan blijft het altijd stijl!! Je hoeft alleen de uitgroei bij te laten werken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.