Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : coa?? voor hbo'er

-Bubbels-
03-04-2007, 08:19

ik zit met een dringende vraag.. iemand in mijn omgeving is zijn hbo aan het afronden.. hij werkt op een kantoor en hij heeft er veel ervaring.. zijn leeftijd is 23.. nu wil het bedrijf hem een ander contract geven.. namelijk 670 euro voor 24 uur per week.. maar volgens mij klopt er geen snars van.. een bijna/afgestuudeerde hbo'er hoort toch iets van 18 euro per uur te krijgen?? wie weet wat hij (23 jaar) nou eigenlijk voor 24 uur per week, plus inzetbaar voor weekeende zijn.. zou moeten verdienen?? :maf:

Martill
03-04-2007, 11:43
cao bedoel je? anyway, ligt eraan in welke branche hij werkzaam is...

-Bubbels-
03-04-2007, 11:50
ja dat bedoelde ik jah :o ik heb al antwoord http://www.loonwijzer.nl/main/salarischeck en probleem is al opgelost..

OpblaasschaapV2
03-04-2007, 12:06
670 Euro per week of per maand? 2500 per maand is dat bruto is best netjes hoor!

LieveVrouwtjuh
03-04-2007, 12:26

Juist heerlijk dat per week verdienen

N.N.
03-04-2007, 18:39
er is geen salaris voor iemand met een bijna afgeronde hbo opleiding. Salaris is ahfhankelijk van de functie (niveau, branche e.d.). Kijk dus even of er een CAO is en in welke schaal de functie valt.

Carriere_nl
03-04-2007, 20:31
ik zit met een dringende vraag.. iemand in mijn omgeving is zijn hbo aan het afronden.. hij werkt op een kantoor en hij heeft er veel ervaring.. zijn leeftijd is 23.. nu wil het bedrijf hem een ander contract geven.. namelijk 670 euro voor 24 uur per week.. maar volgens mij klopt er geen snars van.. een bijna/afgestuudeerde hbo'er hoort toch iets van 18 euro per uur te krijgen?? wie weet wat hij (23 jaar) nou eigenlijk voor 24 uur per week, plus inzetbaar voor weekeende zijn.. zou moeten verdienen?? :maf: Is te weinig, zelfs als het netto is. Tenminste het is ook afhankelijk van je functie en de zwaarte van de werkzaamheden. Toen ik nog parttime werkte ontving ik voor 16 uur rond de € 800 bruto, dat was bij mij rond de € 700 netto per maand uiteraard.

Zohraaaa
03-04-2007, 20:48
Hallo, Je moet eerst weten of zijn organisatie een CAO volgt en dan welke, horeca, zorg, etc. Ik weet dat in de metaalindrustrie bijvoorbeeld voor een werknemer van 23 jaar of ouder het bruto minimumloon bij een volledig dienstverband per 1 januari 2007 1300,80 per maand, 300,20 per week en 60,04 per dag. daarnaast is het maar de vraag in welke schaal hij ingedeeld wordt. En onthoudt dat hij zijn opleiding nog niet heeft afgerond. Zodra hij die op zak heeft, dan heeft hij natuurlijk meer recht om hierop in te gaan. Groet en succes. Zohra