Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De broederschap van moslims....

Zakaria_Magrabi
06-09-2003, 17:17

Het broederschap van moslims.... Volgens de hadieth heeft Mohammed gezegd: 'Wie gelooft in God en de Laatste Dag doet zijn naaste geen kwaad en eert zijn gast.' Moslims zijn elkaars broeders. De een doet geen onrecht aan de ander en laat hem niet in de steek. Wie zijn broeder bijstaat, zal door god worden bijgestaan. Wie de lasten van een moslim verlicht, diens lasten zullen op de dag van het oordeel door God verlicht worden. En wie de gebreken van een moslim discreet bedekt houdt, diens zonden zullen door God op de Dag van het oordeel bedekt worden.' De profeet zei; 'Help je broeder, of hij nu kwaad doet of dat hem kwaad wordt aangedaan.' Zij vroegen hem: Íemand helpen die kwaad wordt aangedaan, dat is duidelijk. Maar hoe kunnen we de dader van kwaad helpen?' Hij antwoord: 'Door hem te weerhouden van het doen van kwaad.'

Bachelorette
06-09-2003, 17:20
:goedzo: ik zie daar weinig van de laatste tijd :jammer: gair inshaAllah

Zakaria_Magrabi
06-09-2003, 17:23
Origineel gepost door TooCool Het broederschap. http://213.247.44.2/forums/images/smilies/moe.gif Voor de rest heb ik niets aan te merken... ;) hihih tnx ;)

Lady_moi
06-09-2003, 17:28
Tis echt schoon :goedzo: ma tegenwoordig ist elk voor zich damn :jammer:

Zakaria_Magrabi
06-09-2003, 17:29

Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Tis echt schoon :goedzo: ma tegenwoordig ist elk voor zich damn :jammer: ik weet het maar misschien Insha ALLAH als mensen dit goed door laten dringen dat ze weer er anders erna gaan kijken....

Lady_moi
06-09-2003, 17:38
Jah tis te hope :)

Zakaria_Magrabi
06-09-2003, 17:39
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Jah tis te hope :) Insha ALLAh is het enige wat we kunnen zeggen....

Lady_moi
06-09-2003, 17:44
INCHALLAH

Zakaria_Magrabi
07-09-2003, 21:31
Origineel gepost door Mudjahida mashaAllah mooi :) soekeran bezaf