Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sex??????

Pagina's : [1] 2

Sista
23-07-2002, 13:50

EEN KLEIN VRAAGJE: WAAROM WORD ER HIER ALTIJD EEN DRAMA GEMAAKT ALS EEN MEISJE EEN VRAAGJE HEEFT OVER SEX DAN LIJKT HET ALSOF ZE GOEDKOOP IS OR WHAEVER??? FIKRIAATJE BIJVOORBEELD WILDE MEER WETEN OVER ****** IS DAT TABOE Mensen toch be open minded Leg eens uit waarom er sommigen hier echt kwaad worden.... GROETJES FROM YOUR BIG SISTA

najwa
23-07-2002, 14:06
Origineel gepost door Sista EEN KLEIN VRAAGJE: WAAROM WORD ER HIER ALTIJD EEN DRAMA GEMAAKT ALS EEN MEISJE EEN VRAAGJE HEEFT OVER SEX DAN LIJKT HET ALSOF ZE GOEDKOOP IS OR WHAEVER??? FIKRIAATJE BIJVOORBEELD WILDE MEER WETEN OVER ****** IS DAT TABOE Mensen toch be open minded Leg eens uit waarom er sommigen hier echt kwaad worden.... GROETJES FROM YOUR BIG SISTA heb je weleens gehoord van schaamte

hij
23-07-2002, 14:08
Origineel gepost door jimpie Sista ik weet niet of je Islamitisch bent?Zo ja...Dan moet je toch weten dat sex in de islam taboe is.Je mag niet open zijn over je sexleven.. Je kan wel zeggen we leven nu in 2002 ,maar de islam is niet te veranderen in welke tijd dan ook. Ik vind dat we toch meer respect voor me elkaar moeten hebben en niet zulke topic moeten plaatsen."welke meisjes hebben weleens *****"? Ik schrok wel toen ik het las.......Ik vind het schaamteloos. eindelijk iemand naar mijn hart :hoedaf:

fikriaatje
23-07-2002, 14:15
He nog zo'n leuke topic,ik geloof dat deze ook veel zal worden bekeken!!!!

Lila
23-07-2002, 14:31

Origineel gepost door AhlamZehna Ik weet niet of jij het weet hoor, maar hoe ben jij in hemelsnaam op aarde terechtgekomen. Je ouders waren toch ook niet aan het schoonmaken toen jij verwekt werd. Die hebben ook gewoon sex gehad, doe een keer niet zo moeilijk mensen Daar ben ik het mee eens. Zolang je maar elkaars mening respecteert. Zo leer je iedergeval ook iets. En sex is geen taboe meer onder de marokkanen.

Sista
23-07-2002, 14:42
Ik begrijp je standpunt Maar sex is niet taboe in de islam!!!!!!! HET IS TABOE IN JULLIE OGEN NIET IN DE ISLAM Come on realistisch de wereld draait rond sex rond uitbreiding zich vermenigvuldigen Sex is voor mij geen taboe amai ik kan me niet voorstellen hoe jullie hebben gereageerd op school toen jullie sexueel opvoeding kregen mensen ik begrijp jullie niet een vraagje over sex maakt iemand toch geen **** EN HIJ ALS JE TOCH OVER DE ISLAM BEGINT EEN JONGEN EN EEN MEISJE MOETEN MAAGD BLIJVEN BEN JIJ HET

Najib26
23-07-2002, 14:52
Origineel gepost door fikriaatje He nog zo'n leuke topic,ik geloof dat deze ook veel zal worden bekeken!!!! Wees maar blij, jij schaamteloze! Je mag over sex praten maar niet zoals zij heeft gedaan. Dat is gewoon schaamteloos. Gemeenschap voor het huwelijk is sowieso haram. En wat doet zij? Gaat ze in detail vragen of iemand haar vriend ***** heeft bevredigd. Dat doe je toch niet? Maar ja, lach nu maar, later zul je er spijt van hebben als je op de dag des oordeels voor Allah staat.

Najib26
23-07-2002, 14:54
De profeet (vzmh) zei: "Schaamte is een onderdeel van het geloof en de plaats van het geloof is in het paradijs. En schaamteloosheid is onderdeel van grofheid en de plaats van grofheid is in de hel." (Ahmad en Tirmidzi)

Najib26
23-07-2002, 15:13
Origineel gepost door AhlamZehna Je zegt wel gemeenschap voor het huwelijk is haram, maar hoeveel marokkanen houden zich daar tegenwoordig nog aan? Het kan me helemaal niks schelen wat anderen doen. Waarom zou ik ze nadoen? Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen daden. En jij voor de jouwe. Dus dit is geen vrijbrief om schaamteloze dingen te plaatsen!

Najib26
23-07-2002, 15:15
Origineel gepost door AhlamZehna Roken, drinken, blowen etc mag ook allemaal niet, maar moet je eens om je heen kijken hoeveel marokkanen dat wel niet doen, om over het dealen nog maar te zwijgen Is dit een excuus om schaamteloze dingen te plaatsen? Ik snap dus waarom je dit als argument gebruikt.

Sista
23-07-2002, 15:37
THE POINT IS je moet haar niet afbreken omdat ze da wilt weten maar haar helpen ik heb mijn best gedaan haar toen goede raad te geven i.p.v haar af te breken begrijp je en daar kan ik niet tegen mensen die anderen afbreken Ik heb haar gezegd dat ze haar maagdelijkheid moet houden en moet weten wat ze doet en zich realistisch opstellen voor haar toekomst (kort samengevat) Maar sommigen beginnen al direct van die lelijke dinges te zeggen waarvan ik eerlijk gezegd wel was geshoqueerd je moet je medemensen helpen ni afbreken en je beter voelen als anderen wij zijn allemaal moslims en het is slechter wat jullie nu doen dan die stomme vraag die zij heeft gesteld mensen begrijpen jullie dat niet jullie citeren uit een stukje van de koran die in toepassing is voor haar maar er zijn veel stukken die nu gebruikt kunnen worden tegen jullie no hard feelings maar ik moest hierover eens discussiëren want dit is niet de eerste keer dat het gebeurd

Sista
23-07-2002, 16:06
Hé ik ben niet miss perfect hoor maar als ze het wilt doen wie gaat haar dan tegen houden jij? Ik heb gezegd dat als ze het wilt ervaren dat ze het maar moet doen en dan zelf zien of ze het goed vind of niet zo'n raad zou ik ook willen als ik in haar plaats was niet iemand die begint te flashen van NEE HARAM NEE HARAM enz.... komaan jongeheer give me some credit would you

MiuMiu
23-07-2002, 16:27
Mijn mening... Ik vind sex is inderdaad niet iets waar je gewoon over kan praten met jan en alleman..het is een delicaat onderwerp. Aan de andere kant is het ook iets waar we allemaal vroeg of laat mee te maken krijgen. Voor wat schaamte betreft..Ik heb het idee dat we op dit forum allemaal vrij anoniem zijn. Dat maakt het makkelijker om erover te praten en om dingen te weten te komen over het onderwerp. Je hoeft je niet te schamen want niemand kent je. En als je ontkent dat je erover nadenkt of vragen erover hebt dan houd je alleen jezelf voor de gek. Over het uitkafferen van mensen die iets vragen of zeggen...Sommige mensen schamen zich niet, anderen heel erg. Maar de profeet (vzmh) heeft ook gezegd, dat we allemaal anders zijn, allah (swt) heeft ons allemaal anders gemaakt niet zonder rede...hij heeft ook gezegd dat we altijd in vrede met elkaar moeten leven. Vergeet dit niet. Je mag een ander aanspreken op zijn gedrag maar blijf hem of haar met respect behandelen ook al denk je dat die persoon het niet verdient, iedereen verdient het want we zijn allemaal een schepsel van allah (swt). Dus..vervloek elkaar niet alleen omdat je van mening verschilt of omdat je andermans levenswijze afkeurt. NIEMAND is perfect en we hebben ons allemaal tegen niemand te verantwoorden dan aan allah (swt) dus vel ook geen oordelen over elkaar want jij beslist niet.

Najib26
23-07-2002, 16:32
Origineel gepost door Sista Hé ik ben niet miss perfect hoor maar als ze het wilt doen wie gaat haar dan tegen houden jij? Ik heb gezegd dat als ze het wilt ervaren dat ze het maar moet doen en dan zelf zien of ze het goed vind of niet zo'n raad zou ik ook willen als ik in haar plaats was niet iemand die begint te flashen van NEE HARAM NEE HARAM enz.... komaan jongeheer give me some credit would you Het is gewoon haram om dat te doen voor het huwelijk. PUNT! Ãls jij voorgaande echt hebt geschreven, dan heb je zojuist aangezet tot het plegen van zina. En dat is een grote zonde.

lynamina
23-07-2002, 16:45

Origineel gepost door MiuMiu Mijn mening... Ik vind sex is inderdaad niet iets waar je gewoon over kan praten met s..vervloek elkaar niet alleen omdat je van mening verschilt of omdat je andermans levenswijze afkeurt. NIEMAND is perfect en we hebben ons allemaal tegen niemand te verantwoorden dan aan allah (swt) dus vel ook geen oordelen over elkaar want jij beslist niet. Miumiu toppie ;) !!! JE HEBT ABSOLUUT GELIJK HIERIN NIEMAND HOOR ANDEREN AF TE BREKEN WEL HELPEN IN HOEVERRE DIT KAN EN ZEKER NIET VEROORDELEN TENZIJ JE ZELF DUBBEL ZO VEROORDEELD WILT WORDEN Hé[COLOR=red] Dit is gesproken zeer mooi! :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Pagina's : [1] 2