Bekijk originele versie : Orange Happy Hour
ParraGizoe
02-04-2007, 09:56
Wie weet tot wanneer die actie van Happy Hours geldig is?? Ik wil graag vandaag een orange kaart halen alleen ben bang dat die actie verlopen is. Ben zelfs naar een orange winkel geweest en die wisten zelf ook niet wanneer die actie verlopen is? Dus mij vraag aan jullie weet een van jullie tot wanneer die actie geldig is en kan ik me nog aanmelden voor happy hours?:D
Smooth_Sofyan
02-04-2007, 10:06
om de paar dagen krijg je een smsje dat het weer langer door blijft gaan.
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voor die actie er mee stopt.
ouasimagirl
02-04-2007, 12:06
De actie gaat door tot mei in plaats van april
Groetjes,
Ouasima
wat houdt dat in dan?...k heb ook orange maar weet nergens van af :confused:
00laila00
02-04-2007, 15:08
wat houdt dat in dan?...k heb ook orange maar weet nergens van af :confused:
hoe kan ik me aanmelden voor Happy Hours?
Pas als je minimaal één keer hebt opgewaardeerd kun je je aanmelden voor Happy Hours. Bel vanaf je mobiele telefoon gratis 1244 en kies optie 6. Na aanmelding krijg je een sms'je als bevestiging. Vanaf nu is Happy Hours actief.
wanneer wordt het bedrag afgeschreven?
Elke maand wordt een bedrag van 5 euro vóóraf van je beltegoed afgeschreven tot het moment dat je hebt aangegeven geen Happy Hours meer te willen gebruiken.
wat als ik geen voldoende beltegoed meer heb?
Heb je geen voldoende beltegoed meer? Dan kun je pas weer gebruik maken van Happy Hours zodra je beltegoed wordt opgewaardeerd en bijgeschreven is.
wanneer kan ik gebruik maken van Happy Hours?
Happy Hours is geldig 7 dagen per week, van 20.00 tot 08.00 uur.
Een voorbeeld: Stel je activeert Happy Hours op 10 april 2007, dan kun je van deze dienst gebruikmaken tot en met 10 mei 2007.
naar welke nummers kan ik bellen met Happy Hours?
Met Happy Hours kun je 7 dagen per week tussen 20.00 en 08.00 uur gratis bellen naar iedereen die ook met Orange belt. Uitgesloten zijn buitenlandse nummers, servicenummers en 'niet' Orange nummers. Deze betaal je gewoon met je beltegoed.
hoe kan ik Happy Hours uitzetten?
Bel 1200 (tegen standaard tarief) vanaf je mobiele telefoon en je kunt tot het einde van die maand nog gebruik maken van Happy Hours. De daar opeenvolgende maand zal niet meer worden verlengd.
moet ik een starttarief betalen?
Als je voor Happy Hours hebt gekozen, hoef je geen starttarief te betalen.
Hoe lang kan ik bellen met Happy Hours?
Met Happy Hours kun je 1000 minuten bellen naar andere Orange klanten. Bel je meer dan 1000 minuten, dan betaal je het standaard Orange prepaid tarief.
Goldielox
02-04-2007, 15:42
Wie weet tot wanneer die actie van Happy Hours geldig is?? Ik wil graag vandaag een orange kaart halen alleen ben bang dat die actie verlopen is. Ben zelfs naar een orange winkel geweest en die wisten zelf ook niet wanneer die actie verlopen is? Dus mij vraag aan jullie weet een van jullie tot wanneer die actie geldig is en kan ik me nog aanmelden voor happy hours?:D
Ga gewoon halen joh ik kreeg vandaag nog een sms dat ik weer ben aangemeld tot 01-05-2007:goedzo:
Pearl_of_Rif
02-04-2007, 15:46
Pas als je minimaal één keer hebt opgewaardeerd kun je je aanmelden voor Happy Hours. Bel vanaf je mobiele telefoon gratis 1244 en kies optie 6. Na aanmelding krijg je een sms'je als bevestiging. Vanaf nu is Happy Hours actief.
Elke maand wordt een bedrag van 5 euro vóóraf van je beltegoed afgeschreven tot het moment dat je hebt aangegeven geen Happy Hours meer te willen gebruiken.
Heb je geen voldoende beltegoed meer? Dan kun je pas weer gebruik maken van Happy Hours zodra je beltegoed wordt opgewaardeerd en bijgeschreven is.
Een voorbeeld: Stel je activeert Happy Hours op 10 april 2007, dan kun je van deze dienst gebruikmaken tot en met 10 mei 2007.
Met Happy Hours kun je 7 dagen per week tussen 20.00 en 08.00 uur gratis bellen naar iedereen die ook met Orange belt. Uitgesloten zijn buitenlandse nummers, servicenummers en 'niet' Orange nummers. Deze betaal je gewoon met je beltegoed.
Bel 1200 (tegen standaard tarief) vanaf je mobiele telefoon en je kunt tot het einde van die maand nog gebruik maken van Happy Hours. De daar opeenvolgende maand zal niet meer worden verlengd.
Met Happy Hours kun je 1000 minuten bellen naar andere Orange klanten. Bel je meer dan 1000 minuten, dan betaal je het standaard Orange prepaid tarief.
Voor hoe lang zijn die 1000 minuten???:o
want ik let niet echt op hoe veel ik bel :hihi:
ow oke...dank je wel :D k heb me gelijk aangemeld...maar pas daarna ging k nadenken...k d8 wie ken k eigenlijk met orange...alleen mn moeder :hihi: ik ga ff in mn vriendenkring navraag doen wie er allemaal orange heeft
00laila00
02-04-2007, 16:55
ow oke...dank je wel :D k heb me gelijk aangemeld...maar pas daarna ging k nadenken...k d8 wie ken k eigenlijk met orange...alleen mn moeder :hihi: ik ga ff in mn vriendenkring navraag doen wie er allemaal orange heeft
Graag gedaan, oww haha..:D
ParraGizoe
03-04-2007, 17:38
Heel erg bedankt Mensen!!! Ik heb gelijk die orange simkaart gehaald:banana:
najima_ben
01-08-2007, 18:00
Weet iemand hoe het zit met die 300 gratis smsjes die je krijgt aan het begin van de maand als je opwaardert...en gebruik maakt van happy hours....heb gehoord dat je van tarief moet wijzigen naar orange prepaid music ofzo...
Heeft iemand hiervan verstand...
Para_Faadjj
08-08-2007, 19:40
Jaah K Heb Er Ook Een Gehaald Maar BEgrijp Er Niks Van VAn Dat Gratis Bellen En 300 Gratiis Sms´jes...Kan Iemand Me Het Duidelijk Maken...??
AlhOceimaMeid14
28-10-2007, 14:48
Ja, ik heb beltegoed gehaald .. Happy Hours aan gezet daarna naar 1244 gebelt nummertje 7 gekozen en music tariefplan aangezet en daarna kreeg ik een smstje van 5082 met het volgende er in: Laat van je horen met vette ringtones van dada.net. Download elke week je kadootjes en vergeet je gratis smstjes niet!, vanaf die tijd ging er de heletijd beltegoed van kaartje af zonder dat ik wat deed:S Dus k dacht hoe komt dat enso, ik bel 1244 weer op ga naar optie 7 zet music tafierplan uit ging er niks meer vanaf .??
Dus k snap dat 300 gratis smstjes niet?
Miss_SnOesJ
03-01-2008, 14:40
Dramaaaaaaaaaa
Ineens me beltegoed was op & ik denken wajaaaaaaaaaawww wat is hier aan de hand.
Blijkbaar zat ik over die 1000 minuten ofso, na een paar dage..
Rwinaaaa k flipte em heelemaal!
als je nieuwe klant bent dan kan je je daar niet meer voor aanmelden...was 1 december voorbij....oude klanten die zich eerder al n keer hebben aangemeld kunnen t gewoon door blijven gebruiken...jammer genoeg was ik te laat :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.