Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : beste manier om je snor weg te halen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

miss_marocxx
03-04-2007, 15:50

ik hars het een tijdje maar dat begint me een beetje te irriteren ik heb echt vaak geen zin en iedere week komt het weerr terug. Ik heb ook gehoort dat je met een touw kan doen maar ik kan het niet en ken ook niemand die het kan.:jammer: zijn der nog andere manieren??

samiratjee
03-04-2007, 16:07
Harsen:)

miss_marocxx
03-04-2007, 16:14
ja dat doe ik een tijdje maar het irritant krijg er ook de hele tijd puistjes van:hihi:

Aloukia1984
03-04-2007, 16:15
laserontharing dat wil ik ook gaan doen ben ik er voor goed vanaf

samiratjee
03-04-2007, 16:18

ja dat doe ik een tijdje maar het irritant krijg er ook de hele tijd puistjes van:hihi: Misschien kan je niet tegen die hars :confused:

Naanaa
03-04-2007, 16:21
Harsen is niet echt goed voor je huid. Je haalt steeds de opperhuid weg als je harst. Ik heb gisteren de VELVET TOUCH gehaald in de Etos voor 6 euro nog wat. Het is voor je gezicht. En het werkt echt. Ga maar een kijkje nemen... 1 advies als je het gebruikt, niet te hard op je huid wrijven want dan schuur je je eigen huid en dan krijg je een hele rode huid. En nadat je het hebt gedaan en de haartjes zijn weg dan moet je echt een dikke laag vaseline op je huid smeren. HET LIEFST IN DE AVOND DOEN zodat je huid in de ochtend gekalmeerd is.

Marocca
03-04-2007, 16:22
Wat is die velvet touch dan? :confused:

samiratjee
03-04-2007, 16:23
Harsen is niet echt goed voor je huid. Je haalt steeds de opperhuid weg als je harst. Ik heb gisteren de VELVET TOUCH gehaald in de Etos voor 6 euro nog wat. Het is voor je gezicht. En het werkt echt. Ga maar een kijkje nemen... 1 advies als je het gebruikt, niet te hard op je huid wrijven want dan schuur je je eigen huid en dan krijg je een hele rode huid. En nadat je het hebt gedaan en de haartjes zijn weg dan moet je echt een dikke laag vaseline op je huid smeren. HET LIEFST IN DE AVOND DOEN zodat je huid in de ochtend gekalmeerd is. Je schuurt je huid weg, dus jij wil zeggen dat je daarmee je opperhuid niet wegghaalt.:maf: Waarvoor heb je anders die dikke laag vaseline nodig? Kheb nooit problemen met harsen, gewoon insmeren met babyolie en klaar is kees.

chinwiya
03-04-2007, 16:27
ik zou zeggen epileren met touw is gemmakelijk kan je altijd doen en helpt zeker

miss_marocxx
03-04-2007, 16:29
jaa maar hoe doe je dat. Ik haat het zo erg na een week komt het gewoon weer terug. Ik wil stoppen met dat harsen want me huid word echt opgezwollen een keertje kwam naar me toe zei die je moet niet harsen niet goed voor je je moet die haartjes plukken ik schaamde me rot:hihi:

chinwiya
03-04-2007, 16:34
oei je moet dus een stukjes touw nemen een rond je wijsvinger en één rond je duim draaien en dan kruisen aan je andere wijsvinger en duim en dan een paar keer draaien en ieder maal je wijsvinger en duim openen en dan voel je gelijk die haartje die eruit wordengehaald is wel wat pijnlijk maar echt effectief

miss_tabit
03-04-2007, 16:46
gebruik mach 3 power whaha

miss_marocxx
03-04-2007, 16:47
en dat is:haha:

samya223
03-04-2007, 16:50
pincet

TheWorldIsYourS
03-04-2007, 19:00

ik laat het met touw doen en het werkt egt goed het pakt allesz in het begin wel pijn maar daarna nie meer |{usjes,,`

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6