Bekijk originele versie : Een aantal vragen voor de Belgen????
laila22ziani
02-04-2007, 19:55
Een vraag voor de Belgen .
Waar kan je in Antwerpen
en Brussel leuk shoppen!
leuke tuniekjes halen, lentejassen etc?
mooie stoffen voor een takchita?
waar is in Brussel de winkel Promod?
welke buurt?
waar je echt heen moet gaan als toerist?
ik wil het graag weten , jullie zouden me echt zo erg kunnen helpen.
ik ga er zaterdag inchallah naar toe.
alvast bedankt!!!!!!!
please reageer!!!
LaBellaMtiwia
02-04-2007, 20:31
Een vraag voor de Belgen .
Waar kan je in Antwerpen
en Brussel leuk shoppen!
leuke tuniekjes halen, lentejassen etc?
mooie stoffen voor een takchita?
waar is in Brussel de winkel Promod?
welke buurt?
waar je echt heen moet gaan als toerist?
ik wil het graag weten , jullie zouden me echt zo erg kunnen helpen.
ik ga er zaterdag inchallah naar toe.
alvast bedankt!!!!!!!
please reageer!!!
Je kan leuk shoppen in antwerpen op de meir (heb je alle winkels van H&M tot Replay) of groenplaats( Louis Vuitton Gucci en nog veel meer) . als je met de trein komt moet je via tstation de hele tijd rechtdoor blijven gaan richting stad.
Als je stof wilt kopen voor taksitas moet je richting de zoo gaan tot je aan plaza hotel komt, dan moet je rechts gaan en de hele tijd rechtdoor tot je aan turnhoutsebaan komt, daar heb je veel marokkaanse winkels etc..In brussel moet je in Rue de brabant zijn, daar zijn veel marokkaanse winkels.
Nog een prettige dag verder.
miss_morgan15
03-04-2007, 16:52
ja,inderdaad zoals mijn stadsgenoot hierboven al verteld...
Je kan best winkelen op de Antwerpse meir.hier vindt je verschillende winkels,het si een drukke winkelsr-traat waar geen autoverkeer aanwezig is...Inde huidevetterstraat vindt je de iets duudere winkels (gucci,louis vuitton,...)je kan best met de trein komen want dan stap je gewoon af centraal station in Antwerpen en kom je pal in het centrum terecht.
wat de winkel promod betreft ik ken deze niet of het zegt me toch niks.
Als je toch in Antwerpen bent zou ik ook zker ook naar de Turnhoutsebaan gaan dat is niet zo ver van de meir en het centraal station.je vind hier in deze straat meer marokkaanse winkels van stof tot al genaaide takchita's.
dit kun je allemaal te voet doen,het is maar enkele minuutjes stappen.
In brussel kun je naar de brabantse straat daar heerst een echte drukke sfeer maar zeer gezellig en je vind er vanalles terug ...
Ook in de nieuwstraat in Brussel vind je alle winkels terug(h&m,mango,zara...) drukke straat kan je vergelijken met de antwerpse meir....Ik hoop dat ik je verder geholpen heb...
ik zou zeggen ...shop till you drop
groetjes.
s.
laila22ziani
03-04-2007, 19:12
bedankt meiden!!!
jullie zijn echt schatten.
nu maar hopen dat ik iets leuks vind.
nadia112
17-04-2007, 13:27
hoe is het leven in belgie?
LaBellaMtiwia
18-04-2007, 20:14
hoe is het leven in belgie?
Hmdl.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.