Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gezocht:bruidskleding

miss_angelina
06-09-2003, 20:49

salam walei7kom iedereen. Ik ben op zoek naar bruidskleding om te kopen of te huren (tweedehands) in maat 38 ongeveer.Kan iemand mij helpen?? Als je denkt dat je iets voor mij in huis hebt,reageer dan please. Alvast bedankt xx salam miss_angelina

sahila2002
07-09-2003, 14:21
:zwaai: meid. Wat zoek je precies. :zwaai:

miss_angelina
07-09-2003, 21:50
salam walei7kom. Ik zoek een bruidsjurk maat 38 ongeveer. aselhaam,tachieta je weet tog.Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Heb je dan maybe iets voor mij??? Ik hoor het wel van je. groetjes xx

noor4u
09-09-2003, 21:46
Hoi, Ik heb een trouwjurk voor jou te koop, tenminste als je die wil.. Dan heb ik je wat foto's voor je..

miss_angelina
10-09-2003, 16:56

ja dat is goed stuur maar foto's naar mijn e-mail angyisthebest@hotmail.com shokran

tafersitti
12-09-2003, 23:24
ik heb ook drie trouwjurken thuisliggen die te huur staan... mail me voor meer informatie

Fou_La_Merde
14-09-2003, 11:16
dan moe ge wachten totdat ik getrouwd ben

Faatjuh
18-09-2003, 17:43
Salamu 3lykoum, weet niet wat voor trouwjurk je precies zoekt. mijn zus heeft een bruidsjurk waarin ze ging trouwen zelf ontworpen en laten maken. het is een marokkaans model je draagt em ook met zilvere/goede)riem beetje taksitah model maar dan met hoepel en puntmouwen. heel dun doorschijnent stof dat bewerkt is en ook satijn stof eronder.. hi is creme.. en mijn andere zus heeft ook een zelf ontworpen trouwjurk 9die is ook te zien bij negefa zimba in a'dam) ook marokkaans model en zelf ontworpen.. die heeft geen sluier maar een capeson.. beetje sneeuwwitje look...ook met hoepel en die heeft wat duurdere stof dat is ook wat zwaarder en bewerkt met steentjes helemaal wit.en is nog nooit gedragen. mocht je er meer over willen weten kan je gewoon bericht sturen meid. :) salamu 3lykoum, Fatima

snoesje
21-09-2003, 00:31
he meid dat lijkt me ook wel wat voor mij. wleke maat is het en is ie t everstellen??? mag ik ook een foro zien van de verschillende jurken die je hebt?? dit is mijn email snoesje@hotmail.com hoop snel wat van je te horen thanx sister

Faatjuh
21-09-2003, 09:05
Salamu 3lykoum, snoesje..weet niet of je bericht een reactie was op mij bericht.... maar heb zelf helaas geen foto's op pc. 1 van de jurken is te zijn bij Negeffa zimba in de winkel..en van de andere jurk kan ik dan eventueel ook foto's naar de winkel mee brengen mocht je daar interresse in hebben. ik sta zelf ook in de zaak 2 dagen dus dan is het geen probleem dat het prive foto's zijn.. maar kan ze helaas niet door sturen via mail.. :( ma3a salama, Fatima

marocigirlie
21-09-2003, 18:49
Hoi meid, ik ben de afgelopen zomer getrouwd en heb hele mooie jurken voor je in de aanbieding. Een goudkleurige kaftan en twee takchitas een witte en een goudkleurige. ze zijn prachtig al zeg ik het zelf, (ik heb heel veel complimenten erover gehad). Verder heb ik mijn bruidsjurk zelf ontworpen en heeft een bekende kleermaker hem genaaid. De bruidsjurk heeft een sluier en een hoepel. Ik heb twee paar schoenen, maat 38, goud en witkleurig. Mijn witte takchita stond in mei in een marokkaanse blad ( Nissa). Over de prijs worden we het wel eens, want ik weet bij een bruiloft is alles zo duur en natuurlijk wil iedereen een top bruiloft. Ik heb zelf maat 38 en alles past perfect!! mail me als je intresse hebt: iman4680@hotmail.com

SweetRose
01-11-2003, 19:42
Origineel gepost door marocigirlie Hoi meid, ik ben de afgelopen zomer getrouwd en heb hele mooie jurken voor je in de aanbieding. Een goudkleurige kaftan en twee takchitas een witte en een goudkleurige. ze zijn prachtig al zeg ik het zelf, (ik heb heel veel complimenten erover gehad). Verder heb ik mijn bruidsjurk zelf ontworpen en heeft een bekende kleermaker hem genaaid. De bruidsjurk heeft een sluier en een hoepel. Ik heb twee paar schoenen, maat 38, goud en witkleurig. Mijn witte takchita stond in mei in een marokkaanse blad ( Nissa). Over de prijs worden we het wel eens, want ik weet bij een bruiloft is alles zo duur en natuurlijk wil iedereen een top bruiloft. Ik heb zelf maat 38 en alles past perfect!! mail me als je intresse hebt: iman4680@hotmail.com kheb je mail gestuurd :D

power_flower
01-11-2003, 22:10
Origineel gepost door Faatjuh Salamu 3lykoum, weet niet wat voor trouwjurk je precies zoekt. mijn zus heeft een bruidsjurk waarin ze ging trouwen zelf ontworpen en laten maken. het is een marokkaans model je draagt em ook met zilvere/goede)riem beetje taksitah model maar dan met hoepel en puntmouwen. heel dun doorschijnent stof dat bewerkt is en ook satijn stof eronder.. hi is creme.. en mijn andere zus heeft ook een zelf ontworpen trouwjurk 9die is ook te zien bij negefa zimba in a'dam) ook marokkaans model en zelf ontworpen.. die heeft geen sluier maar een capeson.. beetje sneeuwwitje look...ook met hoepel en die heeft wat duurdere stof dat is ook wat zwaarder en bewerkt met steentjes helemaal wit.en is nog nooit gedragen. mocht je er meer over willen weten kan je gewoon bericht sturen meid. :) salamu 3lykoum, Fatima Kan je me mailen naar xxbyflower@hotmail.com Ik ben geinteresseerd!!