Bekijk originele versie : excuses
saida_marokko
06-09-2003, 21:18
yooooooooooooo
ik bied mijn excuses aan mod donagewan.. ik heb hem beschuldigd van een aantal dingen wat niet waar is..
Wat betreft het weghalen van de topics.. mensen hij heeft gelijk wat betreft die scheld topics....we moeten discuren en niet alleen maar schelden alhoewel ik wel vind dat de mod moet vertellen waarom hij het weghaald, en een stootje kan er wel vanaf..
hee mensen die mod is lang niet zo gemeeen als dat ik dacht;)..
MOD doe je best maar vertel wel why please dat lucht een heleboel op!!!
Origineel gepost door saida_marokko
yooooooooooooo
ik bied mijn excuses aan mod donagewan.. ik heb hem beschuldigd van een aantal dingen wat niet waar is..
Wat betreft het weghalen van de topics.. mensen hij heeft gelijk wat betreft die scheld topics....we moeten discuren en niet alleen maar schelden alhoewel ik wel vind dat de mod moet vertellen waarom hij het weghaald, en een stootje kan er wel vanaf..
hee mensen die mod is lang niet zo gemeeen als dat ik dacht;)..
MOD doe je best maar vertel wel why please dat lucht een heleboel op!!!
zo...was een leuk pm-tje zeker??
now mod...it's your turn... :rolleyes:
DonAgewan
06-09-2003, 21:26
he ik had net de reputatie van slechterik :D
Maar ik zal zo veel mogelijk proberen neer te zetten waarom ik iets sluit. Ik sluit topics als ze alleen maar open staan omdat de een de ander wil beledigen of totaal niks met dit gedeelte te maken hebben. ik zal nooit een topic zomaar sluiten ;) . Een topic die met het onderwerp nieuws te maken heeft en goed onderbouwd geopend wordt zal ik niet sluiten . Een topic die er staat om anderen te stangen of die er staat om een flame of troll uit te lokken die ga ik sluiten en verwijderen want dat is gewoon niet d ebedoeling van dit gedeelte.
Ik hoop op een fijne samenwerking met jullie en ik weet ook dat het lastig zal zijn de eerste week omdat je dit niet gewend bent.
Ik zal zo eerlijk mogelijk modereren en omdat ik niet alles kan lezen heb ik jullie hulp daar ook graag bij zodat ik de rotte appels hier de deur kan wijzen en jullie de kans kan geven voor een normale discussie waar je wat van kan leren.
DonAgewan
06-09-2003, 21:36
Origineel gepost door Winston
JIJ BENT EEN ROTTE APPEL. JE JAAGT VEEL VASTE BEZOEKERS HIER WEG. JE HEBT NIET GEKEKEN WIE HIER KOMEN: DIT FORUM WOORDT DOOR EEN DERTIGTAL VASTE BEZOEKERS ALS JAREN BEZOCHT: ZE KENNEN ELKAAR GOED EN ELKAARS ZWAKKE PUNTEN: HET IS JUIST DE GEIN OM DE ANDER UIT DE TENT TE LOKKEN EN DIT GAAT AL MAANDEN ZO.
JE ZEURT EN JE HEBT NIETS TE DOEN!
Dat is nou net niet de bedoeling van dit gedeelte van het forum.
Bidawi_Mazlot
06-09-2003, 21:41
Nou okay als de plannen zo zijn dat ik mezelf niet kan zijn dan houd het voor mij op. Marokko.nl was een fijne discussieforum maar hoe het er nu naar staat wil ik hier niets meer mee te maken hebben. Concurrenten zullen smullen van deze aanpak.
Ajus tot nooit!
Origineel gepost door Corrie
Om eerlijk te zijn.......
Ik ben erg blij met dit ingrijpen....
Ok het is misschien even wat wennen en even rot voor sommige mensen, soms zal het best een klein beetje "onrechtvaardig" zijn.
Maar ik neem voor het gemak aan dat zodra de rust weer teruggekeert is en iedereen weer een beetje normaal doet het ook wel weer wat losser kan.
Ik zal iig erg blij zijn als het "oude" forum weer terug is waar we soms best fel naar elkaar waren, maar wel inhoudelijk.
Zonder echt overal dat gescheld, gekanker, gediscrimineer en gezeik....
Dan word dit weer een discussieforum met een beetje nivo(zoals het was!!!), het was nu vergaan tot een iets waar geen enkele discussie meer mogelijk was en elke poging tot discussie binnen no time verging in alleen maar geflame en getroll....
Degene die hier nu de zooi moet opruimen heeft een belangerijke maar ondankbare taak op zich genomen, je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
Dit had al veel eerder moeten gebeuren, het is al veelste lang te los gelaten....
Sorry hoor, maar we hebben dit echt over onszelf afgeroepen, ipv dat we onszelf in de gaten hielden en ons gewoon aan de regels hielden hebben we misbruik gemaakt van de vrijheid die we hier hadden.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die het echt prettig vind dat er echt alleen maar gescholden en gezeken word.
Echte discussie's, inhoudelijk zijn toch veel beter????
'tuurlijk zijn echte discussie's beter, maar om nou iedereen een ban op te leggen als het 'iets te persoonlijk' wordt? Kom...laten we elkaar geen mietje noemen... :D
anyway...het zal zeker effe wennen zijn, en over-uren voor de moderators want dan zal je in bijna elke topic wel iemand moeten bannen...anderen voor een dag, en ze komen net zo hard weer terug .... :rolleyes: anderen voor een week... :rolleyes:
Succes, moderators!
saida_marokko
06-09-2003, 22:53
Kijk het is verot misschien maar aan de andere kant ook beter.. ik denk dat het inderdaad zo gebeurd als wat er die bidawi doet.. en vele zullen hier niet meer komen!! Je gaat liever zelf weg dan dat je iets verboden word!! Ik vind het wel jammer maar goed het is niet anders.. en aan de andere kant is het ook wel weer goed.. ALleen inderdaad niet direct bannen en zo.. maar wie is die baas?? hmm not me aahahah jammer genoeg
Origineel gepost door saida_marokko
Kijk het is verot misschien maar aan de andere kant ook beter.. ik denk dat het inderdaad zo gebeurd als wat er die bidawi doet.. en vele zullen hier niet meer komen!! Je gaat liever zelf weg dan dat je iets verboden word!! Ik vind het wel jammer maar goed het is niet anders.. en aan de andere kant is het ook wel weer goed.. ALleen inderdaad niet direct bannen en zo.. maar wie is die baas?? hmm not me aahahah jammer genoeg
ja...dat is de ham-vraag: wie is de baas...??
Ik denk dat een waarschuwingssysteem beter werkt.
3 waarschuwingen, dan een afkoelban, gaat iemand dan daarna nog door een permban...
En ook niet te snel waarschuwen, in het vuur van een discussie moet het een en ander wel mogen, maa zoals het de laatste tijd ging was het gewoon echt te erg.
Maar ik denk echt dat dat over een tijdje ook wel weer zo is, nu moeten ze even heel streng zijn, later kan da wel weer wat losser.
nu iets strenger, daarna wordt het weer 'gedoogd?' :rolleyes:
Ik denk dat de lezers/prikkers heus wel weten wanneer het te ver gaat, de fout lag bij de moderators zelf, ze hebben te lang gewacht met maatregelen nemen...nu zijn te rigoreus.
DonAgewan
06-09-2003, 23:24
Er zijn er ook zat die weg blijven omdat het nou juist zo'n scheld partij is. Bidawi is vrij om zijn mening te geven zolang hij zijn mening duidelijk binnen de gestelde grenzen uiting geeft.
Het is ook niet zo dat je als je een keer verhit raakt je gelijk een ban krijgt. Het moet geen regelmaat worden natuurlijk. Het zal daarom eerst zo veel mogelijk ge edit worden als dat te veel wordt zal je die persoon toch een halt moeten toe roepen. En een verstandig persoon die weet heus wel wanneer hij of zij fout zit. De meeste die een ban krijgen krijgen toch eerst een waarschuwing of 3 en een PM verzoekje om het ongewenste gedrag achterwege te laten. En een ban is meer om af te koelen in eerste instantie . Het is niet mijn bedoeling om iemand uit te sluiten als hij een keer de mist in gaat.
Ik heb het liefst iedereen er gewoon bij zodat we zoveel mogelijkverschillende meningen horen met hun onderbouwing. Je moeder zus of PIEP dat dat kan iedereen zeggen en staan we niet echt op te wachten.
saida_marokko
06-09-2003, 23:26
Weetje eerst waren er denk ik wel op een dag wel 10 topics geopend over elkaar.. maar dat veranderde toch wel na een tijdje.. Er is bijvoorbeeld door jou en mij corrie toch nog goed gediscuseert kan alleen niet meer ff op die topic naam komen.. o ja met dat limiet in rotterdam.. en ook nog eens paar discussies gehad.... over palastina.. Ik vond het wel leuke discussies ondanks dat er sommige mensen waren die de boel verziekte.. ... Ik denk dat er nu meer van dat soort discussies gaan komen zonder gescheld.. alhowel dat wel eens saai kan worden.. serieus ben ik al op school uhum wahhaa
Origineel gepost door DonAgewan
Er zijn er ook zat die weg blijven omdat het nou juist zo'n scheld partij is. Bidawi is vrij om zijn mening te geven zolang hij zijn mening duidelijk binnen de gestelde grenzen uiting geeft.
Het is ook niet zo dat je als je een keer verhit raakt je gelijk een ban krijgt. Het moet geen regelmaat worden natuurlijk. Het zal daarom eerst zo veel mogelijk ge edit worden als dat te veel wordt zal je die persoon toch een halt moeten toe roepen. En een verstandig persoon die weet heus wel wanneer hij of zij fout zit. De meeste die een ban krijgen krijgen toch eerst een waarschuwing of 3 en een PM verzoekje om het ongewenste gedrag achterwege te laten. En een ban is meer om af te koelen in eerste instantie . Het is niet mijn bedoeling om iemand uit te sluiten als hij een keer de mist in gaat.
Ik heb het liefst iedereen er gewoon bij zodat we zoveel mogelijkverschillende meningen horen met hun onderbouwing. Je moeder zus of PIEP dat dat kan iedereen zeggen en staan we niet echt op te wachten.
dat worden over-uren... :D
saida_marokko
07-09-2003, 00:00
juistem.. maar goed dat schelden maakt het weer dat vele er op gaan reageren waaar eigenlijk niemand mee te maken heeft.. negeren is het beste heb ik gemerkt.. maar toch is de verleiding heel groot wahhaha...
JE hoef het ook niet altijd met elkaar eens te zijn.. Je mag heus wel anders denken als je maar wel verteld waarom.. want zo begrijpt een ander je denk ik wat beter.. en ja als dat niet het geval is dan moeten ze er toch echt mee leren leven!!!
Bidawi_Mazlot
07-09-2003, 00:07
Ik denk dat een waarschuwingssysteem beter werkt.
3 waarschuwingen, dan een afkoelban, gaat iemand dan daarna nog door een permban...
En ook niet te snel waarschuwen, in het vuur van een discussie moet het een en ander wel mogen, maa zoals het de laatste tijd ging was het gewoon echt te erg.
Maar ik denk echt dat dat over een tijdje ook wel weer zo is, nu moeten ze even heel streng zijn, later kan da wel weer wat losser.
Kblijf toch maar ff :D
Met andere woorden moderators van marokko.nl zijn wisselvallig van aard dus wees maar niet schijterig, zij zullen zelf dat gescheld na verloop missen.......
Jij begrijpt het helemaal ;)
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Kblijf toch maar ff :D
Met andere woorden moderators van marokko.nl zijn wisselvallig van aard dus wees maar niet schijterig, zij zullen zelf dat gescheld na verloop missen.......
Jij begrijpt het helemaal ;)
ben jij ook wisselvallig... ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.