Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel je voor je trouwt en word dan op je trouwdag ongesteeld?

Pagina's : [1] 2

Masriya
06-09-2003, 19:01

Hoe zit dat dan met het huwelijksnacht?

Ghizlanetje
06-09-2003, 19:03
Zeg gewoon heel duidelijk nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ff niet.. hij w8 maar even een paar dagen :stout:

Masriya
06-09-2003, 19:04
Origineel gepost door Ghizlanetje ........ kom a kom a nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ff niet.. hij w8 maar even een paar dagen :stout: Dat bedoel ik nou, als ik het word op mijn trouwdag dan is mijn trouwdag verpest hoor ik MOET en ZAL eerste dag doen. :D

lilmaroc
06-09-2003, 19:04
wuahhaha loop je met je mooie trouw jurk en dan zie je aan de achterkant een hele mooie rode vlek!!:hihi:

Masriya
06-09-2003, 19:05

Origineel gepost door lilmaroc wuahhaha loop je met je mooie trouw jurk en dan zie je aan de achterkant een hele mooie rode vlek!!:hihi: Hahaha ja dat kan ook, maar ik zelf zou op mijn trouwdag echt wel maandverband aandoen want... ten eerste ik heb een zwakke blaas, ten tweede als ik teveel lach plas ik gelijk, tenderde kan ongesteeld worden.

lilmaroc
06-09-2003, 19:08
Origineel gepost door Masriya Hahaha ja dat kan ook, maar ik zelf zou op mijn trouwdag echt wel maandverband aandoen want... ten eerste ik heb een zwakke blaas, ten tweede als ik teveel lach plas ik gelijk, tenderde kan ongesteeld worden. wuahahah dan zou ik 3 dubbele laag maanverband zetten :hihi:

Ghizlanetje
06-09-2003, 19:08
Ik hoop niet dat ik 1ste dag meteen ongsteld wordt hoor want dan ga ik echt heel hard :huil:ennnnnnn... Genieten wil ik ervan :maf2:

Masriya
06-09-2003, 19:15
Origineel gepost door lilmaroc wuahahah dan zou ik 3 dubbele laag maanverband zetten :hihi: Doe ik altijd 1 voor, 1 midden, 1 achter and i'm talkin serieus.

Lady_moi
06-09-2003, 19:17
Origineel gepost door Masriya Hahaha ja dat kan ook, maar ik zelf zou op mijn trouwdag echt wel maandverband aandoen want... ten eerste ik heb een zwakke blaas, ten tweede als ik teveel lach plas ik gelijk, tenderde kan ongesteeld worden. Ik ken ook ne meiske bij wie da ook gebeurd :D

lilmaroc
06-09-2003, 19:19
Origineel gepost door Masriya Doe ik altijd 1 voor, 1 midden, 1 achter and i'm talkin serieus. wuahaha zieeeeeeeeek :hihi:

Masriya
06-09-2003, 20:31
Origineel gepost door fatoush Jaaaaaaaaaa wat maakt dat nou uit dat je niet op de eerste dag dat je trouwt gaat sexen??????????? Heel veel doen dat niet eens, omdat het al zo'n vermoeiende dag is geweest dus ik wwwwweeeeeeeeet niet waar jullie het allemaal over hebben... sex is echt NIET het belangrijkste wat er speelt voor het huwelijk hoor? Echt onzin sorry hoor, ja antwoord op je vraag: ALS JE ONGESTELD BENT WACHT JE GEWOON EEN PAAR DAAGJES SIMPEL ZAT NO hard feelings by the way:D Maarre kijk het moment waar je zolang op, vooral ikke met mijn 14 jarige leeftijd dus heb nog lang te wachten en bij mij gezien draait alles om seks. :(

chicamaroquia
06-09-2003, 20:54
Gewoon de pil slikken, weet je meteen wanneer je ongesteld wordt en wanneer niet... ;)

Masriya
06-09-2003, 20:55
Origineel gepost door chica*******a Gewoon de pil slikken, weet je meteen wanneer je ongesteld wordt en wanneer niet... ;) OLEEEEEEEEEEEEEEEEE, dus er is toch een manier om het tegen te houden. Ik was de pil helemaal vergeten. :D

MariamaMslma
06-09-2003, 20:55
Origineel gepost door chica*******a Gewoon de pil slikken, weet je meteen wanneer je ongesteld wordt en wanneer niet... ;) je tikt de woorden uit mijn vingers :D

Miss_Crazy
06-09-2003, 21:08

als je een datum kiest voor de bruiloft... dan weet je heus wel dat je het op je 'vrije' dagen moet doen ;) ...

Pagina's : [1] 2