Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nog 1 brandende vraag!!!

Tornado
23-07-2002, 09:07

Wat betekent het , of wat betekent het niet als je als vrouw zijnde merkt dat je man soms in jou bijzijn kijkt naar 1 soort vrouw, nl. blond en slank en het liefst marokkaanse????? Wat betekent het als de vrouw geen oog heeft voor andere mannen in het algemeen, behalve voor dat ene soort type: lang, donker haar en groene ogen , bijvoorbeeld. Slimme reacties graag.

fatimael
23-07-2002, 11:26
Dan was het heel dom, om niet met het ideale beeeld te zijn getrouwd!!!!

Xperience
23-07-2002, 11:39
Origineel gepost door Tornado Wat betekent het , of wat betekent het niet als je als vrouw zijnde merkt dat je man soms in jou bijzijn kijkt naar 1 soort vrouw, nl. blond en slank en het liefst marokkaanse????? Wat betekent het als de vrouw geen oog heeft voor andere mannen in het algemeen, behalve voor dat ene soort type: lang, donker haar en groene ogen , bijvoorbeeld. Slimme reacties graag. Ik weet dat dit geen slimme reactie is maar ik snap eigenlijk niet wat je bedoeld Tornado. Zou je misschien wat explicitier kunnen zijn? Shoekran... ;)

Whatsupnador
23-07-2002, 11:42
Ben je onzeker??? ????

Igwana20
23-07-2002, 12:57

Sallaam Alikoem Warhamatoe Allah, Over hetgeen wat je omschreven hebt, daar kan ik uit concluderen dat het een illusie is. Een mens heeft dat namelijk; niet onder controle of met andere woorden geen macht erover. Het is niet de betekenis waarom een vrouw of man dat doet. Maar het is wel de eerste stap die genomen wordt, bewust of onbewust! Gegroet, Malika ;)

Tornado
23-07-2002, 14:13
Malika Nu is het mijn beurt om te zeggen : wat bedoel je, ik begrijp je niet. bedoel je dat iedereen zo iets doet, bewust of onbewust?

Igwana20
23-07-2002, 14:43
Origineel gepost door Tornado Malika Nu is het mijn beurt om te zeggen : wat bedoel je, ik begrijp je niet. bedoel je dat iedereen zo iets doet, bewust of onbewust? Ieder mens, heeft zo zijn ideeën of fantasieën. De een is er bewust van en de andere niet. Dat een mens zo'n soort handeling uitvoert hoef je er niet bewust van te zijn. Maar een vrouw of man denkt zo, dus een illusie. Overigens, de stelling, kan op verschillende manier begrepen worden en gelezen worden. gegroet, Malika ;)