Bekijk originele versie : betrapt!!!!!!!!
wie van jullie damens misschien ook heren is weleens betrapt, terwijl je aan de zat met je lover! of gezien op straat?
ben benieuwd :zwaai:
Atlasleeuw
23-07-2002, 16:47
betrapt?? voor jullie dames is dat een probleem, ik zou 'r zelfs voorstellen aan m'n pa, want als je een relatie hebt ga ik ervan uit dat je in de nabije toekomst met die persoon gaat trouwen en niet dat je alleen maar aan het playen bent.
:zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door Faissa
Nou het lijkt wel of tegenwoordig niemand ergens nog van opkijkt....Blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld geworden om ze3ma een vriend/vriendin te hebben...Vooral bij sommige topics hier valt dit me ontzettend op, blijkbaar heeft de jeugd van tegenwoordig overal t schijt aan.....Spijtig......
Ik geef alleen maar mijn mening dusssss.......
dat waardeer ik als je je eigen mening geeft meid, daarvoor is ook hier een topic geplaats om ook je eigen mening te zeggen'
Mensen maken zich tegenwoordig meer druk om andere mensen dan om Allah. Allah betrapt je altijd, Hij ziet je altijd en overal. En een relatie voor het huwelijk is nu eenmaal haram.
Origineel gepost door Najib26
Mensen maken zich tegenwoordig meer druk om andere mensen dan om Allah. Allah betrapt je altijd, Hij ziet je altijd en overal. En een relatie voor het huwelijk is nu eenmaal haram.
ja dank je
igzeneej
23-07-2002, 18:56
Nou nou nou ! ...Betrapt is een groot woord !
...Maar ik heb zo mijn ervaringen !
Origineel gepost door Anime
Najib heb je er wel eens over nagedacht dat je niet maarzo op je 26e vrijgezel bent? De manier waarop jij dingen brengt komt echt ontzettend negatief en vervelend om, dat wanneer ik moslim was geweest spontaan daarmee ophield door dat opdringerige verkonding van de 20430402340230423040 regels van de Islam..
Serieus vele Dicators uit de wereld geschiedenis en nu brengen de dingen precies zoals jij .. Niet goed dus Najib..
de waarheid is hard he :stout:
weetje najib heeft gewoon gelijk, misschien brengt hij het verkeerd over lahoe3lam, maar voor mij is het duidelijk wat ie zegt, hoe kun je hem vergelijken als dictaturen???
jij moet wakker geschud woorden, sorry als ik je heb beledigd of gekwetst!!!
ma3a salama
Najwa, laat hem. Anime achtervolgt mij door het hele forum. Hij haat de islam en kan er niet tegen als mensen positief zijn over de islam.
Ja Najwa, Laat hem......Anim heeft geen karakter. Hij is een zielige knulletje die onze geloof belachelijk maakt. Maar geef niets, hij komt zichzelf nog wel tegen.
igzeneej
24-07-2002, 12:57
Origineel gepost door marocaina
dag des oordeels komt nog langs en je weet niet wanneer, het kan zometeen gebeuren, het kan morgen en het kan over 100 jaar gebeuren, dus meisjes en JONGENS, kijk niet naar anderen en kijk naar je zelf jij bent misschien degene die straks zal gaan lijden of naar het paradijs zal gaan.
snappie.....?
En daar bedoel jij mee ???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.