Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat ieder meisje nodig heeft.

Pagina's : [1] 2

praatjes
06-09-2003, 20:16

Een baasje, een die ze regelmatig vertelt hoe het moet en niet anders dan dat. Hij duld geen tegenspraak van een meisje. Zijn woord zal geschieden. Dat is het type wat elk meisje nodig heeft. :) Helaas maar waar!!

Geitje
06-09-2003, 20:17
Alweer een topic over meisjes, dit wordt echt te gek voor woorden... Haha, zie je wel! En jij maar ontkennen! Jij moet echt een hobby gaan zoeken!:D

AbaHoeCh
06-09-2003, 20:18
Damn jij bent er weer. :rolleyes:

Fous
06-09-2003, 20:18
Wil je mijn baasje zijn?

Lady_moi
06-09-2003, 20:19

Hij heeft iets tegen meiskes...:D

SAMMYGIRL
06-09-2003, 20:21
Het valt mij op dat jij altijd zo goed weet wat meiden nodig hebben en hoe meiden denken.....

praatjes
06-09-2003, 20:21
Origineel gepost door Geitje Alweer een topic over meisjes, dit wordt echt te gek voor woorden... Haha, zie je wel! En jij maar ontkennen! Jij moet echt een hobby gaan zoeken!:D Vertel mijn niet wat ik moet doen, weet je dan niet dat ik de baas over je ben. Ik maak mijn hobby zelf uit :)

Lady_moi
06-09-2003, 20:24
Origineel gepost door SAMMYGIRL Het valt mij op dat jij altijd zo goed weet wat meiden nodig hebben en hoe meiden denken..... :lol:....:p

praatjes
Origineel gepost door Fous Wil je mijn baasje zijn? Ik ben moeilijk als jou baasje te krijgen :). Vertel me waarom ik jou baasje moet zijn?

Geitje
Origineel gepost door praatjes Vertel mijn niet wat ik moet doen, weet je dan niet dat ik de baas over je ben. Ik maak mijn hobby zelf uit :) Jij MOET ff echt een vriendinnetje zoeken dan kan je je met haar bezig houden!:D Jij MOET ook een hobby nemen. MOET MOET MOET. :lekpuh:

praatjes
06-09-2003, 20:28
Origineel gepost door SAMMYGIRL Het valt mij op dat jij altijd zo goed weet wat meiden nodig hebben en hoe meiden denken..... dat is toch logisch dat ik het zo goed moet weten hoe jullie meiden daad werkelijk zijn. En hoe slecht jullie denken en doen. Ik zou zeggen kijk naar je zelf en zie hoe makkelijk jij voorspelbaar bent. Ik kan elk meisje lezen wat in haar in speelt van voren of van haar achterkant. ;)

SAMMYGIRL
06-09-2003, 20:30
Origineel gepost door praatjes dat is toch logisch dat ik het zo goed moet weten hoe jullie meiden daad werkelijk zijn. En hoe slecht jullie denken en doen. Ik zou zeggen kijk naar je zelf en zie hoe makkelijk jij voorspelbaar bent. Ik kan elk meisje lezen wat in haar in speelt van voren of van haar achterkant. ;) :haha: Ya betweter

praatjes
06-09-2003, 20:33
Origineel gepost door Geitje Jij MOET ff echt een vriendinnetje zoeken dan kan je je met haar bezig houden!:D Jij MOET ook een hobby nemen. MOET MOET MOET. :lekpuh: Ik volg jou raad op indien jij mijn beloofd, dat jij naar een huisarts toe stapt om je eens nader te onderzoeken. Want je laat een gebrekkige indruk hier bij mijn achter ;)

praatjes
07-09-2003, 13:08
Dit is dan de topic die waar het gisteren allemaal om begon, waarna allemaal herrie makende topics werden geopend door verschillende meisjes.

SAMMYGIRL
07-09-2003, 13:10

Ja...is goed, maar wat doe je er nu aan??:)

Pagina's : [1] 2