Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan OUIDATH!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Eliza
06-09-2003, 17:09

Waarom zet je, je foto op je avanter. Wat wil je er mee bereiken! Dat je hijaab draagt en dat je dan goed bent? Maar wist je dat wat je doet haram is. Niet stom bedoeld...

Lady_moi
06-09-2003, 17:11
Enkele weken geleden stond ze erop zonder hoofdoek :D

Ouidath
06-09-2003, 17:13
enkele weken geleden a adedjief an batata droeg ik geen hoofddoek:) heb ik ooit gezegd dat ik goed ben:rolleyes: bemoei je lekker met je eigen zaken eliza niemand vraagt waarom er een kat op je avatar staat oke:)

Lady_moi
06-09-2003, 17:17
Jawel want ervoor zij je nog dat ge WEL een hoofdoek droeg :rolleyes: en ineens toen ik u op die avatar zag zonder hoofdoek ik schrok zo :eek: en gaf u een opmerking :o ma nu zie ik da ge da ondertussen al verandert hebt :D

Masriya
06-09-2003, 17:19

KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR IK ZIE AL WAAR DIT NAARTOE LIJD. DOEI

Ouidath
06-09-2003, 17:24
ik droeg toen geen hoofddoek a rwina wash begrijp je geen nederlands:confused:

Lady_moi
06-09-2003, 17:25
Probeer es nie te liege ma goed :rolleyes:...das tussen u en allah :jammer: oja avatar wijzigen ouidath :D

Eliza
06-09-2003, 17:26
Origineel gepost door Ouidath enkele weken geleden a adedjief an batata droeg ik geen hoofddoek:) heb ik ooit gezegd dat ik goed ben:rolleyes: bemoei je lekker met je eigen zaken eliza niemand vraagt waarom er een kat op je avatar staat oke:) Er was ooit een man en hij liet zien hoe hij was als een goed moslim, slechts alleen maar om reacties te krijgen van mensen. Zo vond hij het leuk om met zich eigen te pronken (zoals jij doet met je foto, aan iedereen laten zien) Die man werd direct in het vuur gegoeid door Allah (swt) Hij deed het niet voor zich zelf maar slecht om zich eigen te laten zien aan mensen dat hij toch een goed mens was. Dat is precies wat jij doet met je foto. Je draagt je hijaab niet om het aan mensen te laten zien, je draagt het voor je zelf en Allah (swt). Anders heeft het geen zin. Lees het boek de ideale moslimvrouw, en je zult zelf zien dat ik gelijk heb. Het is een goed boek waar je veel aan hebt.

Ouidath
06-09-2003, 17:28
bemoei je met je eigen leven, ik weet waarom ik mijn hoofddoek draag en oordelen over mensen is ook haram!

Bachelorette
06-09-2003, 17:29
Ouidath, ze probeert alleen een zuster te behoeden voor enkele andere fouten ;) waardeer het... Eliza :goedzo: je brengt het tenminste met tact over, niet zoals sommige hier :jammer:

Lady_moi
06-09-2003, 17:32
Inderdaad :D

Danoontje
ok ik wil wat voorstellen :o laten we gezamelijk danoontjes eten ik trakteer :D

noortje2003
Origineel gepost door Ouidath enkele weken geleden a adedjief an batata droeg ik geen hoofddoek:) heb ik ooit gezegd dat ik goed ben:rolleyes: bemoei je lekker met je eigen zaken eliza niemand vraagt waarom er een kat op je avatar staat oke:) Goed van je lieverd dat je nu een hoofddoek draagt. trek je niks aan van dat jaloerse gedrag want het is niets meer of minder, mensen weten altijd heel goed te vertellen wat anderen zehma fout doen, terwijl zij de grootste fouten maken.

Eliza
06-09-2003, 17:33
Origineel gepost door Ouidath bemoei je met je eigen leven, ik weet waarom ik mijn hoofddoek draag en oordelen over mensen is ook haram! Ik oordeel niet over jou noch zoek ik ruzie met jou. Ik vertel je alleen de waarheid waar je mischien iets aan hebt. Daarom dit leven is slecht een beproeving, je mag doen en laten wat je wilt... niets moet, alles mag. Maar daar boven zul je, je straf toch krijgen of je beloning als je goed bent geweest. Ligt er maar net aan hoe jij hebt geleeft hier op aarde. Maar ik wil je der alleen op aanwijzen dat het haram is.

Eliza
06-09-2003, 17:34

Origineel gepost door MissAmani Ouidath, ze probeert alleen een zuster te behoeden voor enkele andere fouten ;) waardeer het... Eliza :goedzo: je brengt het tenminste met tact over, niet zoals sommige hier :jammer: Sjoekran

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8