Bekijk originele versie : Shoppen
Salaam Moe3alikoem iedereen,
ik heb eens jullie raad nodig
Ik en men nichten willen gaan winkelen in Nl We zijn de meir en shopping hier beu in Antwerpen ,dus men vraag is nu ..
Waar kan je het best gaan winkelen Amsterdam Of Rotterdam?
In iedergeval bedankt voor jullie hulp
Wael_Beni_Saidi
06-09-2003, 21:15
Rotterdam en Amsterdam zijn allebei goede steden met goed kleding of andere dingen
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
Rotterdam en Amsterdam zijn allebei goede steden met goed kleding of andere dingen
Maar het is een of het andere
Waar zou jij gaan moest je kiezen tussen beide?
Wael_Beni_Saidi
06-09-2003, 21:18
Amsterdam
Ik denk Rotterdam wel... Amsterdam is gezelliger qua sfeer, maar voor et winkelen kan je beter naar Rdam gaan.
chicamaroquia
06-09-2003, 21:20
Rotterdam... :D
RDAM is makkelijker ........Als je eenmaal in t centrum zit, zit je goed, heb je alle winkels in een omgeving!!!
Adam is daarentegen heel groot en heeft verschillende straten ......dicht bij elkaar maar ook weer wat verder.....
Maar idd je kan in beide steden heel leuk shoppen !!!;)
Origineel gepost door farah77
RDAM is makkelijker ........Als je eenmaal in t centrum zit, zit je goed, heb je alle winkels in een omgeving!!!
Adam is daarentegen heel groot en heeft verschillende straten ......dicht bij elkaar maar ook weer wat verder.....
Maar idd je kan in beide steden heel leuk shoppen !!!;)
Ok thx voor jullie raad ben nog steeds aan het twijfelen
Momenteel is het 60% voor rotterdam en 40%voor Amsterdam :rolleyes:
Wael_Beni_Saidi
06-09-2003, 21:24
ga maar naar Rotterdam kruiskade heb je leuke winkels voor jou!
power_flower
06-09-2003, 21:26
Ja of Zuidplein!
MissBlaBla
06-09-2003, 21:27
Maakt niet uit... Als je in beide steden een vreemde bent is het sowieso zoeken voor je... Beide steden zijn leuk om te winkelen.
BlaBla
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
ga maar naar Rotterdam kruiskade heb je leuke winkels voor jou!
Ok thx en zijn de winkels daar open zondags?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.